Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 2 apr - 18:35
Diesel glimlachte. "trusten !" Hij ging tegen haar aanliggen. NIet veel later vie hij ook weer ins laap want hij was erg moe. Gordon keek haar woedend aan. "Je weet wat ik gezegd heb !" zei hij streng. "Ofwel doe je wat ik je vraag en mag je haar opvoeden ofwel voed ik haar zelf op !" zei hij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen do 2 apr - 18:51
Ik sliep erg rustig de hele nacht door. ''Hmmmm'' Mompelde ik in me slaap. Paige schrok heel erg. ''Ok ik kom al'' Ze legde Maria in bed en ging naar de slaapkamer. ''Ik ben er al''
Ook DIesel sliep lekker rustig en werd de volgende dag geeuwend wakker. Even knipperde hij met zijn ogen tegen het invallende licht om dan weer te beseffen wat er de vorige dag gebeurd was en hij draaide zijn hoofd met een ruk in Elisabeth's richting . Een grote glimlach verscheen op zijn gezicht. Gordon was terug in bed gaan liggen. "Eindelijk !" zei hij nors en toen Paige weer bij hem lag, viel hij weer in slaap. Hij hield Paige wel goed vast zodat ze niet weer weg zou kunnen zonder dat hij wakker werd.
Ik werd na een tijdje wakker. ''Hey'' Zei ik toen. ''Heb je lekker geslapen?'' Paige bleef wakker en kon niet slapen. ''Laat me los'' Fluisterde ze zachtjes.
Gordon bleef Paige vasthouden. Pas de volgende ochtend werd hij wakker. Hij geeuwde. Maria was wakker geworden en begreep niet waarmo ze hier was. Ze orbde naar haar moeder toe en gaf haar een por. "Mam?" Diesel knikte. "Ja, heerlijk ! Jij ook?"
Maria knuffelde haar moeder. "Waalom hiel liggen?" vroeg ze en keek naar Gorodn. Een boze blik in haar ogen, die ze op hem richtte. "waalom niet thuis?" Ze keek haar moeder aan. "Naal hius gaan nu?" Diesel keek haar vrolijk aan. "Mooi zo !" Hij kuste haar.
Ik keek Diesel aan. ''Hoelaat gaan we naar me ouders?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ik wil er echt heen'' Paige keek haar aan. ''Dat kan helaas niet lieverd'' Ze zei het wat verdrietig.
Diesel haalde zijn schouders op. "Wanneer jij wil !" zei hij met een glimlach. "VOormiddag al?" Maria keek verbaasd. "Nee?" vroeg ze. Ik was wakker en keek Ric aan. "Ric?"
Ik kuste hem. ''Als de kinderen wakker zijn?'' Vroeg ik toen. ''Dan kunnen we gaan. Paige schudde haar hoofd. Ric was al een tijdje wakker en keek naar An. ''hey lieverd''
Ik glimlachte en legde mijn hoofd tegen hem aan. "Hey !" zei ik enkel en vroeg me af waarom er niemand anders kwam kijken. Waren ze boos op me? Ik zuchtte diep en hoopte dat Ric de tranen in mijn ogen niet zou zien. Marie ging op haar moeders buik zitten en keek toen vrolijk naar haar moeder. "Mam spelen met Malia?" vroeg ze. Gordon was nog erg moe en sliep nog half. Diesel kuste haar terug. "Afgesproken ! En wat doen we ondertussen?" Zijn ogen glinsterden.
Ik keek Diesel aan. ''Jij mag kiezen'' Zei ik toen al wat vrolijker. ''Wat wil je gaan doen?'' Paige knikte. ''Wat wil je spelen?'' Vroeg ze toen aan maria. Ric keek AN aan. ''Zal ik je vader gaan bellen?''
Maria dacht na. "stoppetje !" zei ze toen en knikte hevig. Plots wees ze naar Gordon. "Die zoeken, wij stoppen !" Onzeker keek ik hem aan. "En mijn moeder?" Diesel grijnsde. "Ik weet al wat !" Hij begon haar te kussen. Charlotte was wakker geworden en begon plots te huilen.
Ik hoorde haar. ''Ik moet naar Charlotte toe'' Zei ik en stond op. ''Sorry'' Ik ging naar haar toe. ''Hey lieverd'' Paige knikte. ''Waar gaan we verstoppen?''
Gordon knikte en was erg vrolijk. "Papa telt tot twintig !" Hij sloot zijn ogen en deed zijn handen ervoor. Maria stak haar tong uit naar haar vader en keek toen om zich heen. "Mama weten?" vroeg ze toen zachtjes. Charlotte stak haar armpjes uit. "Mama !" Diesel zuchtte.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 0:02
Ik tilde haar op. ''Lekker geslapen?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Straks naar opa en oma'' Ik gaf haar een kusje. Paige knikte. ''We gaan'' Ze orbte naar de manor toe met MAria.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 0:12
Charlotte was blij toen ze hoorde dat ze naar oma en opa zou gaan. Ze begon helemeaal te stralen. "Ja !" Maria keek blij om zich heen. "Joepie !" zei ze opgewekt. "Weg zijn !" Ik keek RIc onzeker aan." Ric?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 0:17
Ik kleede haar aan. ''Zo klaar.'' Ik ging met haar naar Diesel. ''1 klaar'' Zei ik vrolijk. Ric knikte. ''Ja ook je moeder'' Hij ging de kamer uit en belde Henry. Paige knikte en riep toen Piper.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 12:09
Diesel stond op. "Mag ik haar vasthouden?" vroeg hij gretig. Charlotte hoorde het en keek met een woedende blik naar haar vader waarna ze haar armen rond haar moeders nek sloeg en haar goed vasthield. "Ok !" zei ik opgewekt. Geduldig wachtte ik tot hij terug zou krijgen. Piper kwam eraan geloepn. "Paige !" Ze bleef even stilstaan en rende toen op haar zusje af en omhelsde haar. "Hoe is hetm et je?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 12:13
Ik knikte vrolijk. ''Natuurlijk mag je, je dochter vast houden'' Ik liep naar hem toe. ''Kijk eens dat is papa'' Ik gaf haar aan Diesel. Paige hield haar vast. ''Ik heb niet veel tijd'' Ze legde alles uit.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 12:25
Charlotte begon meteen heel erg hard te brullen toen ze door haar vader overgenomen werd. "MAMA !" Nico, Jane en Esther werden wakker en begonnen ook te huilen. Piper keek Paige aan." En wat nu," vroeg ze onzeker. Henry nam op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 12:43
Ik keek naar Diesel. ''Ik ga naar de kinderen'' Ik maakte ze klaar. ''Zo klaar'' Zei ik toen vrolijk. ''We kunnen naar opa en oma'' Paige keek haar aan. ''We moeten dat contract vinden''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 15:24
Nico was erg blij. "Oma opa !" Esther was ook heel blij. Charlotte huilde nog steeds. Diesel liep met haar naar ELisa. "Ik krijg haar niet stil !" Piper knikte. "Als jij met Gordon en Maria ergens heen gaat dan kunnen Chris en ik zijn huis doorzoeke!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 18:33
Ik nam Charlotte over. ''Niet zo raar doen bij papa'' Zei ik toen tegen haar. ''Dat is niet lief'' Paige knikte. ''Ok is goed'' Ze orbte met Maria terug en verstopte zich met haar in de slaapkamer.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 4 apr - 18:41
Charlotte gromde. Haar humeur was gedaald tot onder nul: eerst moest ze door haar vader overgenomen worden en toen kreeg ze nog een standje van haar moeder omdat ze zo niet mocht doen. Dat vond ze allesbehalve fijn. Met een duistere blik in haar ogen keek ze naar haar vader. Ze wilde ook helemaal niet lief zijn tegen hem. "Gaan?" vroeg NIco. Maria keek verbaasd haar moeder aan. "Malia stil zijn nu?" Gordon had gedaan met tellen. "Wie niet weg is, is gezien !" Piper had Paige gevraagd haar te laten weten wanneer ze weg was met Gordon en Maria. Onzeker keek ze Chris aan. Hij moest haar erheen orben wanneer Paige het eken gegeven had.