Ik gaf katja de zwemspullen van de kinderen. ''Ok dan is het goed'' Zei ik tegen hun. Katja keek Thomas aan. ''Ben je klaar om te gaan?'' Vroeg ze toen. Paige keek An aan. ''Ja''
"Wat is er met je?" vroeg ik. Piper keek ook naar Paige. "Je moet het zeggen als er iets is !" Thomas knikte en tilde Nico op. "Ik ben klaar !" Esther keek Katja vrolijk aan. "Zwemmen !"
Ik keek ook bezorgt naar Paige. ''Paige gaat het?'' Vroeg ik toen aan haar. Paige keek iedereen aan. ''Er is niets'' Katja tilde Esther op. ''Laten we gaan'' Ze schemerde met Esther naar het zwembad toe.
Ik bleef naar mijn moeder kijken. Onzeker opende ik mijn mond, maar sloot die toen ook weer zonder iets te hebben gezegd. Waaarschijnlijk zou ze het nu toc h niet zeggen en als iedereen haar bleef vragen wat er was, kreeg ze vast het gevoel dat ze aangevallen werd ofzo. "Ok", zei ik alleen maar. Toch bleef ik haar in de gaten houden. Thomas volgde Katja. Ik had het niet door.
Ik keek naar Paige. An je moeder verzwijgt iets. Zei ik via gedachten tegen An. Katja keek Thomas aan. ''Ik betaal'' Zei ze toen. Paige had veel pijn en zakte ineens in elkaar.
Ik weet het , maar ze wil het niet ze- ... Ik zag mijn moeder in elkaar zakken en rende naar haar toe. "Mama !" Piper zat ook al bij Paige. "Paige?" Ze schudde haar door elkaar. Thomas keek verbaasd. "Oh eh bedankt !"
Ik schrok erg. '''wat is er toch met haar'' Ik was erg bezorgt. Op haar rug in haar shirt zat een grote bloedvlek. Katja keek hem aan. ''Graag gedaan'' Ze ging naar binnen toe en kleede haar en Esther om.
Nico ging mee met Thomas en werd door zijn vader omhekleed. Hij was erg enthousiast en toen hij omgekleed was, wilde hij al naar het bad toe. "Wacht ! Papa moet nog omkleden !" Nico slaakte een gefrustreerde zucht. "Snel !" Ik voelde plots haar pijn en draaide haar op haar buik. "Dat !" Ik wees naar de bloedvlek en tastte met mijn vinger over haar rug tot ik plots mijn vinger ergens aan sneed. "Au ! Oh nee, een scherf !" Ik probeerde hem uit haar rug te krijgen en wilde haar toen helen.
Ik keek toe. ''Lukt het An'' Vroeg ik toen aan haar. Paige begon bij te komen. katja liep naar het bad met Esther. ''Nu wachten op Nico en Thomas.'' Zei ze toen.
Ik knikte en haalde de scherf eruit. Meteen gooide ik die naast me op de grond en begon mijn moeder verder te helen. "Komt ze al bij?" Esther keek blij naar Katja en knikte. "Ja !" Nico kwam eraan gelopen met Thomas. "Eindelijk !" zei Nico en keekeven boos naar zijn vader. "JIj tlaag !"
Ik keek naar Paige. ''Ja ze komt bij'' Zei ik tegen An. Paige was nu helemaal bij. ''An'' Katja moest lachen. ''Zullen we naar het pierenbadje toe gaan?'' Vroeg ze vrolijk.
Thomas was een beetje rood geworden en knikte. "Ja !" Nico rende er al heen. "KKom ! KOm !" Esther bleef bij Katja. Ik zuchtte opgelucht en orbde de scherf weg. "Hey, mama !"
Ik zuchte opgelucht. ''Gelukkig'' Zei ik toen. Paige ging zitten. ''Wat is er gebeurt'' Katja liep met Esther naar het pierenbadje. ''Ga maar lekker spelen''
Piper kknikte. "Ja, gelukkig !" Ik keek mijn moeder aan. "Jij wilde niet zeggen wat er was en je stortte in waardoor je bijna doodging omdat we niet wisten wat er was !" zei ik, een beetje boos. "Waarom wilde je het niet zeggen?" Esther knikte en liep het waterin. Thomas ging naast Katja staan en keek haar aan.
Ik keek Noah aan. ''Zullen we naar huis toe?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ik ben erg moe'' Katja keek Thomas ook aan en begon rood te worden. Paige keek An aan. ''Ik wou niet zwak lijken'' Ze keek naar de grond. ''Sorry''
Noah knikte. "Ja, we gaan naar huis !" Ik keek naar Elisa. "Ik zie je gauw?" vroeg ik haar en keek toen naar mijn moeder. Ik kon er niet tegen dat ze zich schuldig voelde en gaf haar een knuffel. "Rustig maar, het geeft niet, zeg het de volgende keer wel, ok?" vroeg ik haar. "Ok?"
Noah knikte. "Ga je ons transporteren of gaan we te voet?" Hij bleef staan en sloeg zijn armen om Elisa heen en knuffelde haar. "Ik hou van je !" Ik glimlachte. "Mooi zo !" Ik knuffelde mijn moeder. "Ik hou van je !" Nico kwam naar hen toegelopen. "KOm ! Meedoen !"
Ik tranporteerde met Noah naar huis. ''Ik hou ook zielsveel van jou'' Zei ik toen. ''met heel me hart'' Paige bleef An even vast houden. ''Ik hou ook van jou'' katja rende het water in en begon Thomas nat te spetteren.
Noah glimlachte. "Waar zijn de kidneren?" Ik glimlachte naar mijn moeder. "Gaat het weer?" Thomas schrok. "Hé !" riep hij uit en grijnsde. Hij liep ook het badje in en spetste KAtja ook nat. Nico lachte.
Ik dacht na. ''Esther en Nico zijn bij Katja en Thomas.'' Zei ik toen. ''En Charlotte is in de manor.'' Paige knikte. ''Ja het gaat weer.'' Katja keek Thomas aan. ''Ik geef me over.''
"Nu al?" vroeg hij met een grijns en liep dichter naar Katja toe. "at is snel !" Esther kwam naar hen toegelopen. "Esther daar willen zwemmen !" zei ze en wees naar het grote bad. Noah knikte. "Ok !" Hij gaf Elisa een kus. Ik glimlachte. "Mooi zo !"
Ik kuste Noah terug. ''we hebben het huis voor ons alleen'' Zei ik tegen hem. ''Wat zullen we gaan doen.'' Ik keek Noah aan. Katja schudde haar hoofd. ''Het is daar te diep.'' Zei ze tegen Esther. Katja knikte. ''Ja nu al''
Noah keek haar met pretlichtjes in zijn ogen aan. "Hmmm, misschien een spelletje?" Esther keek verdrietig. "Maar met Katja?" Thomas werd een beetje rood en liep toen naar Nico toe. Nico keek vrolijk zijn vader aan. "Papa !" Ik glimlachte naar mijn moeder.
Ik keek hem aan. ''wat voor spelletje heb je in gedachten dan?'' Vroeg ik aan hem. Katja dacht na. ''Ok maar wel met armbandjes'' Ze haalde die op en deed ze bij Esther om. ''Kom maar''