Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 22:16
Noah merkte het omdat hij Elisa heel goed kende en bleef haar gewoon liefdevol in haar hals kussen. "IK hou van je", mompelde hij. Maria keek op. "Mam?" vroeg ze verdrietig. "waalom niets zeggen?" "En we gaan eerst een plan maken!"Ik had haar geheeld.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 22:18
Ik probeerde te ontspannen. ''Hhmmmm'' Mompelde ik toen. ''Ik hou ook van jou'' Ik was nog steeds niet ontspannen. Paige keek naar Maria. ''Mama moet zo effe iets doen'' Ze luisterde niet naar An en orbte naar boven.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 22:34
"Zoooooooo typisch!" mompelde ik nors en tilde mijn zusje op. "Als mama koppig wil doen, dan moet ze het zelf wel weten!" zei ik toen en glimlachte naar haar. "Ze staat hier vast dadelijk weer!" Dieselg rijsnde. "Kijk wat ik gevonden heb!" Hij liet zes messen zien. Noah merkte het. "Wil je het wel, Elisa?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 22:45
Diesel grijnsde. "Hehe!" ij gooide al de mensen één voor één naar Paige toe en liet ze versnellen met zijn krachten. "Wat denk je zelf?" Noah ging recht zitten. "Zullen we niet eerst gaan eten," vroeg hij. "Anders wordt het koud ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 23:00
Diesel schemerde ze terug naar zich toe en gooide opnieuw. "Ik blijf dir doen!" zei hij vrolijk. "Tot je sterft!" Ik voelde wel goed of mijn moeder niet gewond was. Noah deed zijn shirt weer aan en stond op. "KOm, lekker eten!" Hij stak zijn hand naar haar uit zodat ze die vastkon nemene en hij haar overeind zou trekken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 23:02
Ik knikte. ''Ja lekker'' Ik stond op met Noah zijn hulp. ''Lekker eten. Paige keek Diesel aan. ''Jij sterft.'' Plots werd ze geraakt en de mes ging door haar hart.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 23:06
Ik gilde het uit en liet Maria vallen -gelukkig orbde ze net op dat moment naar boven- en orbde naar mijn moeder. IK orbde get mes weg en begon haar meteen te helen. Maria was furieus! Ze was nog nooit in haar jonge leventje zo kwaad geweest en ze was al vaak kwaad geweest. Ben begon te hulen. Noah glimlachte en leidde haar naar de keuken. "Heb ik speciaal voor jeg emaakt! Smakelijk dus!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 23:08
Ik ging zitten. ''Ok'' Zei ik toen en ik begon te eten. ''Hmmm lekker'' Ik eet snel door. ''Echt heerlijk.'' Paige kon niet meer geheeld worden. Ze was overleden.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 23:11
Ik gilde het uit en begon hard te huilen. "Mama, doe dit niet, mama, alsjeblieft !" Maria liet in de hele kamer messen verschijnen en liet ze die in het lichaam van Diesel gaan. Gillend schemerde hij weg. Henry rende geschrokken anar boven." Paige?" Ik had mijn moeder goed vast en bleef huilen. "WAt?" vroeg hij. Noah ging zitten en nam ook een beetje. "VInd je het echt lekker?" vroeg hij onzeker. Hij had het gevoel dat er iets niet in orde was met Elisa.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 25 mei - 23:19
Ik knikte. ''Ja echt heerlijk'' Ik had bij Diesel nooit echt een fatsoenlijke maaltijd gehad. ''Heerlijk.'' Ik schrokte het naar binnen. Paige haar geest ging uit haar lichaam. ''HEt spijt me'' Paige haar geest verdween.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 20:16
Ik keek op. "Mama!" gilde ik en schudde huilend mijn hoofd. Ik had me aan het willen vastgrijpen, maar greep in het niets en viel waar voorover op haar dode lichaam. Maria had de geest ook gezien en bleef maar naar de plek staren waar die net nog was. Noah straalde. "Mooi!" zei hij vrolijk. Henry kon en wilde het niet geloven. Piper greep plots naar haar hart en greep zich vast aan het aanrecht. Ze liet de keukenhanddoek die ze net nog beethad, uit haar handen vallen en begreep niet wat er gebeurde.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 20:42
Noah knikte glimlachend. "Natuurlijk!" zei hij en gaf Elisa nog meer eten. Ik bleef huilend met mijn armen op mijn moeders lichaam, zitten. "Dit kan niet !" Ben huilde erg hard en lag nog in zijn vaders armen. Diesel had de messen verwijderd en zijn wonden herstelden uit zichzelf weer. "Ik heb haar gedood!" zei hij toen erg verbaasd en begon te stralen. "Het is me gelukt! Het is me eindelijk gelukt! "
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 20:51
Ik begon weer te eten. ''Je kunt echt goed koken'' Uiteindelijk zat ik er ook onder. ''Hmmmmm'' Ik schokte het naar binnen. Henry bleef naar Paige haar lichaam kijken. ''Dit kan niet''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 21:06
NOah was wat rood geworden. "Zo goed nu ook weer niet", zei hij. "Ik heb het gevoel dat jij de laatste tijd niet echt iets lekker gegeten hebt!" zei hij toen. "KLopt dat?" Ben bleef huilen. Diesel schemerde binnen bij Elisa. Ik bleef huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 21:38
Noah glimlachte. Diesel liep naar Elisa en legde zijn hand op haar schouder. "Weet je wat ik gedaan heb?" vroeg hij vrolijk. "IK heb Paige gedood! Ja,in derdaad GEDOOD!" noah sprong op en gooide Diesel tegen de muur aan. Ik bleef huilen. Maria liep naar Henry. "Waalom mam slapen?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 21:42
Ik schrok heel erg. ''Diesel'' Ik liep bang naar achteren. ''Je hebt wat'' Ik begon me heeeeel erg schuldig te voelen. ''Tante Paige nee'' Henry wist niet wat hij moest zeggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 21:52
Maria bleef haar vader aankijken en keek boos. "Waalom niets zeggen?" Ik bleef huilen en wilde nooit meer weggaan bij het lichaam van mijn moeder. Daarom orbde ik met haar naar de onderwereld. Noah schrok. "Hij liegt, Elisa!" Diesel schudde zijn hoofd en danste wat rond. "Nee!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 21:53
Ik bleef Diesel aankijken. ''Dat kan niet'' Zei ik toen. ''Ze kan niet dood zijn'' Ik keek Noah aan. ''Dat kan gewoon niet'' Henry keek Maria aan. ''Mama is in de hemel nu'' Zei hij huilend.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 26 mei - 22:10
Noah liep tot bij Elisa. "Kanj e ons hier wegschemeren?" vroeg hij. Diesel straalde. "Een mes !"riep hij toen." recht door haarhart!" Hij deed alsof hij met iets gooide. Maria keek verbaasd. "Ok!" ze orbde naar de hemel toe waar de lichtgidsen verbleven, maar dat was niet wat Henry bedoeld had.