Leah orbde binnen en keek om zich heen. "Wat is er?" vroeg ze. De dokter draaide zich om en keek woedend naar Ric. "Daar zal je spijt van krijgen !" Ik ging zitten en drukte mijn hand tegen mijn keel aan. Thomas keek naar Andy. "Hoe moeten we hem verlossen an zijn zonde? Misschien moet iemand doen alsof hij in gevaar is zodat hij hem of haar te hulp schiet?"
Ik keek Thomas aan. ''Moet ik dat doen?'' Vroeg ik toen. Ric wees naar An. ''Wil je haar helen?'' vroeg hij aan haar. ''kom maar op'' Zei hij tegen de dokter.
Thomas keek Elisa onzeker aan. "Dat mag, maar moet niet ..." Piper keek bezorgd naar Elisa. "Hoe moetenw e dat doen? Elisa of een ander persoon mag in geen geval gevaar lopen !" zei ze. Leah knikte en heelde me snel. "dankje !" zei ik en keek toen bang naar Ric. "Voorzichtigh !" De dokter liet een vuurbal verschijnen.
Ik keek Thomas aan. ''Ik wil het'' Zei ik toen. ''Ik wil me vader helpen.'' Zei ik tegen hem. Katja was nog naar Thomas aan het kijken. Eigenlijk is hij best leuk.
Thomas knikte. "OK,i s goed, zal ik doen alsof ik je wil aanvallen? Ik zal een lage energiebal naar je toe gooien ! Als je dat goed vindt?" Piper merkte de blikken van Katja op. de dokter gooide de energiebal naar Ric. "Je gaat eraan " "Ric, pas op !" gilde ik.
Ik knikte. ''Ja is goed'' Zei ik toen tegen hem. ''Laten we dat maar doen'' Katja zag dat Piper het gemerkt had en ze werd rood. Ric gooede een hete waterbal naar de dokter. ''Auuuu'' Riep Ric toen hij geraakt werd door de energiebal
Ik rende naar Ric toe en begon hem meteen te helen. "Het komt goed !" Leah kwam ook helen. "We moeten hier weg !" De dokter ontweek de waterbal en begon met energieballen te gooien. Thomas knikte en liet e r één verschijnen. Daarnak nikte hij naar Piper en die ontdooide Andy. Thomas gooide de energiebal naar Elisa. Andy sprong nar voren en duwde Elisa aan de kant waardoor zijn zonde verdween. "NEe, Elisa !" riep hij en werd zelf geraakt.
Ik keek me vader aan. ''Pap je bent jezelf weer'' Ik omhelsde hem. ''Gelukkig'' Ik keek toen naar Thomas. ''Dankje Thomas'' Ric was geheeld. ''An kun je ons weg orben'?'' Vroeg hij toen.
Ik knikte. "Maar was mijn moeder hier niet?" vroeg ik een beetje bang. Leah keek om zich heen. Thomas glimlachte. "Graag gedaan !" Hij keek e ven naar Katja. Piper keek onzeker." Waar blijft Paige?" Andy keek Elisa geschokt aan en omhelsde haar. "Het spijt me !"
Ik schudde me hoofd. ''nee het spijt mij'' Zei ik toen. ''Ik stelde het voor'' Paige was hard door een aantal energieballen geraakt en lag bewusteloos op de grond en bloede erg. Ric kleek rond. ''Daar is ze'' Katja zag Thomas kijken en werd nog roder.
Thomas keek snel weg toen hij haar rood zag worden en zelf begon hij ook een beetje te blozen. Ik orbde Ric naar de zolder van de manor en rende naar mijn moeder toe. "Mama !" Ik hield mijn handen boven haar en beogn haar te helen,. De dokter grijnsde en begon met energieballen naar me te gooien. Ook al werd ik geraakt, toch bleef ik haar verder helen. Leah was ook bewusteloos. Andy keek zijn dochter aan. "We vergeten het, ok?"
Ik keek me vader aan. ''Ok, ik zal het proberen.'' Zei ik toen tegen hem. Katja keek naar de anderen. ''Ik ga dan maar'' Zei ze toen. Paige begon bij te komen.
Thomas keek verbaasd om. "Waarom?" Hij werd roder. Andy glimlachte. Esther sloeg haar armen om Katja's nek. "Nee, niet gaan !" Ze begon te huilen. Ik snakte naar adem bij de volgende energiebal waardoor ik geraakt werd. Woedend draaide ik me om en orbde een energiebal naar hem terug. Daarna draaide ik me terug om naar mijn moeder en orbde haar naar de anderen toe. Met moeite stond ik op en rende naar Leah toe. Piper schrok toen ze Paige binnen georbd zag worden. Meteen kwam ze vanachter het BoS tevoorschijn en rende naar haar zusje toe. Ze liet zich op de grond vallen en zag dat Paige wakker was. "Gaat het, PAige?" Toen zag ze An met Leah binnen orben. Ik verloor meteen het bewustzijn.
Ik keek even naar me vader. ''Sorry papa'' Zei ik toen. katja keek hem aan. ''Iedereen is nu weer in orde'' Zei ze toen. Paige probeerde te gaan staan. ''An''
Andy glimlachte." Het geeft niet, we konden er beiden niet aan doen !" Noah liep naar Elisa en knuffelde haar. Esther bego nte huilen. "Katja iets leuk doen met Esthel !" Nico rende ook naar KAtja. "Nico ook !" Thomas keek naar hen. "Anders ga ik ook wel mee ... als Nico meegaat ... Dan kan ik nog wat tijd met hem doorbrengen ... "Hij werd rood. Ik kwam niet bij.
Ik hield Noah vast. ''Ik hou van je'' Zei ik toen. ''En van niemand anders'' Katja keek Thomas aan. ''Als Elisa het goed vind'' Ik knikte toen ik het hoorde. ''Ja het is goed''
Noah bleef ELisa vasthouden en kuste haar. "Dat weet ik !" zei hij met een glimlach. "Ik hou ook alleen van jou !" Nico keek erg blij. "iets leuks doen met Esthel, papa en Katja !" Thomas keek Katja aan. "Als jij het ten minste ok vindt dat ik mee ga ..." Piper liep naar mij toe. "Kan iemand haar helen?" vroeg ze toen.
Ik liep snel naar An en begon haar te helen. ''An gaat het met je?'' Vroeg ik toen. Katja knikte. ''Ja dat vind ik wel goed'' Ze begon weer te blozen. ''Wat zullen we gaan doen?''
Nico dacht na. "Speeltuin !" riep hij toen. "Nee, zwemmen !" riep Esther. Thomas keek Katja grijnzend aan." Wat zullen we doen?" Ik kwam langzaam bij en knikte. "Ja, gaat wel ..." mompelde ik. Piper keek naar Paige. "Gaat het?"
Ik zuchte opgelucht. ''O gelukkig'' Zei ik toen. ''Ik ben blij dat te horen'' Katja dacht na. ''Zullen we eerst gaan zwemmen en daarna naar de speeltuin.'' Stelde ze toen voor.
Esther knikte. "Ja, doen !" Nicolaas kn ikte ook vrolijk. "Ja, eelst zwemmen dan speeltuin !" Ik keek Elisa met een glimlach aan. "Dankje om me te helen !" Piper keek Paige bezorgd aan.
Ik glimlachte naar haar. ''Voor jou alles'' Zei ik toen vrolijk. Katja knikte. ''Dan moeten we onze zwemspullen hebben.'' Ze keek Thomas aan. ''Vind je dat ook goed'' Paige zag piper kijken maar keek toen weg.
"Paige, wat is er?" vroeg Piper op een bezorgde, maar ook strenge toon. "Je kan me alles vertellen !" Ikwerd een beetje rood. "dankje !" zei ik tegen haar . Thomas knikte. "Ik zal mijn spullen even snel gaan halen, is dat goed?" Nico keek vrolijk naar zijn vader.
Ik glimlachte naar An. ''graag gedaan'' Ik keek Katja aan. ''Ik zal de zwemspullen van de kinderen halen'' Ik transporteerde weg net als Katja en kwam tegelijk met Katja weer terug. ''Gaan jullie wel goed luisteren?'' Vroeg ik toen aan haar.
Ik glimlachte terug en liep naar mijn moeder. "Mama?" vroeg ik onzeker omdat ik het gevoel had dat er iets mis was met haar. Onderzoekend keek ik haar aan. Ook Piper keek bezorgd naar Paige. Nico en Esther knikte. "Nico altijd luistelen !" zei hij toen. Thomas schemerde ook weer binnen.