Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 17:32
Ik knikte. "Ok, zijn Maria en Cico hier? Zal ik hen dan even bezig houden zodat jullie zeker niet gestoord worden?" Noah keek verbaasd op en knikte. "Als jij wil dat ik blijf, dan blijf ik ! Ik dacht alleen ... ik dacht dat je me niet in je buurt wilde hebben ..." Hij veegde over zijn ogen zodat de meeste tranen verdwenen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 17:35
Ik schudde me hoofd. ''Hoe kan ik dan weten of je het echt meent'' Zei ik toen. ''Ik wil je niet verliezen.'' Paige knikte. ''Ze zijn in hun kamer'' Ze zuchte en riep toen Henry.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 17:40
Ik gaf een kneepje in mijn moeders schouder en stond toen op. "Het komt wel goed !" zei ik tegen haar en liep toen naar Maria's kamer. Ik klopte op de deur en liep toen naar binnen. Maria keek geschrokken op. Henry liep naar Paige toe." Wat is er?" Noah dacht na. "Ik weet het niet, hoe kan ik je laten weten adt ik het echt meent?" vroeg hij haar. "JIj mag het zeggen."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 18:12
Ik keek hem aan. ''Ik weet het niet'' Zei ik tegen hem. ''Je moet er gewoon zijn voor me'' Ik legde me hoofd op zijn schouder. Paige keek Henry onzeker aan. ''Ik heb iets ergs gedaan'' Ze begon het te vertellen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 18:28
Henry staarde Paige aan. "Je hebt wat?!" Hij sprong op en liep naar de andere kant van de kamer terwijl hij Paige mùet een lijkbleek gezicht aankeek. "Met Noah? !" Noah knikte. "Ik ben er voor je !" zei hij en sloeg zijn armen om haar heen en knuffelde haar. "Ik be n er voor je !" Ik liep naar mjn zusje toe en tildeh aar op. "Wat was jij aan het doen?" vroeg ik haar. Ze zei niets.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 22:34
Ik bleef zo zitten. ''Blijf bij me'' Ik wist niet echt hoe ik me voelde. ''Blijf bij me'' Paige begon weer te huilen. ''we waren alles vergeten en dachten dat we wat met elkaar hadden'' Zei ze toen huilend. ''An denk dat er iets Magisch er mee te maken had.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 23:22
Henry streek met zijn handen door zijn haren. "Hoe kan je dat vergeten?" vroeg hij verbaasd en knikte toen." Dat kan wel ...", zei hij onzeker. Hij geloofde niet dat Paige zomaar iets zou doen als er niet iets vreemds aan de hand was. Toch was hij niet helemaal zeker en bleef Paige twijfelend aankijken. Noah knikte. "Ik blijf bij je !" zei hij op een geruststellende toon tegen haar.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 23:27
Ze keek naar Henry. ''Ik weet het niet'' Zei ze toen. ''Ik wil je niet kwijt'' Ze bleef huilen. ''Ik hou zielsveel van je'' Ze keek naar de grond. Ik begon in slaap te vallen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 24 apr - 23:38
Snel liep Henry terug naar Paige toe en ging naast haar op de bank zitten en sloeg zijn armen om haar heen. "Ik geloof je !" zei hij en kuste haar. "Ik hou ook zielsveel van jou, Paige, maar we moeten wel erachter komen wat er gebeurd is omdat het anders misschien nog een tweede keer gebeurt !" Ik keek onzeker naar mijn zusje. "Maria?" Noah bleef stilletjes zitten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 0:11
Noah zelf was ook erg moe. Hij ging met Elisa nog steeds in zijn armen liggen op de bank. "Trusten, mijn schat !" Ik vond het maar raar dat mijn zusje zo stil was, maar maakte me op dit moment meer zorgen over mijn ouders. Overhun relatie dan toch. Henry keek Paige nadenkend aan. "En hoe moeten we dat deon?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 0:17
Ik ging op een toel zitten met Maria op schoot. In gedachten begon ik na te gaan wat er gebeurd ziou kunnen zijn tussen Noah en mijn moeder. Henry keek Paige aan. "Een spreuk?"stelde hij toen voor. "Of niet?" Noah glimlachte. "Ik hou van je !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 0:29
Ik glimlachte lichtjes in me slaap. ''Blij om'' Mompelde ik in me slaap. ''Heel erg blij'' Mompelde ik daarna. Ik sliep lekker rustig door. Paige haalde haar schouders op. ''Ik weet het even niet meer'' Zei ze heel erg verward.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 13:41
Henry knuffelde haar. "Het geeft niet",zei hij tegen haar. Hij zou straks wel even bij Piper langsvragen om haar om hulp te vragen. Ik zette mijn zusje op de grond en liep de kamer uit. Charlotte schemerde naar haar moeder. "Mama" Noah merkte het niet omdat hij ook in slaap gevallen was.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 13:47
"Mama", zei ze en stak haar armen uit. "Akken!" Toen ze bij haar moeder zat, keek ze vrolijk en ging tegen haar moeder aanliggen. Zodra ik buiten was, schemerde er weer een demon bij Maria binnen. Henry bleef Paige knuffelen. "Zullen we Piper om hulp gaan vragen?" vroeg hij toen. "Misschien kan zij ons helpen erachter te komen ..."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 13:50
Ik keek vrolijk naar haar. ''Wil je bij mama slapen?'' Vroeg ik toen vrolijk. ''Dat vind mama erg leuk'' Paige knikte maar. ''Ja is goed'' Zei ze zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 13:59
Charlotte knikte. "A !" zei ze en gaf haar moeder een kusje. "Mama !" Ze sloot haar ogen en viel in slaap. Henry keek PAige onzeker aan. "Zullen we naar de manor gaan of moeten we Piper hierheen laten komen?" vroeg hij toen. Ik lie pnaar beneden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 14:01
Ik keek naar Charlotte. ''Mama houdt van je'' Ik gaf haar een kusje terug. ''Slaap lekker, lieverd'' Ik viel na een tijdje zelf in slaap. Paige dacht na. ''Hierheen'' Zei ze toen zachtjes tegen Henry.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 14:40
Henry knikte. "Dan moeten we het haar wel vertellen ..." zei hij en nam zijn mobiel uit zijn broekzak en toetste Pipers nummer in. Piper was net in P3 en had een date ... Charlotte was erg blij en viel in slaap. "Mama", mompelde ze. Ik liep naar beneden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 15:27
henry belde naar Piper. Piper amuseerde zich net erg. "Excuseer !" zei ze tegen haar date en stond op om op te nemen. "Hallo met Piper ..." Ze zuchtte. "Goed, ik ben er over een half uurtje !" Ze hing op en ging terug naar de date. "Ik moet naar mijn zus toe ..." "Mama, en hoe is get gegaan?" vroeg ik haar
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 25 apr - 15:35
Ik glimlachte. "Mooi zo !" Ik zweeg even." Weet je wat er met Maria is?" vroeg ik toen. Henry kwam terug binnen gelopen. "Piper komt !" Noah sliep nbog. Charlotte werd ook terug wakker.