Onderwerp: Re: hell all over again vr 17 sep - 18:37
Seiji schrok enorm hard van die reactie en had die allesbehalve zien aankomen. Verward bleef hij zitten en heel even wilde hij haar wegduwen, maar toen gaf ook hij zich over aan eht gevoel en kuste haar vurig.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 17 sep - 18:41
ik verbrak de kus en trok even een pijnlijk gezicht.., ik duwde mezelf iets weg om weer iets in elkaar te krimpen.., ''het spijt me meester'' zei ik en stond snel op om daarna in mijn hok te verdwijenen en in het donkerste hoekje inelkaar gedoken te gaan zitten
Onderwerp: Re: hell all over again vr 17 sep - 18:50
ik schudde huilend mijn hoofd.., ''mijn vorige meester heeft me verpest..'' huilde ik en maakte een klein bolletje van mezelf.., ''met ook maar de kleinste aanraking schiet mijn lichaam op hol en verwacht dingen die niet gaan gebeuren.. dingen waar u mij niet voor nodig heeft..,'' zei ik en keek even troosteloos naar hem voor ik weer naar de grond keek en me nog verder mijn hoekje indruk..,
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 0:00
''u bent mijn meester.., u bepaalt waar u mij voor gebruikt'' zei ik zachtjes en staarde nog naar de grond.., ''Ik., ik moet er gewoon mee leren omgaan'' zei ik en veegde mijn tranen zo goed mogelijk weg
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 0:17
Seiji keek onzeker. Hij dacht na. "LUcy... ik weeet niet..." Hij zuchtte diep en keek naar haar. "Kom uit je hok!" Hij deed enkele stappen naar achteren zodat ze eruit kon komen.
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 0:19
ik keek even onzeker toen hij me orders gaf, maar ik beslot toch op te staan hoe moeizaam dat ook ging.., en hoe graag ik ook weer in elkaar wilde zitten., daarna liep ik mijn hok uit zoals hij vroeg..
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 0:30
ik bleef stokstijf tegen de muur staan.., ik probeerde naar zijn hand om mijn nek te kijken, I didn't liked it but I wouldn't say anything about it.., ik knikte enkel even bij zijn woorden,, ''ja meester''
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 11:14
Seiji glilachte en boog zijn hoofd naar het zijne toe. "Nu wuil ik dat je het hele huis schoonmaakt en als ik terug ben, mag er geen stofje meer liggen!"
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 11:31
als hij verdwijnt zak ik even langs de muur opnieuw snikkend., ik voelde even langs mijn hals.., waar hij me net vastgehouden had.., ik bleef even zitten voor ik opstond en de spullen zocht om schoon te maken.., ik maakte een sopje en begon de vloer en alles schoon te maken
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 12:00
Seiji was nog steeds met zij nvriend wat aan eht doen. Hij kon het niet laten vaak aan Lucy te denken. Zuchtend keek hij om zich heen. Uiteindelijk stond hij op en nam afscheid van zijn vriend.
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 16:46
ik was nog steeds bezig met schoon maken.., ik was bijna klaar en was nu in zijn slaapkamer bezig nadat ik de was had uitgehangen en het bed verschoond.,
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 22:04
Seiji verscheen terug in zijn huis en keek om zich heen. TOen hij zag dat het schoon was, grijsnde hij. Zijn blik gleed de kamer rond. "Waar ben je, Lucy?"
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 22:36
Seiji kwam net de kamer binnen gelopen. Hij was rustig en een beetje ontspannen en keek naar het meisje. "Ik had je toch gezegd dat je klaar moest zijn als ik erug kwamm?!"
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 22:38
''het spijt me meester.., ik was nog bezig uw bed op te maken'' zei ik zachtjes en keek even naar het on opgemaakte bed.., ''dan was ik klaar geweest''
Onderwerp: Re: hell all over again za 18 sep - 23:02
Seiji glimlachte en keek rond. "Ik vind het eigenlijk bewonderendswaardig dat je het huis zo proper hebt gekregen op zo'n korte tijd. Doe maar verder!" Hij liep terug naar de woonkamer.