Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 0:12
Ik straalde. "Dankje!" Ik zette Hendrik neer en vloog mijn moeder om de hals en knuffelde haar een tijdje. Henry kwam binnen. "Wat val t er te vieren?" vroeg hij. Andy draaide zich om en zag de blauwe plekken nu wel. "Oh hemel, Elisa wat is er gebeurd? Cath werd rustig. "Wat Elisa daan heeft?" vroeg ze en keek naar de blauwe plekken van haar zus.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 0:15
ik keek mijn vader aan. ''Ik ben tegen de deur gelopen'' Zei ik toen. ''Ik lette niet op'' Ik knuffelde Cath. Paige keek Henry aan. ''An en Ric willen gaan trouwen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 0:17
Henry draaide zich meteen weer om en liep naar de keuken toe. Ik keek gekwetst. "Dat is ook leuk", zei ik zachtjes en meteen was mijn goede humeur al een heel pak minder. Andy keek onzeker. "Echt? Je weet toch dat je me alles kan vertellen hé?" vroeg hij haar. "Want ze zien er niet echt uit alsof ht gewon is van tegen de deur te lopen ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 11:41
Ik keek mijn vader aan. ''Ik ben tegen de deur gelopen'' Zei ik toen. ''Daar zijn die blauwe plekker van'' Paige zuchte. ''Ik ben zo terug.'' Ze liep naar Henry toe. Ric knuffelde An.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 13:44
Andy geloofde het nog steeds niet, maar knikte. "Ok, is goed ..." zei hij en keek toen naar Cath die hem vroeg of ze bij Elisabeth mocht gaan spelen mrogen. "Van mij mag het", zei hij teon. Henry zat bijna met zijn hoofd in de koelkast omdat hij ergens naar op zoek was. "Waar staat hij?" Ik knuffelde Ric.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 13:57
Ik bleeef mijn vader aankijken. 'Dan kom ik haar morgen ophalen'' Zei ik toen. ''tot morgen'' Ik transporteerde met mijn kinderen terug naar Diesel. ''We zijn er weer'' Paige omhelsde Henry van achteren. ''wat is er?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:03
Henry schrok en stootte bijna zijn hoofd. "Weet jij soms waar de champagne staat? Ik weet zeker dat we nog een fles hadden staan !" Hij legde zijn handen op Paiges handen en streelde met zijn vingers haar handen. Andy knikte, maar bedacht zich toen dat Cath dan bij Diesel zou zijn en dat had hij niet zo graag. Diesel keek op." Eindelijk !" zei hij vrolijk, liep naar ELisa en gaf haar een liefdevolle kus waarna hij vrolijk de kinderen begroette. Charlotte stak haar armen uit naar haar vader.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:06
Ik keek naar mijn dochtertje. ''Wil je naar je vader toe'' Ik gaf haar aan Diesel. ''Ze vind je aardig'' Zei ik toen. Paige keek Henry aan. ''Wat wil je met die champagne?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:10
Diesel nam Charlotte over. "Ja !" zei hij enstraalde. Charlotte keek vrolijk. Nico was boos. "nico ook papa hebebn !" Jane begon te huilen omdat zij haar vader ook wilde hebben. Henry keek PAige verbaasd aan. "Het vieren natuurlijk !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:14
Ik keek Nico aan. ''Wil je morgen bij je papa spelen?'' Vroeg ik toen. ''Maar Cath komt morgen.'' Ik probeerde Jane te troosten. ''dus je vind het goed'' Zei Paige vrolijk. ''Waarom zeg je dat niet tegen An.'' Ze vond de champagne en gaf die aan Henry.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:21
Henry straalde. "Dankje! " zie hij. "Dat ga ik ook doen !" Hij dacht even na." Oh ja, ze mag geen alcohol drinken en jij drinkt het ook niet ..." Hij beet even op zijn lip en dacht na. "Welk drinken moet ik dan voor jullie?" Ik keek Ric onzeker aan. Nico schudde zijn hoofd. "Papa hiel komen !" Diesel knikte. "Is oged .."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:24
Ik keek Nico aan. ''Dat lijkt mij geen goed idee'' Zei ik toen en keek naar Diesel. ''Je papa vind Diesel niet echt aardig denk ik'' Paige keek hem aan. ''Het is alcohol vrije champagne.'' Zei ze toen vrolijk en kuste Henry.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:31
Henry bleef Paige vol liefde kussen." Dat is pas goed !" zei hij vrolijk en zette de fles neer waarna hij enkele glazen nam. "Neem jij de fles, dan ik de glazen?" Ikz ette Hendrik neer en haalde Charisa uit haar buggy. Maria kwam naar beneden en was op zoek naar haar moeder toen ze pltos ons in het oog kreeg. "Hendlik ! Lisa!" Nico keek boos. "Nico ook Diesel niet leuk vinden ! Nico ook moeten zijn !" DIesel werd rood van woede.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:33
Ik keek naar Nico. ''Diesel is jullie nieuwe vader.'' Zei ik toen. ''En niet van Thomas'' Ik zag dat Diesel woedend was. ''Ga maar naar jullie kamer om te spelen'' Zei ik toen. Paige knikte. ''En ging met de fles naar An en Ric.'' Hendrik zwaaide naar Maria. Charisa was in slaap gevallen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:37
Henry kwam ook binnen. "GEfeliciteerd !" zei hij vrolijk en liep tot bij hen. "Iedereen champagne? Het is zonder alcohol !" Maria keek op. "Ook willen !" Ik staarde mijn vader verbaasd aan en begon toen te stralen. "Ja !" Diesel probeerde kalm te blijven en zette Charlotte neer. Nico keek zijn moeder aan. "niet !" zei hij en schemerde naar Katja en zijn vader toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:41
Ik schrok heel erg. ''Nicolaas kom terug'' Riep ik toen streng. ''Nu meteen''' Katja lag met Thomas op bed. ''Ik hou van je'' Ze kuste hem. Paige keek vrolijk. Ric keek Henry aan. ''Dankje''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:42
Thomas bleef Katja kussen. Boos liep Nico tot bij het bed. "Stoppen !" beval hij. Henry glimlachte. "Graag gedaan !" zeihij en vertelde maar niet dat hij dacht dat ze nog niet mochten trouwen. Hij goot de glazen vol en gaf iedereen een glas. Maria keek naarh aar moeder. "Pakken!" Diesel keek ELisa an. "Dat weten wre ook al weer !" Hij rpobeerde kalm te blijven.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:53
Ik keek hem aan. ''Hij wil gewoon graag zijn vader.'' Zei ik toen. ''dat is best wel logisch.'' Ric nam een glas aan. Paige tilde Maria op. katja schrok. ''NIco.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 14:56
Thomas schrok ook. "Nico,w at doe je hier?" Nico begon te huilen. "MAma zeggen Diesel papa is!" Maria keek haar moeder aan. "Mogen ploeven?" vroeg ze lief. Ik nam mijn glas ook aan en legde Charisa terug in de buggy zodat ze lekker kon slapen. Diesel knikte. "Ja", zei hij en keek toen naar Charlotte. "Gelukkig heb ik Charlotte!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 17:46
Ik knikte. ''Dat is waar'' Zei ik toen vrolijk. Katja had de deken goed over haar heen want ze had geen kleren aan. ''wat zegt je moeder?'' Paige knikte en liet Maria proeven. Ric keek An aan. ''dan moeten we morgen dat papier ophalen voor toestemming van je ouders''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 17:53
Henry werd bleek en keek Paige aan. "Kan ik je even in de keuken spreken?" vroeg hij. Maria keek blij. "Mogen ploeven !" Ik knikte. "Ja, dat doen we morgen !" Diesel kuste Elisa. "En misscihen binnekort nog wel een ander kind!" Thomas kleedde zich snel aan. Nico keek verdrietig. "Diesel nieuwe papa zijn !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 17:55
Ik keek Diesel aan. ''Hoe bedoel je binnenkort een andere kind?'' Vroeg ik hem verbaast. ''Ik wil niet zwanger worden'' Ik had het nu al erg druk. Katja kleede zich ook snel aan. ''weet je mama dat je hier bent?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 17:57
Diesel keek een beetje boos. "Waarom wil je geen broertje of zuse voor Charlotte?" Nico schudde zijn hoofd. "Pakken !" Thomas wilde hem oppakken, maar hij schudde zijnh oofd en stak zijn armpjes uit naar Katja. "Pakken !" Esther begon te huilen. "nico!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 18:00
Ik keek diesel aan. ''Omdat ik het nu al zo druk heb'' Zei ik toen. ''Ik kan dat niet aan'' Ik probeerde Esther te troosten. Zei ik toen daarna. Katja tilde hem op. Paige liep met henry naar de keuken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 19:37
Maria huppelde naar Hendrik. "Spelen?" vroeg ze vriendelijk. Henry keek Paige onzeker aan. "Ze mogen toch nog niet trouwen want An is minderjarig !" Nicolaas werd een beetje rustiger. "Niet meel telug naal Diesel !" Diesel dachtna. "En als ik je meer help? Of als we Nico en Esther naar hun hun vaders brengen?"