Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 16:29
Ik knikte naar Nico. ''Ja al zo groot als Hendrik'' Ik gaf hem een kusje. ''Hoeveel meesters heb je al gehad?'' Vroeg ik toen aan de geest. ''Al heel veel?'' Ik bleef hem aankijken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 16:48
De geest keek op. "Huh? Wat?" Hij knikte. "Ja, zoveel dat ik ze al niet meer kan tellen ..." Hij zuchtte heel erg diep, maar keek toen plots vrolijk. "Daar gaat het niet om ! JIj mag nog twee wensen doen !" Nico straalde. Charlotte bleef haar armen uitstrekken naar haar moeder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 17:01
Ik dacht na. ''Ik weet zo niets'' Zei ik toen. ''Ik weet het'' Zei ik toen opeens. ''Ik wens dat ik niet meer gepest worden op magicschool.'' Zei ik als me tweede wens.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 17:17
De geest zette zijn handen tegen elkaar en boog. "Wens vervuld! " Ik keek Ric aan. "We moeten naar Magicschool !" zei ik en keek op mijn horloge. "En we moeten de kinderen nog wegbrengen !" Esther liep naar haar moeder. "Mama pakken !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 17:29
Ik keek me kinderen aan. ''We moeten naar school'' Ik keek de geest aan. ''Je moet helaas weer in de fles'' Ik orbte daarna naar Magicschool en bracht de kinderen weg. Ric knikte. ''Laten we dan maar gaan''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 17:44
Ik knikte en liep naar mijn kinderen. Ik tilde hen op en liep met hen terug naar Ric. Ik nam zijn hand vast. "Laten we gaan !" zei ik en orbde toen met hem naar Magicschool, bracht de kinderen naar de opvang en keek Ric aan. "Hebben we nu samen les?" De geest zuchtte. "Als het moet, dan moet het !" Hij verdween weer in de fles.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 17:47
Ik ging naar de lokaal. ''Daar gaan we'' Ik ging op me plek zitten. Ric knikte. ''Ja we hebben nu samen les'' Hij liep met haar naar het lokaal. ''Laten we maar naar binnen gaan''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 17:57
Noah kwam ook het lokaal binnen. "Hey, Elisa !" zie hij vrolijk en ging naast haar zitten. Ik knikte. "Ja, op naar binnen !" Ik wilde net door de deur naar binnen gaan toen er een meisjes hard tegen me opbotste. "Au !" riep ik geschrokken uit. De geest zat in de fles.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 18:08
Noah bleef Elisa kussen. "Hoe is het?" Het meisje keek hem nors aan. "Kan jij geen knapper meisje uitkiezen als je vriendin?" Ze liep de klas binnen. Ik had mijn hand op mijn buik gelegd en knikte. "Ja, het gaat !" zei ik. "Denk ik ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 18:25
Ik keek hem vrolijk aan. ''Wel goed'' Zei ik toen vrolijk. Ric hoorde het. ''An is knap en jij bent zo lelijk als de nacht'' Hij werd heel erg boos. ''Laten we maar naar binnen gaan''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 18:29
Ik hield Ric tegen en keek hem vrolijk aan. "dat is lief van je! " zei ik vrolijk. "dankje dat je het voor me opnam !" Ik begon hem vol liefde te kussen. "Nu kunnen we naar binnen gaan !" Noah keek vrolijk. "Iets leuks gebeurd terwijl ik weg was?" De gfeest verveelde zich.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 18:36
Ik schudde me hoofd. ''Nee niets'' Zei ik toen. ''We hebben alleen lekker gewandeld'' ric kuste An en ging naar binnen. ''Voor jou doe ik alles'' Zei hij tegen An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 19:28
De geest in de fles luisterde mee naar het gesprek. "Dat was vast leuk, niet?" vroe hij. "Hebben de kinderen ervan genoten?" De leraar kwam binnen. "Gelieve te gaan zitten !" Ik nam Ric's hand vast en gaf er een kneepje in "Ik ook voor jou !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 19:31
Ik knikte. ''Ja ze hebben er heel erg van genoten'' Zei ik vrolijk. ''Het is ook zo mooi weer.'' Ric ging naar binnen. ''Ik wil je nooit meer kwijt'' Hij ging zitten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 19:37
Ik ging naast hem zitten. "Ik jou oko niet !" zei ik en lette toen maar snel op. Noah knikte. "Ja he !" Hij zuchtte. "Jammer dat we les hebben !" Toen zweeg hij want de leraar keek boso in zijn richting. Plots voelde ik een papieren propje tegen mijn hoofd.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 19:39
Ik hield Noah zijn hand vast. ''Wat een saaie les'' Fluisterde ik zachtjes. ''Was het maar niet zo saai'' Fluisterde ik daar achterna. Ric keek naar An. ''Is er wat''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 19:50
Noah keek Elisa grijnzend aan. "Wanneer is deze les niet saai?" vroeg hij. Hij dacht na. "Misschien kunnen we er wel voor zorgen adt de les een beetje minder saai zal worden?" Ik schudde maar snel mijn hoofd zodat hij niet kwaad zou worden.Even keek ik om me en keek recht in het gezicht van een jongen die nog een propje in zijn hand had.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 19:52
Ik keek Noah aan. ''Wat has je in gedachten?'' Vroeg ik toen aan hem/ ''Vertel.'' Ric keek waar An heen keek. ''Valt hij je lastig?'' Vroeg hij toen onzeker aan An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 19:56
Noah dacht na. "Ik had eigenlijk nog niets in gedachten !" zei hij toen en dacht na. "Misschein een grap uithalen met de leraar ofzo?" de geest zuchtte. Ik schudde mijn hoofd en keek snel naar voren. "Helemaal niet !" Plots kreeg ik weer een propje tegen mijn hoofd aan en keek woedend op.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 20:02
Ik knikte vrolijk. ''Ok goed idee'' Zei ik toen vrolijk. ''Nu nog 1 bedenken.'' Ric zag het en draaide zich om. ''Als je dat weer doet krijg je een knal'' Zei hij woedend tegen de jonge.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 20:14
Ik legde mijn hand op Ric's hand. "Laat hem", zei ik zachtjes. "Ik wil niet dat je in de problemen komt door mij !" De jongen grijnsde. "Denk je echt dat je mij aankan?" Hij gooide nog een propje. Noah knikte. "Ja, even denken ..." Hij dacht na.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 20:30
Ik knikte. ''het moet een hele goede zijn'' Zei ik zachtjes. Ric was echt woedend. ''Ik had je gewaarschuwd.'' Hij stond op. ''Eigen schuld'' Hij gaf de jongen een harde stomp in zijn gezicht
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 20:34
Ik schrok heel erg hard en sprong overeind. "Ric, houd op !" riep ik geschrokken. De jongen sprong recht en gaf Ric ee nharde stomp terug. "denk je echt dat je mij aankan?" Hij hief opnieuw zijn hand op om Ric nog een klap te verkopen. Naoh scrhok en sprong op. "Ric !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 15 apr - 20:39
Ik schrok heel erg. ''Ric niet doen'' Ik wou Ric er weg trekken. Ric gaf de jonge een harde knal voordat hij ric kon slaan. '''Ja ik kan je aan'' Zei hij woedend. ''Helemaal.''