Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 8 apr - 18:45
Ik keek hem aan. ''Waar zijn de kinderen?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Het is wel erg rustig.'' Paige wachte nog steeds. ''Het duurt lang'' Zei ze zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 9 apr - 16:50
Ik geeuwde. "Huh ?Wat?" vroeg ik verbaasd en keek mijn moeder aan. "Wat duurt lang?" Henry was eindelijk aan de beurt. Noah keek Elisa aan. "Slapen die niet?" vroeg hij. "OF niet?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 9 apr - 21:38
"Waar is ie heen dan?" vroeg ik en geeuwde. Ik zette mijn ellebogen op het bed en liet mijn kin erop steunen. "Is hij naar huis?" Henry was op de terugweg. Noah glimlachte en kuste haar. "Ik heb altijd gelijk, dat weet je toch?" vroeg hij plagend aan haar. "Of was je dat vergeten?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 9 apr - 21:54
Ik schudde me hoofd. ''Nee dat wist ik niet'' Zei ik toen. '''Ik dacht dat ik altijd gelijk had.'' Ik kuste hem. Paige schudde haar hoofd. ''Hij is cola voor me halen''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 9 apr - 23:46
"Oh !" zei ik. "het zal wel gewoon druk zijn ofzo !" Henry kwam weer binnen. "Hier ben ik !" Hij liep tot bij het bed en kuste Paige." Sorry dat het zolang duurde ! Het was druk !" Noah lachte vrolijk. "Ja, dat is waar !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 9 apr - 23:56
Henry glimlachte en gagf haar haar cola. Ik vloekte zachtjes. Ik ging terug op de stoel zitten en kon me niet meer wakker worden. Noah dacht na en knikte uiteindelijk. "Deal !"zei hij vrolijk. "Dat vind ik een goede deal !" Hij begon Elisa terug vol liefde te kussen en te strelen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 apr - 21:16
Noah knikte en kuste Elisa nog een keer. "Dat heb je inderdaad heel erg goed bedacht !" Hij bleef haar even aankijken en legde toen zijn hoofd ophaar schouder. Ik was in slaap gevallen. henry glimlachte. "Mooi zo !" zei hij vrolijk tegen haar en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. "Ik heb er lang genoeg voor in de rij gestaa n!"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 apr - 23:36
Henry streelde Paige over haar haren. "Lieverd, dat is echt graag gedaan !" Hij keek weer vrolijk naar Paige en hield echt enorm veel van haar. "Ik hou van je !" zei hij. Ik snurkte plots. Noah kuste Elisa en keek haar daarna aan. "Ik hou ook zielsveel van jou !" Hij knuffelde haar. "Echt waar !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 13 apr - 23:47
Ik keek hem vrolijk aan. ''Daar ben ik blij om'' Ik bleef hem vasthouden. ''Echt waar'' Paige keek Henry aan. ''Ik hou ook zielsveel van jou'' Zei ze vrolijk.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 13:32
Ik rilde in mijn slaap en schudde min hoofd. "Nee !" riep ik plots uit. Ik droomde weer over wat er in het zwembad gebeurd was met mij en mijn moeder. "Ga weg ! Laat haar !" Henry kuste Paige. Noah knuffelde Elisa. "Ik ook !" zei hij.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 14:01
Ik kuste hem. ''we hebben het goed voor elkaar'' Zei ik toen erg vrolijk. ''En ik wil dat, dat nooit verandert'' IK bleef hem nu kussen. Paige merkte het. ''An wat is er?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 14:03
Ik sliep nog en werd steeds onrustig. "STOP !" gilde ik. Henry keek onzeker naar zijn dochter. noah grijnsde. "Echt wel !" zei hij vrolijk. "Dat mag nooit veranderen !" zei hij toen vrolijk en knuffelde Elisa. Daarna begon hij haar te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 14:09
Ik kuste hem weer. ''Nee nooit veranderen.' Ik ging met me hand onder zijn shirt. ''Hmm ik hou van je'' Paige was erg bezorgt. ''An word wakker'' Riep ze toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 14:14
Ik sliep nog steeds en schudde mijn hoofd. "Nee !" Henry liep naar me toe en schudde me door elkaar. "An, word wakker !" Ik schrok wakker en begon te huilen. Noah keek haar vrolijk aan. "Ik hou ook van jou !" zei hij en genoot van haar aanraking.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 17:35
Ik begon zijn shirt uit te trekken. ''Dit bevalt me heel erg'' Zei ik vrolijk. ''Bevalt het jou ook'' Paige wou opstaan. ''An gaat het'' Ze was erg bezorgt.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 20:35
Noah keek Elisa vrolijk aan. "Echt wel !" zei hij. "Maar dit nog meer! " HIj trokElisa's shirt uit. "Veel meer !" Ik sprong op en rende de kamer uit. In paniek keek ik om me heen. "Hij moet hier ergens zijn !" Henry keek Paige onzeker aan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 20:38
ik keek hem aan. ''Oja echt waar'' Ik trok hem naar me toe. ''Dat is mooi'' Ik bedacht me opeens iets. ''He ik kan me armen weer bewegen'' Zei ik toen vrolijk. Paige wou achter An aangaan.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 21:44
Het was enkele maanden later en Elisa was niet meer verlamd. Nicolaas was erg vrolijk. Samen met zijn moeder en zusjes was hij in het park aan het wandelen. "Wat zijn?" vroeg hij en wees naar een fles. "Mama, wat zijn?" Ik zat thuis met mijn kinderen. "Ric?" vroeg ik. Henry lag met Paige op de bank.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 21:46
Ik haalde me schouders op. ''Ik heb geen idee'' zei ik toen onzeker. ''Het is wel erg mooi'' Ik pakte hem op. ''mama neemt mee'' Paige lag lekker tegen Henry aan. Ric ging naar An. ''Wat is er?''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 21:50
Nico klapte in zijn ahnde. "hebben, hebben !" riep hij en begon op en neer te springen. "Mama nu geven Nicolaas !" Hij schemerde het toen in zijn handen omdat hij niet kon wachten tot ze het hem zou geven. Esther, Charlotte en Jane keken ook nieuwsgierig naar de fles. Ik keek vrolijk naar Ric. "Ik miste je !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 14 apr - 21:52
Ik pakte het van Nico af. ''Nee lieverd'' Zei ik toen. ''Straks breekt het'' Ik stofte het wat af. Ric ging naast An zitten. ''Ik jou ook.'' Hij kuste haar.