Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 22:25
Noah keek even weg. "En moet ik er voor jou niet zijn?" vroeg hij toen zachtjes. HIj keek weer even naar Salina en haatte de situatie waar hij zich nu in bevond omdat hij geen van beide wilde kwetsen. Hij wilde bij ELisa zijn, maar wist dat hij Salina dan erg hard moest kwetsen . Ik keek hem woedend aan. "Dit is allemaal jouw pla, !"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 22:31
"Jij bent een idioot ! " riep ik naar hem. "Jij bent een egoïst en denkt alleen aan jezelf ! Jij kan geen liefde krijgen en daarom steel je dat maar van andere mensen !" Ik was erg woedend en werd steeds kwader. NOah beet op zijn lip. "Elisa ..." zei hij en kreeg de rest gewoon niet meer gezegd omdat hij terug begon te huilen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 22:33
Ik keek hem aan. ''Het spijt me'' Zei ik tegen hem. ''Maar ik moet nadenken.'' Ik had tranen in me ogen staan. Ric werd echt woedend. ''Hoe durf je dat te zeggen.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 22:40
Ik keek Rick grijnzend aan." Hoe?" vroeg ik en voelde me zekerder worden nu hij zo woedend werd door wat ik zei. "Zo: jij bent een dikke egoïst die de liefde van anderen steelt omdat je zelf geen liefde kan krijgen ! Niet moeilijk hoor, ik wil het best nog een aantal honderd keerk zeggen !" Noah knikte. "OK, houd je goed !" Hij liep naar Salina's bed. Zijn schouders schokten toen hij met zijn rug naar ELisa stond.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 22:53
Ik begon zachtjes te huilen. Het spijt me Dacht ik zodat niemand me hoorde. Ric gaf An een hele harde klap. ''Elisa houdt van me'' Zei hij toen. ''Dat zei ze zelf''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 23:00
Ik schrok. "Dat deed zeer !" zei ik woedend en wilde terug de kamer ibnnen lopen. "Dat zal dan snel voorbij zijn !" zei iktegen hem en draaide me weer om." WAnt als je weet hoe jij doet !" Ik zweeg even." Dan wil ze je echt niet meer !" Naoh keek naar Salina. "Slaap lekker", zei hij azchtjes.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 23:02
Ik bleef naar buiten kijken. ''Wat een dag'' Zei ik zachtjes zodat niemand het hoorde. Salina begon wakker te worden. ''Noah'' Zei ze toen zachtjes. ''Ze zal van me blijven houden'' Zei Ric toen.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 23:05
Ik bleef Rick aankijken. "Hoe beodle je?" vroeg ik en voelde me wat bang worden. "Je laat Elisa gewoon met rust! " Noah keek naar salina. "Hey", zei hij en veegde snel zijn tranen weg. Hij rpobeerde te glimlachen, maar het lukte niet goed. "Lekker geslapen?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest do 23 apr - 23:07
Ik transporteerde uiteindelijk weg. ''Ze heeft je meer nodig'' Ik was naar een andere stad en boekte een kamer in een hotel. ''Het spijt me Noah'' Ik liet me huilend op bed vallen. Rick zei niets meer. Salina merkte het. ''Noah wat is er?'''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 17:27
Mijn ogen werden dusiter. "Je laat mijn beste vriendin met rust, begrepen?" beval ik met een lage, dreigende stem. "Of anders zal ik ervoor zorgen dat je zelfs haar naam niet meer kan zeggen !" Noah schudde zijn hoofd. "Ik wil er niet over praten !" zei hij en wilde het echt niet. Andy had zich afzijdig gehouden, maar sprong nu op. "Elisa?"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 17:29
Ik lag naar het plafond te kijken. ''Dit is het beste voor ons allemaal'' Zei ik om het zelf te geloven. ''Echt helemaal het beste'' Ik geloofde het een beetje. Rick keek An aan. ''Moet ik bang worden ofzo'' Salina keek hem bezorgt aan.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 17:45
Ik schudde mijn hoofd. "nee, dat zou je al moeten zijn !" zei ik tegen hem. Ik wilde me omdraaien en terug de kamer binnen lopen. Noah beet op zijn lip "Ik ga even naar het toilet !" zei hij en had nu helemaal de kracht niet meer om te doen alsof hij vrolijk was. Andy belde naar de mobiel van zijn dochter.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 17:48
Ik hoorde me mobiel. ''Met Elisa'' Zei ik toen ik opnam. ''Wat is er papa?'' Salina knikte. ''Ok dan'' Rob liep ook naar binnen. ''Maar dat ben ik niet'' Fluisterde hij tegen AN.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 17:52
Andy hoorde zijn dochter. "Waar ben je heen?" vroeg hij. "Je moet in het ziekenhusi zijn !" Hij klonk erg streng. "Waar ben je? !" Noah liep snel naar buiten en bleef daar tegen de muur aanleunen. Ik keek Rick boos aan en gaf hem toen plots een heel erg harde vuistslag in zijn gezicht.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 18:10
Ik hoorde me vader zijn strenge toon. ''Ik moest daar weg.'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik wil het Noah niet moeilijk maken'' Ik begon weer te huilen. ''Hij is beter af bij Salina.'' Zei ik toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 18:38
Andy schrok en had meteen spijt omdat hij zo streng xas geweest tegen zijn dochter. "Mag ik naar je toekomen?" vroegh ij haar. Het kon hem niet schelen dat hij erg bezorgd klonk. "Hij is niet beter af bij jou en je moet eens stoppen met aan Salina of Noah te denken !" zei hij toen. Mijn hand deed pijn en ik keek een beetje geschrokken, al wilde ik dat niet echt laten merken, naar Rick. Het was nooit mijn bedoeling geweest hem aan tevallen, maar wanneer ze aan mijn beste vriendin komen ... Dan heb ik mezelf vaak niet in de hand.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest vr 24 apr - 21:44
Ik was heel erg in de war. ''Ja je mag wel komen'' Ik zei dat ik in het stadje na San Fransisco was. ''Wat bedoel je?'' Vroeg ik hem daanrna. ''Wat moet ik anders.'' Ik was heel erg verward.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 25 apr - 16:56
Andy ging op weg naar zijn auto, maar bleef met Elisa bellen. "Je moet aan jezelf denken anders ga je zelf kapot !" zei hij en wilde niet dat zijn dochter zich zo rot voelde. "Je moet doen wat voor jou het beste is !" Hij kwam bij zijn auto aan en deed die van het slot. Hij stapte in en deed zijn gordel al aan, maar deed nog geen moeite om al te vertrkken. "Sorry, Rick", zei ik, niet gemeend
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest za 25 apr - 17:43
Ik bleef huilen. ''Maar ik weet niet meer wat het beste voor me is'' Huilde ik. ''Ik ben zo in de war'' Ik voelde me helemaal niet goed. Rick keek An aan. ''Ja dat zal wel.''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 26 apr - 17:48
Ik moest een beetje lachen toen ik hem zag. "Doet het pijn?" voeg ik. "Ik hoop van wel !" Andy begreep het. "Dan is het goed dat je even weggegaan bent !" zei hij. "Ik kom eraan, ik ga nu ophangen, maar ik kom eraan !" zei hij tegen haar. "En dan kunnen we rustig verder praten"
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 26 apr - 17:50
Ik zat nog te huilen. ''Ok papa'' Zei ik toen. ''Tot zo'' Ik hong op. Rick keek An aan en gaf haar een vuistslag in haar gezicht. ''Voel zelf maar.'' Ric was even naar de wc
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 26 apr - 18:00
Ik was te laat om die te ontwijken omdat ik het niet verwacht had en gaf een gil van schrik en pijn." Verdomme !" vloekte ik en greep naar mijn neus. Ik voelde dat ze begon te bloeden en keek Rick woedend aan." Daar krijg je spijt van !" Andy reed er snel heen. "Ik ben er zo", zei hij zachtjes tegen zichzelf.
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 26 apr - 18:01
Ik bleef huilend op bed zitten. ''Noah'' Mompelde ik zachtjes. Rick keek An aan. ''Je wou toch weten of het pijn deed.'' Ric zag dat er iets was. ''Wat is er aan de hand?''
Onderwerp: Re: Het ongevraagde feest zo 26 apr - 18:04
"Rick heeft me geslagen!" zei ik tegen min vriend en probeerde de bloedneus te stelpen. "Nadat ik hem geslagen had", gaf ik uiteindelijk toe. Nors keek ik Rick aan. "Ja, het doet pijn! " Noah kwam even later terug binnen. Andt kwam aan bij het hotel. Hij stapte uit en liep naar binnen en teon naar Elisa's kamer nadat hij gevraagd had in welke kamer ze lag.