Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:00
Alex knikte, maar was er eigenlijk niet zo zeker van. "Ja, we proberen het over een kwartier ofzo nog een keer !" Leah keek onzeker om zich heen. Ze was wakker geworden. "Wat is er?" Robert knikte. "Goed dan !" Jade keek Mike onzeker aan. "Waar heengaan?"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:09
Ze keek naar Leah. ''Jade heeft zostraks niet opgenomen.'' Zei ze toen tegen Leah. ''Ik maak me wat zorgen'' Mike keek Jade aan. ''We gaan naar mijn huis om wat lol te beleven'' Zei hij en kuste haar weer.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:28
Jade werd een beetje onrustig. "Wat bedoel je met lol?" vroeg ze en wilde eigenlijk helemaal niet alleen zijn met de jongen. Zelfs de drugs konden dat niet ongedaan maken. "Ik wil naar huis !" LEah glimlachte naar MEredith. "Ze zal nog op het politiebureau zijn !" stelde ze haar zus gerust. Alex knikte.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:30
Ze was nog steeds bezorgt. ''Denk je echt'' Vroeg ze toen onzeker. ''Ik heb het gevoel dat er iets is.'' Zei ze toen. Mike keek haar aan. ''maar ik wil wel lol'' Hij ging weer met zijn handen onder haar shirt.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:33
Alex knikte. "IK denk het wel !" Hij keek naar Leah. LEah was zelf niet zo zeker. "Ik weet niet ! Bel haar nog een keer! " zei ze toen omdat ze het zelf toch ook niet echt vertrouwde. Jade probeerde zijn handen weg te trekken onder haar t-shirt. "stop ! Vincent doet je wat !"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:36
Ze knikte toen maar. ''Ok is goed'' Ze keek Alex aan. ''Mag ik je mobiel'' Vroeg ze toen. Mike keek Jade aan. ''Och weet je het niet maar hij wil je dumpen, hij heeft een andere vriendin'' Loog hij toen.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:38
Jade kreeg tranen in haar ogen en schudde gekwetst haar hoofd. "Niet, dat zou hij nooit doen !" zei ze en haalde zijn handen weg. "Hij houdt van me en ik van hem !" Ze wilde, als hij zo bleef doorgaan, het portier van de rijdende auto opengooien en naar buiten springen. Alex nam zijn mobiel en gaf die aan Meredith. "Hier, alsjeblieft !" LEah keek onzeker toe.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:41
Ze nam de mobiel aan. ''Dankje schat'' Ze belde naar Jade haar mobiel. ''Je gaat gewoon mee'' Hij pakte weer een spuit waar drugs in zat. ''Je zal lol hebben'' Hij spoot haar nog wat in.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:45
Deze keer werd Jade's aandacht afgeleid van de spuit doordat ze haar mobiel nu wel hoorde. Meteen nam ze die uit haar broekzak. "Meredith help !" zei ze nadat ze opgenomen had en gezien had dat het haar zus was. "Au !" riep ze uit en liet bijna de mobiel vallen toen ze voelde hoe er weer iets bij haar ingespoten werd. Leah beet op haar lip en hoopte dat alles in rode was. "We zijn er !" zei Robert.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:52
Jade voelde zich heel suf worden. Ze liet haar arm waarmee ze haar mobiel vasthield, zakken en keek hem aan. "Goed !" zei ze maar. Robert keek naar Mike. "Wanneer kom ik jullie ophalen?" vroeg hij. Leah stond op. "Wat is er?"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 15:55
Ze keek Leah bezorgt aan. ''Jade ben je er nog'' Ze bleef Leah aankijken. ''Er is wat met Jade.'' Zei ze toen tegen Leah. Mike stapte uit en hielp jade eruit. ''Ik bel je dan wel'' Zei hij tegen Robert.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 16:03
Leah gaf Kelly meteen aan Alex. "Hoe bedoel je?" vroeg ze. JAde keek naar haar gsm. Ze stapte uit en viel metene op de grond neer. "Au", mompelde ze. "Dat deed pijn !" Ze geraakte niet meer recht. Robert knikte. "Veel plezier !"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 16:05
Ze keek Leah aan. ''Ze nam op en vroeg om hulp'' Legde ze toen uit. ''Maar nu hoor ik niets meer'' Mike hielp Jade op haar voeten en ondersteunde haar. ''Dat zal wel lukken'' Hij gooide haar mobiel weg.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 16:15
Jade keek onzkeer haar mobiel na. "Waarom deed je dat?3 vroeg ze en begon plots weer te giechelen. "Hehe, nu is hij vast stuk !" Robert reed weg. LEah sloot haar ogen. "Ik voel haar niet !" zei ze na een tijdje in paniek. "Wat nu?"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 16:18
Ze wou opstaan. ''Ik moet haar vinden'' Ze wou gaan staan. ''Ik moet haar helpen.'' Mike knikte. ''Ja die is stuk.'' Hij ging met haar naar zijn kamer. ''Wat ben je mooi'' Hij begon haar met veel passie te kussen.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 17:48
Alex schrok toen hij zag wat Meredith wilde gaan doen. Hij liep naar haar toe en zorgde ervoor dat ze bleef liggen. "Rustig maar, Meredith, we vinden haar wel !" zei hij, maar was er zelf niet echt gerust in. Hij probeerde een manier te vinden om Jade te vinden. Leah probeerde nog een keer te voelen waar haar zusje was en vloekte op zichzelf omdat ze haar alleen gelaten had. Jade was helemaal high van de drugs en kuste hem terug vol passie.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 19:04
Ze bleef proberen op te staan. ''Ik moet haar vinden.'' Bleef ze zeggen. ''het is mijn schuld'' Ze voelde zich schuldig omdat ze weg gegaan was. ''Je bent mooi'' Hij genoot.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 20:49
Leah wist niet goed wat doen. "Maar je kan amper op je benen staan !" riep ze uit. "Ik ga naar Paige en vraag haar om hulp, goed?" vroeg ze. Jade was helemaal in een roes en had niet helemaal door wat er aan het gebeuren was. Ze deed moeite om wakker te blijven. "Voel me ... niet ... goed", mompelde ze. Kelly sliep door.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 21:31
Leah zuchtte. "Goedgoed !" zei ze. "MAar we vragen Paige om hulp, afgepsroken? !" De drugs waren JAde niet goed bekoàmen. "Voel me niet goed !" zei ze nog een keer en verloor het bewustzijn. Robert nam op. "OK, we komen !"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 21:54
Jade kwam niet bij en hoorde - gelukkig - niet wat hij zei. Ze vertoefde met haar geest ergens ver weg. Alex sprong naar voren en ving haar op. "VOorzichtig !" Hij tilde haar op en legde haar op bed. Kelly werd hierdoor wakker en begon te huilen. Leah keek naar Meredith. "Ik ga wel alleen !" Ze orbde naar Paige's huis. "Paige? !"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 21:56
Ze begon te huilen. ''Maar ik wil helpen'' Zei ze toen. ''het is mijn schuld'' Huilde ze. Mike gaf haar een klap. ''Wakker worden.'' Paige kwam naar Leah. ''Wat is er''
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 4 feb - 21:58
Alex probeerde tegelijk Meredith te kalmeren door te zeggen dat het allemaal goed zou komen en dat het helemaal haar schuld niet was en probeerde Kelly te laten stoppen met huilen. Kelly bleef dan ook hard huilen. Jade begon weer bij te komen. "Au, wat was dat?" vroeg ze en keek verward om zich heen. Robert reed naar het huis van Mike. Leah legde uit dat Jade weg was. "Alsjeblieft, wil je helpen? We moeten ahar vinden !"
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik