Ik keek mijn tante aan. ''Kan ik helpen?'' Vroeg ik onzeker. ''Of is het beter van niet.'' Paige hield An vast. ''Ik moest eerst jou en de baby helpen'' Zei ze toen.
Ik wilde mijn moeder nooit meer loslaten. "Maar dan moest je het direct zeggen" Ik zweeg een tijfdje. "Sorry" Piper dacht even na. "Het zou wel handig zijn als je wilde helpen ... Maar doe jij dan diegenen die het al weten zoals Paige en An en Ric misschien ook ..." Patty knikte. "Ik zal met haar meegaan"
Ik knikte. ''Ja is goed'' Ik dacht aan Ric. ''Hey Ric'' Zei ik zachtjes toen ik hem zag en zag toen mijn lichaam. Paige hield An vast. ''Je hoeft geen sorry te zeggen.''
Ric keek naar Elisa en schrok. "Elisa?" Hij keek verbaasd. "Wat ... wat doe je hier?" Piper riep Chris. Hij orbde binnen. "Wat iser?" Piper begon het uit te leggen. Ik glimlachte naar mijn moeder.
Ik liep naar hem toe. ''Je moet naar de manor gaan''' Zei ik toen. ''Je moet helpen om terug in de tijd te gaan'' Ik knuffelde hem even. Paige glimlachte terug. ''Zullen we naar huis gaan?''
Ric knikte. "Ja!" zei hij en keek blij. "e gaan je redden!" Ik keek onzeker en shcudde mijn hoofd. "Ik wil Elisa terugkrijgen", zei ik zachtjes. Chris knikte. "Ik zal helpen!" zei hij.
Ik keek onzeker om me heen. "Elisa?" vroeg ik zachtjes. Ric glimlachte. "Graag gedaan!" zei hij. "Voor jou doe ik alles!" Ik zuchtte opgelucht "Elisa!"
Ik hoorde An en ging naar haar toe. ''Hey An'' Zei ik toen. ''Ik ben hier'' Zei ik toen. ''Niet echt levend maar dat komt goed'' Ik probeerde mezelf nog te overtuigen.
Ik barstte meteen in tranen uit. "Ik wil niet dat je dood bent", huilde iki. Patty stond achter Elisa en glimlachte naar Paige. Esther keek om zich heen. Chris keek om zich heen. "Ik zal even de kinderen van Elisa gaan halen!" Hij orbde naar Kim en Nick. "WIllen jullie helpen?" vroeg hij nadat hij klaar was met pratne.
Ik omhelsde An. ''We gaan dit ongedaan maken'' Zei ik toen. ''Met de hele familie'' Ik bleef haar vast houden. Kim en Nick knikte. ''Natuurlijk''' Paige glimlachte terug naar Patty.
Ik hield Elisa goed vast. "Het moet!" zei ik zachtjes. Na een tijdje liet ik haar los en keek haar aan. "Ik wil mijn beste vriendin niet verliezen!" Toen keek ik mijn moeder aan. "Gaan we naar de manor?" Chriso rbde met hen naar de manor. "Wacht eens ! ALs jullie nog leven dan ..." Piper wachtte ongeduldig.
Chris keek verbaasd. "Als jullie nog bestaan dat betekent het dat het ons lukt om haar te redden want jullie zijn in deze tijd nog niet geboren! En als jullie moeder dood zou blijven, zouden jullie nooit hier zijn ! Nooit leven!" Ik orbde naar de manor. "Het moet lukken!" Patty verdween.
Esther was met haar moeder meegegaan. Ik zag mij ntante. "We zijn er!" Chris straalde en orbde met hen naar de manor. "het gaat ons lukkne!" zei hij toen. Ik keek verbaasd. "Waarom?" Chris wees naar de tweeling. "Zij zijn het levende bbewijs!" Een stralende glimlach verscheen op mijn gezicht.
Ik glimlachte naar Nick en Kim'. ''Hey lieverds'' Zei ik toen. ''Hoe is ie?'' Vroeg ik onzeker. Piper glimlachte. ''We moeten Noah ook halen'' Zei ze toen.
Kim liep naar haar moeder en omhelsde haar. "Nu gat het wel", zei ze zachtjes. Nick begon te huilen. Esther keek onzeker om zich heen. Ik knikte. "Wie wil dat doen?" Chris bladerde in het BoS.
Nick en Kim straalden. "Wij houden ook van jou mama!" zeiden ze in koor en keken elkaar erna grijnzend aan. Noah keek verbaasd. "Paige?" vroeg hij. I kkeek onzeker toe. Het moet goed komen!
noah keek verbaasd. "Wat is er met Elisa?" vroeg hij onzeker. "Of bedoel je met het terugbrengen van Esther?" Hij stond op. "Natuurlijk zal ik helpen!" Ik keek even om me heen. Kim straalde. nick knuffelde zijn moeder.
Ik knuffelde Nick terug. ''Wat worden jullie al groot'' Zei ik zachtjes. '''Zo snel'' Paige keek Noah onzeker aan. ''Je moet helpen ze beiden terug te krijgen'' Zei ze toen onzeker.
Noah schrok en hield meteen halt. "Wat?" Hij werd lijkbleek en keek paige met groeiende verbazing aan. "Waar heb je het over? Hoezo allebei?" Hij kon, maar wilde het niet geloven. Hevig begon hij met zijn hoofd te schudden. "Nee! Het mag niet!" Nick glimlachte. "Vind je?" Kim grijnsde.