Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 16 apr - 23:41
De geest was terug in de fles gegaan. "Mag ik erweer uit?" vroeg hij. "Zal ik de vorige wens ongedaan maken? Your wish is my command! " Noah keek haar na en keek toen Paige aan. "Zie je wat ik bedoel?" vroeg hij. Hij zuchtte dieop. "Wat nu?" Ik sliep nog steeds lekker.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 16 apr - 23:50
Ik knikte. ''Ja maak die maar ongedaan'' Zei ik toen. ''Ik wens dat Noah en Paige deze vaas en hun idee erover vergeten'' Zei ik toen. ''Ze mogen jou niet afpakken.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 16 apr - 23:53
De geest knikte." Zoals u wil ! Hij maakte de vorige ongedaan en vervulde nu deze wens. Noah keek verbaasd om zich heen en Paige aan. "Wat doen we hier?" vroeg hij". Waar hadden we het over?" Hij voelde zich erg raar. Ik werd wakker." Hmmmm, lekker geslapen !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 17 apr - 9:16
De geest glimlachte. "Graag gedaan! Jij bent de eerste meesteres die ik heel graag help met alles !" zei hij vrolijk. Noah deed een stap naar Paige toe. "Misschien waren me niet aan het praten !" Hij stond op nauwelijks een centimeter van haar hoofd verwijderd en keek haar aan. Ik keek vrolijk naar RIc.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 17 apr - 9:18
Ik keek hem aan. ''Echt waar?'' Vroeg ik hem toen vrolijk. ''Dat vind ik leuk om te horen'' Paige keek hem aan. ''Misschien niet'' Zei ze toen vrolijk.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 17 apr - 9:21
Noah bracht zijn hoofd dichter naar haar toe. "Weet je dat je hele mooie ogen hebt?" vroeg hij haar en niet veel later raakten zijn lippen de hare. "Echt hele mooi ogen !" Ik ging tegen Ric aanliggen. De geest glimlachte. "Echt waar !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 17 apr - 9:23
Ik keek hem aan. ''Ik wil naar An toe'' Ik schemerde naar An toe. ''Hey an'' Zei ik toen. ''Gaat het weer een beetje'' Paige kuste hem. ''Nu wel'' Ze bleef Noah kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 17 apr - 9:24
Ik schrok. "Elisa !" zei ik vrolijk toen ik zag dat zij het was. "Leuk dat je er bent !" Ik haalde mijn schouders op. "Beter ja !" Noah sloeg zijn armen om PAige heen. "Mooi !" zei hij en bleef haar toen vol liefde kussen. "Echt heel mooi "
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 17 apr - 9:26
Ik keek haar aan. ''Liet ik je schrikken?'' Vroeg ik toen. ''Dat was niet me bedoeling'' Ik bleef haar aankijken. ''Sorry'' Paige trok Noah mee naar de bank. ''Jij bent mooi''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 17 apr - 10:01
Ik ging rechtop zitten en glimlachte naar haar. "Dat geeft niet hoor !" zei ik. Ik stond op en omhelsde haar even. "Jij mag mij laten schrikken !" Vrolijk keek ik haar weer aan en omhelsde haar toen weer en knuffelde haar een tijdje. "Hoe gaat het met jou?" De geest was erg vrolijk. Noah bleef Paige vol liefde kussen en liet zich meetrekken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 20:13
Ik bleef haar vast houden. ''het gaat goed'' Zei ik toen. ''Heel goed'' Ik keek haar vrolijk aan. Paige begon Noha zijn shirt uit te trekken. ''Ik hou van je''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 20:24
Ik vond het leuk om dat te horen. "Mooi zo !" zei ik opgewekt tegen haar en keek toen even naar RIc. "HIj is zo schattig !" zei ik opgewekt en keek daarna ELisabeth weer aan. Ik was zelf ook erg vrolijk. Noah kuste Paige. "Ik hou ook van joui !" zei hij.µ "HEel erg veel !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 20:34
Ik glimlachte. ''Duh het is mijn broer'' Zei ik toen vrolijk. ''Schattigheid zit in de familie.'' paige begon Noah uit te kleden. ''Laat maar merken hoeveel'' Zei ze toen tegen hem.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 21:08
Ik moest lachen. "Dat is waar !" zei ik toen tegen haar. Ik keek haar aan en glimlachte vrolijk naar haar. "Jij bent ook erg schattig !" Noah keek Paige vrolijk aan." Dat zal ik doen !" zei hij en begon haar in haar hals te kussen. Daarna begon hij haar uit te kleden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 21:17
Noah trok Paige naar zich toe. "Merk je het al," vroeg hij aan haar. "Hoeveel ik van je?" Ik grijnsde vrolijk. "MAar niet zo'n schatje als jij en RIc !" zei ik toen. Ik keek weer even naar RIcardo en toen weer naaar Elisa. "Jij bent echt mijn allerbeste BSV !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 21:34
Ik keek haar vrolijk aan. "Dat betekent echt veel voor me !" zei ik oprecht en bleef haar aankijken. Ik was erg gelukkig. "Echt waar !" Noah streelde Paige over haar hele lichaam. "Je bent zo mooi !" zei hij. "Zooo moooi !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 21:37
Ik was ook erg gelukkig. ''Voor mij betekend het ook veel'' Zei ik toen. ''Heel erg veel'' Paige genoot. ''Hmmm wat doe je dat lekker.'' Ze genoot van het gestreel.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 21:44
Ik straalde." Gaanw e samen iets doen?" vroge ik haar. "Film kijken of gaan zwemmen of weet ik veel wat? Iets waar we erg veel plezier mee kunnen maken !" Noah knikte. "Ja dat zei ... "HIj zweeg even en dahct na. "Iemand waar ik veel van hield , maar ikw eet niet meer wie ... zij vond het ook denk ik "
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 22:04
Ik dacht even na." Ehm ... laten we ... "Ik dacht nog altijd na. "Laten we gaan ... "Mijn ogen begonnen te stralen en ik sprong rehct. "Ik weet het !" Ik trok Elisa overeind." Laten we gaan paardrijden !" naoh knikte. "Inderdaad !" Hij begon haar terug te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 22:08
Ik knikte vrolijk. ''Ja goed idee'' Zei ik toen. ''Laten we dat gaan doen'' Paige ging na een tijdje naast Noah liggen. ''Dat was zo lekker'' Zei ze heel vrolijk.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders do 23 apr - 22:21
Noah knikte. "Echt wel !ç" zei hij, maar voelde zich een beetje raar. Alsof hij iemand heeeeeeeel erg belangrijk vergeten was. "Ik voel me wat raar", zei hij uiteindelijk. Ik keek haar vrolijk aan. "Weet jij een goede manege?" Ik liet me naast Ric op de grond vallen en heild me in om hem niet wakker te amken.