Ik had haar al niet meer gehoord. Toen het avond was ging ik naar een discotheek. ''Jongens pas op hier kom ik'' Ik liep naar binnen en bestelde een safari cola. ''Lekker zeg.'' Ik begon wat dronken te worden. hendrik was naar beneden gegaan.
Laatst aangepast door speedy3322 op zo 15 feb - 12:53; in totaal 1 keer bewerkt
Charlotte wist niet wat ze moest doen en ging toen maar naast Kim zitten. "Ze meent het niet, hoor !" zei ze en keek haar onzeker aan. "Echt waar niet, dat weet ik zeker !" Nicolaas wilde een snoepje en liep naar de keuken. "Snoepje eten !" ER kwam een jongen naast haar zitten. "Hey !"
De jongen knikte grijnzend. "Ja, ik ook!" zei hij. "Wat wil je hebben?" vroeg hij. "Ik trakteer !" Charlotte keek naar haar zusje. Ze kon nog altijd niet geloven wat er gebeurd was. "Ze meent het niet !" Nico ging op de keukenvloer zitten.
De jongen knikte. "Is goed !" zei hij en keek de man achter de balie aan. "Twee witte wijnen ! Eén voor mij en één voor deze schone dame hier !" Hij glimlachte naar Elisabeth. "Ik ben Jake !" Charlotte keek haar aan. "OMdat ze zich niet goed in haar vel voelt !"
Ik begon een beetje te blozen. ''Dankje'' Zei ik tegen hem. ''Ik ben Charlotte, aangenaam.'' Kim keek haar moeder aan. ''Maar waarom voelt ze zich dan niet goed in haar vel'' Ze snapte het niet echt.
"Dat weet ik niet !" zei CHarlotte snel. "Daar moeten we nog achterkomen !" Ze glimlachte naar haar. "Gaat het weer een beetje?" Jake glimlachte. "Aangenaam !" Hij glimlachte warm en verleidelijk naar haar. "Je naam isal net zo mooi als jezelf !" zei hij en betaalde de man achter de bar al. "Alsjeblieft !" Hij schoof het glas wijn naar har toe.
Jake glimlachte en dronk zijn wijn ook snel op. "Dansen?" vroeg hij en stond al op .Terwijl hij haar in haar ogen aankeek, stak hij zijn hand uit om haar mee te nemen naar de dansvloer. "Jij hebt hoop ik geen vriendje? Ik heb geen zin in eengevecht met je vriendje !" zei hi jtoen. CHarlotte glimlachte en knuffelde haar even. "Ga maar lekker nog wat spelen ofzo !" Nicolaas geeuwde.
Jake glimlachte. "Mooi zo !" Hij begon meteen met haar te dansen. "Je hebt mooie ogen !" flirtte hij. "Hele mooie !" Charlotte keek Kim na en zuchtte. "Wat ben ik toch een vreselijk mens !" Kleine Charlotte lachte blij toen Kim kwam.
Ik keek hem aan. "'Dankje'' Zei ik tegen hem en was al best dronken. ''Jij hebt een mooie mond.'' Ik boog met me hoofd dichter naar hem toe. Kim keek naar kleine Charlotte. ''Wat ben je lief''
Laatst aangepast door speedy3322 op zo 15 feb - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
JAke glimlachte. "JIj ook !" zei hij en boog zijn hoofd ook dichter naar ahar toe. "Een hele mooie mond! " Kleine Charlotte straalde. Nico kon niet bij de snoepjes. "Nico snoepje willen !" zei hij zachtjes en stond op. "KIM! "
Ik kuste hem. ''Je kan goed kussen'' Zei ik toen tegen hem. ''Zullen we hier weg gaan'' vroeg ik toen aan hem. Het was al best laat. Kim liep naar Nico. ''Waat is er''
Jake keek haar aan. "Waar wil je heen?" vroeg hij toen en grijnsde. "Jij mag het zeggen !" Nico jammerde. "Nico snoep willen !" Hij wees naar de kast. Charlotte zat op de bank en was in slaap gevallen .Ze was hrelemaal vergeten dat Kim, kleine CHarlotte en Nico moesten gaan slapen.
Ik keek hem aan. ''Wat dacht je van naar jou huis'' Stelde ik toen voor. ''Of wil je hier blijven'' Kim keek Nico aan. ''Dat moet je eerst aan mama vragen'' Zei ze toen tegen Nico.
Jake knikte. "Als je tegen een beetje rommel kan !" zei hij en wist dat het een understatement was, maar dat kon hem niet schelen. "Nee, hier wil ik niet blijven !" Hij nam haar hand en trok haar mee naar buiten toe. Hij kuste haar toen ze buiten stonden. NIco keek erg boos. "Nee, niet moeten !"
Ik keek hem aan. ''Laten we dan maar gaan'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik kan niet wachten'' Ik dacht verder nergens meer aan. Kim schudde haar hoofd. ''Eerst aan mama vragen.''
Jake knikte en leidde haar naar zijn auto. Hij deed het portier open voor haar. "Stap maar in !" zei hij vrolijk en sloeg het portier dicht toen ze de auto was ingestapt. Zelf liep hij naar de andere kant van de auto e n stapte in. "We kunnen gaan !'" zei hij terwijl hij de wagen startte en naar huis reed met haar. NIco begon op de grond te stampen. "NICO SNOEP WILLEN !" brulde hij. Charlotte begon te huilen.
Ik keek naar hem. ''Dankje wel'' Ik stapte in. ''Zijn we er zo'' Vroeg ik toen aan hem. Kim tilde Charlotte op. ''Shhh rustig maar. Ze keek naar nico. ''Eerst aan mama vragen''
Jake knikte. "VIjf minuutjes rijden !" zei hij en reed niet veel later een oprit op. Hij legde de auto stil, keek naar Charlotte/Elisa en begon haar te kussen. "Zullen we naar binnen?" vroeg hij toen en maakte zijn gordel los. Nico rende naar de woonkamer. "MAMA !" Charlotte werd rustig en legde haar hoofd tegen Kim' s schouder aan.
Ik knikte. ''Ja laten we naar binnen gaan'' Ik stapte uit. ''Kom eens hier'' Ik begon hem te kussen. Kim keek naar Charlotte. ''Ben je wat moe'' Ze liep terug naar de woonkamer.
Charlotte knikte. Nicolaas was bij Charlotte van wie hij dacht dat het zijn moeder was op haar buik gekropen en was haar aan het porrne. "Wakker worden mama !" Charlotte schoot wakker. "Huh wat? ! NICO !" NIco ging geschrokken van haar af en begon te huilen. "MAMA BOOS !" Jake deed de auto op slot en begon Charlotte vol liefde te kussen. Hij leidde haar terwijl hij har kuste, mee naar de voordeur.
Ik bleef hem kussen. ''Laten we binnen verder gaan'' Zei ik toen tegen hem. ''Het is te koud hier buiten.'' Kim keek geschrokken op. ''Mama is alles goed'' Vroeg ze toen.