Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 7 mei - 22:25
Ik moest een beetje lachen. "OK dan !" Ik knuffelde hem en zag dat we bij de speeltuin waren. "Zo, we zijn er !" Ik zette Hendrik neer en tilde Charisa weer uit de buggy nadat ik haar gordels losgedaan had. "Wat willen jullie doen?" Ik keek even met een glimlach naar Ric. Diesel glimlachte en toen iedereen weg was, schemerde hij met Elisa naar huis en legde haar op bed. "Trusten! Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 7 mei - 22:37
Ik werd even wakker. ''waar zijn we?'' Vroeg ik slaperig. ''Thuis?'' Vroeg ik toen aan Diesel. Hedrik wees naar de schommel, ''schommelen'' charisa wou dat ook. ''ook''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 7 mei - 22:45
Ik glimlachte. "Ok !" Ik keek Ric aan. "Wil je helpen duweN," vroeg ik hem. "Want ik kan maar één van de twee duwen !" Onzekerkeek ik hem aan omdat hij zo stil was. Diesel knkte." Ja, ik heb je naar huis gebracht!" Hij glimlachte. "Als je wat minder moe bent gaan we nog een keer want nu heb je een dee l gemist!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 7 mei - 22:55
Ik zette Charisa in een schommel speciaal voor kleine kinderen en duwde haar slechts lichtjes. "Alles in orde, Ric?" vroeg ik aan hem terwijl ik mijn ogen op mijn dochtertje gericht hield. Diesel knikte. "Slaap maar lekker !" zei hij en gaf haar een kusje op haar wang. "Trusten, Elisa, ik ho van je!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 7 mei - 23:02
Ik knikte. "Ish et al hard genoeg, lieverd?" vroeg ik aan CHarisa en keek toen nog een keer naar Ric. "Weet je het wel zeker? Je weet toch dat je me alles kan zeggen hé?" vroeg ik hem en bleef hem aankijken. Diesel glimlachte." Mooi zo!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 17:45
Diesel liep naar de woonkamer en ging een beetje televisie kijken, maar kon zijn aandacht er niet cht bij houden. Ik was zo verbaasd door Ric's vraag dat ik vergat dat ik Charisa moest duwen waardoor de schommel tegen me aankwam en ik achterover viel. Verbaasd bleef ik liggen. "Au !" Noah wist niet meer wat hij nu moest doen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 17:46
Ik werd na een tijdje wakker en ging naar Diesel. ''wat ben je aan het kijken?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Is het leuk?'' Ric zorgde dat hendrik stopte en ging snel naar An. ''An gaat het?'' Vroeg hij bezorgt.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 17:51
Een beetje onzeker legde ik mijn hand op mijn buik en keek RIc aan. Mijn vrije hand stak ik naar hem uit zodat hij me overeind kon helpen. "Ja !" zie ik en zweeg. "Ik wil met je trouwen !" Ik straalde. "Maar moet ik daar geen 18 voor zijn?" Diesel schrok op en keek naar Elisa . "Eh geen idee ... ik was niet echt aan het volgen ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 17:55
Ik kuste hem. ''Liet ik je schrikken?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Sorry'' Ik bleef hem toen kussen. Ric hielp An overeind. ''nee dat hoeft niet'' Zei hij toen. ''We moeten alleen toestemming hebben van je ouders'' Zei hij daarna.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 19:32
Ik straalde, maar toen verdween die weer even snel als hij gekomen was. "Dat gaat mijn vader nooit goedkeuren !" zei ik toen verdrietig en keek naar de grond. Mijn buik deed toch een beetje pijn; maar ik wilde het niet aan Ric laten merken. "Maar we kunnen wel mijn moeder vragen om mijn vader te overtuigen ...", stelde ik toen voor. Diesel kuste Elisa terug. "Nee hoor !" zei hij met een glimlach. "Ik was in gedachten verzonken gewoon !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 23:42
"Zullen we er nu heengaan?" vroeg ik toen aan hem en wilde heel graag het aan mijn ouders vragen. "Hopelijk zegt mijn vader direct ja !" Ik nam Charisa van de schommel en knuffelde haar. "Hendrik, Charisa, we gaan naar oma en opa !" Diesel knikte. "Jep !" Hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 23:46
Ik ging op zijn schoot zitten. ''Ik hou van je'' Zei ik toen. ''Heel veel'' ric knikte. ''Ok is goed'' Hendrik begon vrolijk te springen. ''Ja opa en oma''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 23:49
Ik moest lachen en zette Charisa weer in de buggy. Daarna tilde ik Hendrik op en keek Ric aan. "Neem mijn hand ofzo even vast zodat ik ons naar me thuis kan orben !" Ik keek om me heen. "Er is hier toch niemand!" Noah knuffelde Elisa. "Ik hou ook heeeeeeel veel van jou !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 23:54
Ik orbde naar mijn ouders huis. "Mama? Papa?" riep ik en knuffelde terwijl ik op antwoord wachtte, mijn zoontje. "Hendrik is al een grote jongen he!" zei ik toen tegen hem. Daarna keek ik vrolijk naar Ric. "Mama ! Papa!" riep ik nog een keer Diesel knuffelde Elisa." Ik ook !"
Laatst aangepast door CharmieAngeltje op vr 8 mei - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 8 mei - 23:58
Ol knuffelde DIESEL. ''Dankje dat jij mij niet haat'' Zei ik toen. ''Ik moet zo de kinderen ophalen'' Mijn gezicht deed gelukkig geen pijn meer. ''Ik ben zo terug.'' Ik transporteerde naar mijn ouders. Ric en hendrik waren heel vrolijk. Paige liep naar an. ''Wat is er aan de hand?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 0:02
Diesel schrok. "Nu al weg?" Andy zat aan de keukentafel trerwijl de kidneren allemaal samen aan het spelen waren. Vrolijk keek ik mijn moeder aan. "Ric en ik hebben een vraag..." Ik gaf Ric een liefdevolle kus en keek daarna vroljk mijn moeder weer aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 0:04
Ik knikte. ''Ja'' Ik liep toen ik er was naar mijn vader. ''hey papa'' Zei ik toen. ''Ik kom de kinderen halen.'' Ric kuste An terug. Paige keek An aan. ''Oja wat dan?'''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 0:07
"Mogen Ric en ik trouwen?" Ik keek haar aan en hield Hendrk nog altijd in mijn armen. Henry kwam langs de achterdeur binnen. Andy stond op. "Is goed!" zei hij. "Ze zijn in de woonkamer !" Hij lieo er al heen. "Nico, Esther, Charlotte en Jane, jullie mama is er!" Cath begon te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 9 mei - 0:10
Ik was blij dat mijn vader de blauwe plekken in mijn gezicht niet had gezien. ''Hey lieverds'' Zei ik toen. ''Maria wat is er?'' Ik tilde haar op. ''Je mag morgen wel komen spelen bij ons'' Zei ik toen. ''Als papa dat ook goed vind.'' Paige keek hun aan. ''Van mij wel''