Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 4 apr - 15:12
Zankou keek onzeker. "Maar gaat het met je?" Daarna draaide hij zich om. "ja !" Jade viel ook in slaap. Piper blies de deur op. "Zo !" Leah rende snel naar binnen en wilde Paige gaaan helen voro het geval ze gewond was.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 4 apr - 18:55
Piper rende ook naar binnen. Samen met Leah hielp ze Paige overeind en bracht haar naar de andere kamer. "Breng haar hier weg, Phoebe en ik redden ons wel !" Leah knikte en orbde met Paige naar haar eigen zussen toe. "Zal ik een dokter halen?" Piper richtte zich naar Zankou en Cassie. "Hier zullen jullie voor boeten "
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik za 4 apr - 18:57
Ze zag hun. ''Leah wat is er gebeurt'' Ze wou opstaan. Paige schudde haar hoofd. ''Gaat al...wat beter'' Cassie keek Piper aan. ''Moeten we nu bang worden ofzo''
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik ma 6 apr - 12:42
Piper grijnsde. "Moeten niet, nee, maar het zou wel slim zijn om bang te worden !Dat is ook de reden dat ik weet dat jullie niet bang worden want slim ... dat zijn jullie niet !" Ze keek hen uitdagend aan, ahar handen klaar voor de actie. Leah hield haar tegen. "Rsutig, Meredith, blijf maar liggen !" Daarna keek ze naar Paige. "Ik haal wel een dokter !"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik ma 6 apr - 16:21
Ze bleef liggen. ''Wat is er gebeurt?'' Vroeg ze nog een keer bezorgt. Paige schudde haar hoofd. ''Hoeft niet'' Zei ze toen. ''Het gaat weer.'' Cassie werd woedend. ''Je gaat eraan'' Ze gooide tiental vuurballen naar Piper.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik di 7 apr - 11:51
Piper schrok en had het niet echt verwacht. Ze draaide half haar hoofd. "Phoebe, pas op !" riep ze en draaide haar hoofd toen weer om de vuurballen te bevriezen. De meeste kon ze tegenhouden, maar er waren enkelen die ze niet had kunnen bevriezen waardoor ze hard geraakt werd en tegen de muur aanvloog. Daarna viel ze op de grond en bleef bewusteloos liggen met verschillende wonden op haar lichaam. Leah keek Meredith aan en begon alles uit te leggen. "Zal ik teruggaan?" vroeg ze.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik di 7 apr - 12:16
Leah keek Paige aan en schudde haar hoofd. "Nee, beter van niet !" zei ze en orbde naar Zankou's hus toe. Jade werd net weer wakker. "Huh?" vroeg ze verbaasd. "Wie orbde er net weg?" Alex keek naar Meredith. "Hoe voel je je?" vroeg hij.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik di 7 apr - 12:26
Ze keek naar Alex. ''Ik voel me prima'' Zei ze toen. Paige stond op. ''Dat was Leah.'' Ze orbte achter haar aan. ''Ik wil helpen'' Zei ze toen.
Nethlindorniel Ravenklauw
Aantal berichten : 807 Leeftijd : 34
Character sheet Lidnaam: Status: Afwezig RPG Status: Ervaren
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik di 7 apr - 20:52
"Piper!", riep ze en ze liep naar Piper, "Leah! Je moet Piper hier weg halen!" Daarna keek ze Zankou en Cassie aan. "Jullie hebben een grote fout gemaakt!", riep ze en ze viel hen aan. Ze sprong en stampte een paar keer.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik di 7 apr - 21:01
Leah knikte en orbde weg met Piper, Phoebe en Paige bij Zankou en Cassie achterlatend. Jade keek verbaasd op door al dat binnen en buiten georb. "Wat is er in hemelsnaam aan de hand?" vroeg ze. Zankou begon vuurballen naar Phoebe te gooien. "Probeer ons maar eens te doden !" zei hij lachend. "Dat lukt je toch niet !"
Nethlindorniel Ravenklauw
Aantal berichten : 807 Leeftijd : 34
Character sheet Lidnaam: Status: Afwezig RPG Status: Ervaren
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik wo 24 jun - 19:47
Ze ontweek de vuurballen. "Dat denk jij!", zei ze, "Ik ben niet zo zwak als je denkt!" Ze viel Zankou opnieuw aan. "Laat mij en mijn familie met rust!", zei ze.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik do 25 jun - 17:17
Zankou kwam meteen weer overeind." dat was niet slim van je, Paige Matthews!" zei hij nors, schemerde achter haar en duwde een vuurbal in haar rug. "Eerst reken ik met jou af en dan mpet je zusjes!" Alex streelde haar over haar haren. "Sorry, meid" , zei hij tegen haar. "Je zal nog even moeten blijven!"
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik do 25 jun - 17:23
Ze keek hem aan. ''Maar ik verveel me hier'' zei ze toen weer. ''Ik wil hier weg'' Paige zakte op haar knieeën van de pijn. ''Je blijft van mijn zusjes af'' Haar ogen werden duister.
Onderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik vr 26 jun - 13:20
Zankou grijnsde. "En hoe ga jij me tegenhouden?" vroeg hij en schemerde een mes naar zich toe. Hij liet het over zijn vinger gaan en zag een streepje bloed. "Scherp genoeg!" Alex knikte." Dat weet ik !" Hij zuchtte. "Maar je moet eerst beter worden!"