Noah keek Elisa vrolijk aan. "Zou je ... eh ... misschien op de ... kinderen willen passen?" vroeg ik haar. "We zouden willen gaan bowlen ... Maar als je geen tijd hebt, dan moet je het eerlijk zeggen, want je hoeft het echt niet te doen , ook als je er geen zin in hebt, dan mag je ook nee zeggen !" JOnas' blik bleef op Elisa hangen. Onzeker keek hij Jarno even aan en keek toen weer naar Elisa.
Ik merkte het niet. Paige knikte. ''Ga maar lekker bowlen'' Zei ze vrolijk tegen AN. ''Veel plezier.'' Jarno bleef nog naar An kijken. ''Laten we gaan''
Ik omhelsde mijn moeder. "Dankje, mama !" zei ik. "Als er iets is, bel je maar he !" Jonas knikte. "Ja, we gaan !" Hij liep naar buiten toe. Noah volgde. Ik ging mijn jas halen.
Ik ging ook naar buiten toe. ''Wat is het mooi weer'' Zei ik toen vrolijk. Jarno ging ook naar buiten toe. Paige knikte. ''Dat zal ik doen'' Zei ze toen tegen An.
Ik ging ook naar buiten. "Ja he! " antwoordde ik op Elisa. "We zullen wel met twee auto's moeten gaan !" zei Jonas en draaide zich om naar de anderen. "Bij mij kunnen er nog vier bij ..." Noah keek om zich heen. "Wie waaar?"
Jonas glimlachte. "Dat is goed !" zei hij met een glimlach en stapte al in. Hij was erg blij omdat Elisa bij hem wilde zitten. Ik knikte. "Is goed !" Noah knikte en liep al naar Jonas ' auto en stapte ook in. "Daar gaan we !"
Ik ging op de achterbank zitten en glimlachte. Met een afwezige blik keek ik door het raam naar buiten. Jonas zag dat Elisa en Noah ingestapt waren en startte de wagen. "Daar gaan we !" Hij reed naar de bowlingzaak. "We zijn er !" zei hij en parkeerde de wagen waarna hij uitstapte en p de anderen wachtte. Noah stapte ook uit en was erg vrolijk.
Ik keek vrolijk naar buiten. Ric reed vrolijk door. ''We zijn er'' Zei Ric en pakeerde de auto. Jarno keek af en toe naar An. ''Laten we naar binnen gaan.'' Zei hij toen.
Ik knikte en stapte uit. Geduldig wachtte ik op Elisa en ging toen naast haar lopen. Vrolijk glimlachte ik naar haar. "Tof he !" Jonas ging naast Jarno lopen. "Ik ben echt blij dat we hen zijn gaan opzoeken !" Noah ging naar Ric. "Gezellig he !"
Ik knikte vrolijk naar An. ''Ja echt wel'' Jarno keek even naar An. ''Ja daar ben ik ook echt blij om.'' Zei hij vrolijk. Ric knikte tegen Noah. ''Heel erg gezellig.''
Ik haakte mijn arm in Elisa's arm en liep naar binnen. "Ik heb echt zin om te bowlen !" Jonas had zijn blik nog niet van ELisa afgewend. Met een grijns volgde hij de meisjes naar binnen. Noah glimlachte vrolijk. "Het is lang geleden dat we nog van ze gehoord hebben !" antwoordde hij en liep ook naar binnen.
Ik gaf haar een por. "Ik ga winnen !" zei ik opgewekt. Ik draaide me om naar de jongens en wachtte tot ze er ook waren. Noah keek vrolijk naar de anderen. "Zo, we zijn er !" Jonas knikte. "Ik hoop dat er nog een baan vrij is !"
Ik ging naar de balie en liep na een tijdje terug naar de anderen. ''We hebben baan 4'' Zei ik tegen hun. ''En An en ik gaan samen winnen'' Zei ik vrolijk. ''Zullen we maar schoenen pakken'' Stelde ik toen voor.
"Baan 4, dat wordt ons geluksgetal !" zei ik opgewekt en knikte naar de jongens. "Ja, wij gaan jullie zo hard verslaan !" Daarna keek ik Elisa aan en knikte. "Ja, schoennen !" Noah grijnsde. "WIj gaan winnen, niet jongens? Wij verslaan die meisjes zo !" Jonas knikte. "Als je dat maar weet !"
Ik keek hun aan. ''Wij twee meiden gaan jullie 4 jongens verslaan'' Ze ik vrolijk en liep naar de schoenen. ''Zo de mijne heb ik al'' Zei ik toen. Jarno pakte ook schoenen. ''Ik heb ze ook al''
Ik knikte. "het is niet omdat we in de minderheid zijn dat we niet kunnen winnen !" zei ik en deed ook scheoenen aan. Noah grijnsde. "Dat zullenw e nog wel eens zien !" Hij liep langs ELisa en gaf haar een kus waarna hij ook een paar schoenen ging uitkiezen. JOnas volgde zijn voorbeeld, behalve dan dat hij Elisa geen kus gaf, al had hij dat wel graag gedaan.
Ik liep al naar de baan toe. ''Wie gaat als eerste beginnen?'' Vroeg ik toen aan hun. ''Ik hoef niet als eerste.'' Zei ik toen. Jarno zei hetzelfde. ''Ik ook niet''
Ik volgde met Jonas en Noah achter me aan. "Ik wil ook niet beginnen ! zei ik snel en ook Noah en Jonas zeiden dat ze niet wilden beginnen. Grijnzend keek ik Ric aan. "Jij wordt het dus !" Noah klopte zijn vriend op de schouder. "Succes, maat !" Jonas keek vrolij ktoe en liet zijn blik dan weer over Elisa glijden.
Ik keek toe. ''Dat zullen ze wel nodig hebben'' Ik kreeg last van de schoenen. ''Ik pak toch effe een maatje groter.'' Ik liep naar de schoenen toe. Ric begon te gooien. ''Zo slecht was dat niet'' Zei hij uiteindelijk.
Ik liep naar Ric en gaf hem een kus. "Nee, dat was niet slecht, maar Elisa en ik gaan het toch beter doen !" zei ik met een glimlach. Vrolijk keek ik hem aan. "Wie nu?" Jonas keek Elisa na. "Ik ga even mee met Elisa, mijn schoenen passen ook niet goed !" Hij liep haar achterna.
Ik keek bij de schoenen. ''Welke zal ik nemen'' Ik bleef kijken en merkte Jonas niet op. Jarno keek Noah aan ''Jij nu?'' Vroeg ihij toen aan hem. ''kom op Noah.''