CHarlotte herinnerde het zich weer en werd rood. "Gewoon geschrokken, sorry Nico !" Ze tilde hem op en knuffelde hem. "Sorry Nico !" Nico keek haar lief aan. "Snoepje mogen?" vroeg hij en beegde over zijn betraand gezichtje. Charlotte knikte. Jake knikte en liep met Elisa naar ibnnen. HIj deed de deur weer op slot en trok haarm ee nar zijn kamer. Daar begon hij haar terug te kussen.
Ik bleef hem kussen. ''Ik ben de jouwe'' Zei ik toen tegen hem. Kim keek haar moeder aan. ''Ok zal ik charlotte in bed leggen.'' Vroeg ze toen aan haar moeder. ''Ze is erg moe en het is al best laat''
Jake glimlachte. "OK mooi !" Hij duwde haar op bed en kuste haar. Charlotte knikte. ""Ja, is goed !" zei ze afwezig. "Hoe laat is het dan?" vroeg ze onzeker en werd door NIco meegetrokken naar de keuken terwijl hij de hele tijd "Snoepje !" riep. KLeine Charlotte sliep al.
Ik genoot heel erg. ''Dit voelt lekker'' Zei ik tegen hem. Kim keek haar moeder aan. ''Het is nu half 12'' Zei ze toen. ''Ik breng haar naar bed.'' Ze bracht Charlotte naar bed en stopte haar in.
JAke genoot ook en viel daarna in slaap. "trusten !" Charlotte schrok. "Ze zijn veel te jong om zo lang op teblijven !" Ze gaf NIco een snoepje. "En dan ga je slapen?" Nico reageerde niet en at zijn snoepje op. "Jammie !"
Ik viel niet in slaap. ''Ik ga, dan kan ik nog effe stappen'' Ik stond op en kleedde me aan en ging weg. ''Zo nog even lekker stappen.'' Ik ging weer naar een discotheek. Kim liep weer naar beneden toe. ''Mama moet ik ook gaan slapen'' Ze wou eigenlijk opblijven want er kwam een leuke film op tv die ze met haar moeder wou zien.
Jake had niet gehoord wat ze zei en sliep lekker verder. Er kwam net een jongen buiten die hard tegen Charlotte opbotste. Hij was al erg dronken en keek haar grijnzend aan. "Hey !" Charlotte keek verward naar Kim. "Eh... ik weet niet !" zei ze ozneker. "Ik ga eerst Nico in bed liggen !" NIco begon te huilen. "NEE ! NIET SLAPEN !"
De jongen trok Charlotte/ Elisa overeind. "Ja, maar nu niet meer !" Hij keek haar aan. "Wat ben jij knap zeg !" voegde hij er brutaal aan toe. Charlotte vond het nog steeds vreemd dat ze mama genoemd werd en besefte plots dat ze zwanger was. Verbaasd legde ze haar hand op haar buik. Nico bleef doorgaan. "NIET SLAPEn !" Charlotte liep met hem naar boven en legde hem in bed. "Slapen nu !"
De jongen bekeek haar met gulzige ogen. "Ja echt wel !" Plots kwam er een meisje aangelopen en gaf de jongen een rake klap in zijn gezicht. "Jij smeerlap !" Charlotte bleef bij Nico tot hij sliep, wat gelukkig wel redelijk snel gebeurde omdat toen hij in bed gelegd werd, zijn ogen meteen dichtvielen. Kleine Charlotte was zo moe dat ze zelfs niet wakker werd. Zuchtend liep grote Charlotte terug naar beneden en ging bij Kim op de bank zitten. "Wil je nog een tijdje bij me blijevn?" vroeg ze toen, haast smekend.
Ik keek de jongen aan. ''Waarvoor was die klap'' vroeg ik toen nieuwschierig. Kim keek haar moeder aan. ''Mama is er iets'' Ze ging tegen haar aanzitten. ''Mama er is een film op en ik wil die graag met jou zien''
CHarlotte hoorde Kim en vond het eigenlijk erg voor haar omdat ze eigenlijk helemaal niet haar moeder was. "NEe, ben gewoon wat moe !" zei ze toen en glimlachte vriendelijk naar Kim. "Dan gaan we die samen zien !" zei ze en dacht even over waar ahar moeder die nu haar moeder niet was, maar haar dochter was. De jongen wreef over zijn gezicht. "Geen idee, ik heb dat meisje nog nooit gezien ! ... Of wel?"
Het meisje knikte. "JAmmer genoeg wel !" Ze draaide zich om en liep weg. De jongen haalde zijn schouders op. "Ook goeiedag !" Charlotte glimlachte. "Graag gedaan !" Ze keek naar het scherm. "Waar gaat hij over?"
De jongen haalde zijn schouders op. "Kom je mee naar mijn kamer?" vroeg hij toen. "OF wil je niet?" Charlotte glimlachte. "OK, leuk !" zei ze en keek weer naar het scherm. "Dat wordt denk ik een leuke film !" zei ze vrolijk en keek even naar Kim. "Zal ik wat chips halen?"
Ik knikte. ''Ja is goed'' Ze keek hem aan. ''Ik heb nog wel tijd'' ik gaf hem een kus. Kim knikte. ''Ja lekker ships, goed idee mama'' Ze keek haar vrolijk aan.
De jongen was blij verrast. "Ok, leuk !" Hij gaf haar een kus terug. "Mijn wagen staat daar !" Hij wees ernaar. "Laten we gaan !" Charlotte glimlachte, stond op en liep naar de keuken. Noah kwam binnen. "Sorry dat ik zo laat ben !" Charlotte draaide zich geschrokken om. Ze zag Noah op haar aflopen en schrok toen hij haar ksute. Noah dacht dat ze boos was. "Het spijt me echt, maar ik heb een hele dag gewerkt !" Hij liet het geld zien. "We hebben ook niet zoveel geld meer..".
De jongen stapte in. "Ik ben trouwens Tom !" zei hij en startte de wagne. "Daar gaan we !" Hij reed naar zijn huis, maar was te dronken om goed te kunnen sturen. Noah keek vrolijk naar Kim. "Hé, hoor jij nog niet in bed te liggen?" vroeg hij opgewekt. Charlotte bleef staan met de chips in haar handen. "We gaan een film zien !"
Ik merkte het niet want ik was zelf dronken. ''Zijn we er bijna'' Vroeg ik aan hem. ''Of duurt het nog even'' Kim keek vrolijk naar haar vader. ''Ja we gaan film kijken.''
Noah was erg moe. "Oh ... IK ga al slapen !" zei hij. "TRusten !" Hij gaf Charlotte nog een kus en liep naar boven. Tom wist het niet. "GEen idee !" Hij week plots hard uit en een andere auto kon hem niet meer ontwijken. Ze maakten een frontale botsing. "Au !"
Ik keek hem aan. ''Je weet toch wel waar je woont'' Ik vloog door de voorraam omdat ik me gordel niet omhad. ''Mama'' Toen herinderde ik dat me moeder me niet kon horen. ''An'' Zei ik zwakjes en raakte bewusteloos. Kim ging weer op de bank zitten. ''Kom je mama'' Ze ging daarna op in de film
De jongen verloor meteen hetbewustzijn. An zat op de bank bij Ric en keek verbaasd op. "Charlotte roept !" Ik orbde weg en was blij dat er niemand anders was dan de twee auto's. GEschrokken liep ik er heen terwijl ik mijn mobiel uit mijn broekzak viste en het nummer van de ambulance opbelde. Toen ik bijna bij de auto's was,zag ik Charlotte en rende meteen naar haar toe en probeerde haar te helen. DE echte CHarlotte kwam bij Kim zitten en gaf haar het bakje met chips. "Alsjeblieft !"