Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 28 maa - 20:54
Noah straalde. "Ik wil voor altijd zo gelukkig blijven !" Ik kekek de zuster angstig aan. "Mijn moeder heeft het benauwd !' zei ik tegen haar. "U moet iets doen !" riep ik bijna. "Waarom voel ze zich zo benauwd ?" vroeg ik. "WAarom?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 28 maa - 21:11
Ik knikte. ''Ik ben het helemaal met je eens'' Zei ik toen. ''Helemaal'' Ze onderzocht Paige. ''Er zit nog wat water in u longen'' Ze werd mee genomen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 28 maa - 22:23
Ik bleef achter. "Oh, het moet goed komen !" zei ik en was helemaal in apneik. Ik voelde me weer slecht worden en ging op een stoel zitten. "Ze moet snel terug komen !" zei ik zachtjes tegen mezelf." "Heel snel !" Noah keek blij. "Dat lukt awel als ik jou bij me heb !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 28 maa - 22:31
Ik begon te blozen. ''En ik blijf gelukkig, zolang ik bij jou ben'' Zei ik toen. ''Dat maakt niemand stuk'' Ik kuste hem liefdevol. Paige werd na een tijdje terug gebracht. ''Het moet nu beter gaan.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 28 maa - 22:45
Noah voelde zich nog gelukkiger worden dan hij al was en straalde helemaal, van boven tot onder. "Nee, niemand !" zei hij en begon haar vol liefde terug te kussen en bleef haar kussen. Ik stond snel weer op. "Enw at als het niet beter gaat? "vroeg ik, een beetje in paniek odmat ik mijn moeder niet wilde verliezen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 28 maa - 22:59
ik bleef hem ook kussen. ''Mijn man'' Zei ik heel trots. ''Voor altijd'' Ik kuste hem met veen liefde. ''Dan moet je direct weer bellen'' Zei de zuster.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 28 maa - 23:12
Ik knikte. "Goed, ik zal goed op haar letten !" zei ik en negeerde hoe ik me zelf voelde. "En dan zal ik meteen bellen !" Noah straalde. "Inderdaad, vrouwje !"Hij gaf haar een kus. "Voor eeuwig en altijd !" Hijs traalde terwijl hij haar aankeek en begon haar weer vol liefde te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 29 maa - 0:41
Noah grijnsde. "Dat heb je goed gezegd !" zei hij opgewekt. "Echt goed !" Ik keek blij. "Mama, je bent wakker !" ze i ik vrolijk en wilde haar knuffelen. Toen bedacht ik me dat dat niet zo'n goed idee zou zijn. "Hoe voel je je nu?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 29 maa - 0:49
Noah knikte. "Ja, dat vond ik echt !" Hij kuste haar. "Jep, het klonk heel goed !" Ik zuchtte opgelucht. "Ik ben blij dat je beter bent !" zei ik opgelucht. "Dat is echt een opluchting !" vervlgde ik en gaf har teon een kusje op haar voorhoofd.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 29 maa - 11:15
Ik kuste Noah vrolijk. ''Ik hou zielsveel van je'' Zei ik toen. ''Met heel me hard.'' Paige glimlachte terug naar An. ''En hoe is...het met jou?'' Vroeg ze toen aan An.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 29 maa - 19:28
"GOed!" zei ik meteen en hoopte dat het niet te verdacht zou zijn. Ik moest me ergens anders op concentreren. "Het gaat niet om mi !" zei ik toen . "Zal ik papa bellen?" Noah kuste ELisa. "Ik hou ook zielsveel van jou !" zei hij. "Voor altijd !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 29 maa - 22:06
Noah glimlachte. "Ik wil wel iets gaan doen !" zei hij vrolijk. "Maar jij moet zeggen wat !" zei ik toen tegen haar. I glimlachte "Dan ga k hem even bellen !" Ik liep de kamer uit en leunde daar even tegen de muur aan. Daarna belde ik snel mijn vader en ging terug naar binnen omdat ik haar niet lagen alleen wilde laten.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 31 maa - 22:16
Ik knikte. "Ja, zo snel mogelijk !" Ik glimlachtre. "Hij zal er zo wel zijn !" Hij knikte. "Ja, dat vind ik goed !" zei hij vrolijk. "Dansen si leuk !" Hij zweeg even." Alleen ben ik er niet goed in :p"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 1 apr - 13:35
Noah keek haar vrolijk aan. "Jawel, ik wil het wel leren !" zei hij. "Maar weet wel dat ik een ramp ben op gebied van dansen ! Dus ik zeg nu al sorry voor al de pijn die ik je ga berokkenen !" Ik ging zitten omdat ik me niet zo goed voelde. "Hoelang zou het duren denk je?" vroge ik . Henry was op weg naar het ziekenhuis.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 1 apr - 14:04
Ik keek Noah aan en was ineens weer verdrietig. ''Ik kan niet dansen'' Ik begon te huilen. ''Ik was vergeten dat ik me niet kan bewegen.'' Ik voelde me weer erg down. ''Het spijt me'' Ik keek de andere kant op. Paige was erg moe en was in slaap gevallen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 3 apr - 16:59
Noah schrok en was het zelf ook vergeten. "Oh, Elisa !" zei hij en knielde neer zodat hij vlak bij haar was en gaf haar een troostende kus. "Het spijt me !" Hij keek haar aan en glimlachte. "We gaan leren dansen zodra jij je weer kan bewegen, ok?" zei hij tegen haar en gaf haar noge en kus. Ik zag mijn vader de kamer binnen komen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 3 apr - 20:03
Noah knikte. "Ok, lieverd, als je dat wil !" zei hij onzeker. Hij legde haar armen rond zijn nek en tilde haar toen op. "Dan breng ik je naar bed, maar je roept wel als je iets nodig hebt hé?" vroeg hij haar. "Ik vraag An wel om kristallen te halen zodat we onze kamer kunnen beschermen tegen demons." Hij bracht haar naar boven en legde haar op hun bed. "Zo, lig je lekker?" ONzeker keek hij haar aan. Henry snelde naar het bed. "Paige, lieverd, wat is er gebeurd?" Hij gaf haar een kus en keek haar daarna bezorgd aan.