Ik keek hem aan. ''Zullen we naar boven?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Naar jou kamer?'' Ik keek naar Nico. ''Hey lieverd ga maar spelen.'' Paige knikte. ''Wat wil je hebben.'' Ric deed de deur voor An open.
Thomas schemerde plots binnen. "Elisa, ik moet je iets vertellen !" Nico keek om. "Papa !" Andy gromde. Maria wees iets aan. "dat !" "dankje !" zei ik tegen Ric en liep naar binnen.
Ik keek Thomas woedend aan. ''Ik ben nu bezig'' Ik transporteerde met me vader naar zijn kamer en zorgde dat niemand met of zonder krachten binnen kon komen. ''Zo eindelijk alleen'' Paige pakte de beker. ''Ok dan maar'' Zei ze toen en betaalde hem. ''Ja zal wel'' Zei Ric zachtjes.
de kinderen waren verdtoppertje aan het spelen en Nico wilde zijn moeder vragen of ze kon helpen zoeken. Esther en Cath zate in de slaapkamer waar Andy en Elisa waren. "Mama !" riep Esther en kwamtevoorschijn. "Pakken !" Thomas tilde Nico op en vloekte. "Ik ben te laat !" Ik draaide me om naar Ric. "Zei je iets?" vroeg ik. Maria straalde en gaf haar moeder een kusje. "dankje !"
Ik zuchte. ''Mama heeft geen tijd'' Zei ik toen. Ik voelde dat Cath ook in de kamer was. ''Tot straks.'' Ik schemerde hun naar beneden. ''Wat zou ik moeten zeggen'' Vroeg Ric boos. Paige glimlachte. ''Graag gedaan''
Esther begon te huilen. "Mama boos Esther?" Cath begon te huilen. Andy keek onzeker Elisa aan. Ik liep maar snel door naar de woonkamer. "Dit gaat gezellig worden !" merkte ik zachtjes op. Maria straalde. Ze liet haar beker aan Benjamin zien. Piper wachtte op Paige. Ze had wel drie volle zakken vast en zei nu voor de zoveelste keer tegen Chrisje dat hij geen zak moicht dragen.
Ik keek me vader aan. ''Je wild toch nog wel verwend worden?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Laat me je verwennen'' Ik begon zijn gezicht te strelen. Paige liep naar buiten toe met de kinderen. ''Wat heb je allemaal gekocht.'' Ric werd nog bozer. ''Wat bedoel je daarmee''
Ik ging op de bank zitten en probeerde een manier om de gespannen sfeer te verbreken. Zwijgend keek ik hem aan. "Waarom ben je zo boos?" vroeg ik zachtjes. Piper grijnsde en begon het allemaal op te sommen. Chrisje keek boos. Thomas schemerde met Nico naar de slaapkamer en begon op de deur te bonken en riep hard. "Laat me binnen, Elisa !" Andy knikte. "Ja, adt wil ik wel !" Hij slaakte een boze zucht toen hij Thomas op de deur hoorde bonken. "Kunnen ze ons nu nooit eens alleen laten?"
Ik keek hem aan. ''Laat mij maar.'' Ik zei een spreuk zodat we geen lawaai zouden horen. ''Zo beter'?'' Vroeg ik toen. ''Kunnen we nu verder gaan'' Paige luisterde. Ric keek haar aan. ''Jij beschuldigt me telkens en geeft me overal de schuld van''
Ik keek naar de grond en had tranen in mijn ogen. "Sorry", zei ik zachtjes en keek toen weer op. Mijn tranen waren verdwenen en ik keek hem recht in zijn ogen aan." het spijt me echt, kan je me vergeven?" Chris gaf een harde trap tegen één van de zakken. Andy knikte. "Veel beter !"
Ik keek me vader aan. ''Mooi'' Ik boog me hoofd naar zijn hoofd toe. Ric keek An aan en kon niet boos meer zijn. ''Ja natuurlijk kan ik je vergeven'' hij gaf haar een kus. ''Ik hou van je''
Ik straalde en gaf hem een kus terug. Ik trok hem naast me op de bank en ging lekker tegen hem aanzitten. "Ik hou van jou !" Charlotte zat helemaal in haar eentje beneden toen plots Diesel verscheen. Ze begon erg hard te huilen. "MAMA !" Andy boog zijn hoofd naar Elisa toe.
Ik kuste me vader. ''Hmmmm'' Kreunde ik. Ineens had ik het gevoel dat er iets is met Charlotte. ''Charlotte nee'' Ik deed de spreuken weg en transporteerde naar me dochter. ''Ga weg Diesel.'' Ric begon An weer te kussen. ''Ik hou ook van jou''
Charlotte begon nog ahrder te huilen en stak haar armen uit naar haar moeder. "Mama !" Thomas rende de kamer binnen en liep naar Andy. "Sorry !" zei hij tegen hem, zette Nico neer en schemerde toen met Andy weg, naar zijn huis toe. Ik bleef Ric even kussen en keek hem toen aan. "Heb je eigenlijk voor mij nog veel vriendinnen gehad?" vroeg ik hem. Grote Charlotte zat op een bankje in het park met tranen in haar ogne voor zich uit te staren. Piper keek boos naar haar jongste zoontje. "Christopher Halliwell als je dat nog één keer doet !" Chris gaf nog een trap tegen de zak. Maria keek haar moeder aan. "Chris stout !" Diesel had gehoord dat er een demon leden van de Halliwell familie wilde besmetten met de hoofdzonden en hij keek Elisa grijnzend aan. Hij liep tot vlak bij haar en begon haar toen te kussen.
Ik was eerst heel verbaast, daarna kuste ik Diesel terug. ''Hmmmmmmmm'' Kreunde ik. Ric keek An aan. ''Waarom wil je dat weten?'' Vroeg hij aan haar. Paige schudde haar hoofd. ''Ja dat is er stout.''
Chrisje was erg slecht gezind. "Stomme !" zei hij en wees naar Maria. Maria begon hard te huilen. "Mam die zeggen Malia stom !!!!!!" Ik keek op en haalde onzeker mijn schouders op. "Gewoon, nieuwsgierigheid !" Charlotte ging aan haar moeders been ahngen. "MAMA !" Diesel bleef Elisa kussen.
Ik begon Diesel zijn shirt uit te trekken. ''Lekkker'' Kreunde ik. Paige keek Chrisje aan. ''Hoe durf je mijn dochter stom te noemen.'' Zei ze toen boos. ''Ik heb 1 vriendin gehad'' Zei ze toen.
"Maar één?" vroeg ik hem en keek hem aan. "Was ze knap?" Charlotte begon heel erg hard te huilen. "MAMA !" Maria bleef hard huilen. Chris keke boos. "Iedereen stom !" Toen begon hij plots weg te lopen. Piper raakte een beetje in paniek. "Chris, kom terug !" Diesel bleef Elisa kussen en schemerde met haaa naar zijn huis toe. Ook Charlotte werd mee geschemerd omdat ze aan haar moeders been hing.
Diesel grijnsde. "Ik wil jo uook !" Charlotte gaf een mep tegen haar moeders been omdat ze haar aandacht maar niet kon trekken. Maria werd een beetje kalmer. Piper liet haar zakken vallen en rende naa Chri s toe. Ze tilde hme net op tijd op voordat hij de straat op wilde rennen. "JONGEMAN WIJ GAAN NU NAAR HUIS EN JE GAAT ONMIDDELLIJK JE BED IN !" "Vind je mij knap?" vroeg ik toen.
Ik schemerde Charlotte weg. ''Laten we naar bed gaan'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik wil je nu'' Ik begon hem weer te kussen. Ric keek An aan. ''Natuurlijk vind ik je knap.''
Charlotte bleef verbijsterd zitten en begon toen nog harder te huilen. Op dit moment waren Charlotte, Esther, Charisa, Hendrik, Nico en Cath helemaal alleen in het huis... Diesel begon Elisa ook vol iefde te kussen. Hij tilde haar p en bracht haar naar zijn slaapkamer en legde haar op bed. "Knapper dan je vorige vriendin?" vroeg ik. "En heb jij het uitgemaakt of zij?" Piper keek Paige aan. "Sorry !"
Ik bleef hem huilen. ''Verwen me'' Zei ik toen. ''Ik wil dat je me verwent'' Ik kuste hem met veel passie. Ric dacht na. ''Ja knapper'' Hij keek haar aan. ''Wat maakt het uit wie het uit gemaakt heeft'' Zei hij boos. Paige keek Piper aan. ''Het geeft niet''
"Ik weet niet wat hij heeft !" zuchtte ze . Ze tilde Melinda op en vroeg Wyatt om een zak te dragen. "Tot nog eens !" Diesel begon Elisa in haar nek te kussen. Ik haalde mijn schouders op. "VOor mij maakt het wat uit ! Daar moet je toch niet boos voor wordeN? Sjeesh !" Cath keek in het rond. "PAPA ! ELISA !"
Ik genoot. ''Óooo ga door'' Zei ik toen. ''Niet stoppen'' Ric keek An aan. ''Ik word boos wanneer ik wil'' Zei hij boos. Paige keek naar Piper. ''Doeii''