Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 7 maa - 12:12
Charlotte keek bedroefd en liet haar armen zakken. Noah knikte. "Ik denk het wel !" Hij keek Elisa aan. "Zal ik hem even gaan halen?" Esther zag dat haar moeder geeuwde. "Mama moe?" Nico keek naar zijn moeder.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 8 maa - 23:21
"Graag gedaan !" zei Noah tegen Elisa. Nico volgde Noah naar beneden. "NIco tekening maken !" zei hij. "Jaja !" Andy kwam even later de kamer binnen. "Hey lieverd !" zzei hij vrolijk tegen Eisabeth. "Hoe is het nu?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 8 maa - 23:26
Ik keek me vader aan. ''Hey pap'' Zei ik toen. ''Het kan beter'' Ik begon te huilen. ''Pap mogen de kinderen af en toe bij jullie komen logeren'' Ik had het weer even moeilijk.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders ma 9 maa - 20:25
Ik staarde door het zijraampje naar buiten. Andy ging meteen bij Elisa op bed zitten. "Natuurlijk mag dat, lieverd !" zei hij. "Echt waar !" Esther keek bezorgd naar haar moeder. NIco begon een tekening te maken. Charlotte was moe geworden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 10 maa - 0:04
Andy gaf een kus op haar voorhoofd. "Graag gedaan, daarvoro ben ik toch je vader?" vroeg hij." Cath vindt het vast ook fantastisch als ze komen logeren !" zei hij eng limlachte vrolijk naar Elisa. "Je moet je niet teveel zorgen om je kinderen maken, ik zorg wel voor hen ! Zie jij eerst maar dat je geneest !" Ik stapte uit. "Ja !" zei ik vrolijk. Nico wasbijna klaar. Noah glimlachte terwijl hij toekeek.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 10 maa - 22:15
Andy straalde. "Graag gedaan, lieverd! " Hij drukte nog een kus op haar voorhoofd en keek haar daarna weer aan. "Alles komt goed !" Nico rende naar boven, naar zijn moeders kamer en zwaaide met de tekening. "Vool mama !" Noah kwam ookterug binnen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 10 maa - 22:30
Ik keek zo goed mogelijk naar de tekening. ''Wat mooi zeg'' Zei ik toen. ''Is die voor mama?'' Vroeg ik toen voor hem. ''dat vind mama heel lief'' Ik glimlachte naar Nico.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 11 maa - 22:51
Nico knikte. "Jaja, voor mama !" zei hij opgewekt en legde het op de buik van zijn moeder. "Mama mooi vinden?" Esther was moe en ging bij haar moederliggen. "Molgen mogen vetellen velhaal?" Ik keek mijn moeder aan. "Gaan we naar binnen?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders wo 11 maa - 22:54
Ik keek naar Nico. ''Ja mama vindt hem heel mooi'' Zei ik toen tegen hem. ''Echt waar, hij is prachtig.'' Paige knikte. ''Ik betaal'' Ze betaalde en ging naar het zwambad en kleede zich om. ''Zo klaar''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 13 maa - 0:01
"Dankje, mama !" zei ik vrolijk en ging me ook omkleden. "Ik ben er oko !" zei ik en kwam een tel later na haar het omkleedhokje uit en keek om me heen. Ik rilde even. "Gaan we het water in?" NIco straalde. "Nico leuk vinden mama zeggen !" Andy glimalchte naar Elisa.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 13 maa - 21:47
"Ik ben niet sloom !" riep ik mijn moeder na, rende naar de kant en dook het water in en zwom haar achterna. Toen ik haar ingehaald had, gaf ik haar een por en keke haar vrolijk aan. "Ik ben niet sloom !" Noah knikte en nam de kinderen mee naar beneden. "trusten, Elisa !" Esther ging moe op de bank liggen. Andy keek ELisa aan. "Trusten, Lieverd! " Hij gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders vr 13 maa - 22:05
Ik keek me vader slaperig aan. ''Dankje pap'' Zei ik en glimlachte een beetje naar hem. ''Trusten.'' Ik viel in slaap. Paige glimlachte naar An. ''Ok je bent niet sloom'' Gaf ze toen toe.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 14 maa - 17:38
Andy glimlachte. "Graag gedan !" zei hij. "Slaap lekker !" Hij verliet de kamer en ging toen met Cath naar husi toe na Noah te hebben laten geloven te bellen wanneer ze zijn hulp nodig hadden. "Aha , dat dacht ik al !" zei ik tegen mijn moeder. "Dat was niet lief van je !" zei ik toen en zwom weg van haar . "Niet lief !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 14 maa - 17:40
Na een tijdje werd ik wakker en transporteerde naar beneden en ik kwam op de bank terecht. ''Gelukkig goed gemikt'' Zuchte ik opgelucht. ''Is me vader al weg?'' Vroeg ik aan Noah. Paige zwom achter An aan. ''Sorry''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 14 maa - 18:43
Ik grijnsde, maar toen ik me naar mijn moeder omdraaide, keek ik nors en antwoordde. "Jaja, dat zal wel !" Toen kon ik me niet meer inhouden en begon te lachen. "Het geeft niet, mama !" Ik was heel erg vrolijk. Noah schrok. "Elisa, je moet voorzichtig zijn !" zei hij. "Maar wel goed gedaan !" Hij grijnsde, liep naar haar toe en kuste haar. "Ja, maar ik wil hem wel terug bellen ... Hij zal hier meteen staan !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders za 14 maa - 19:20
Ik schudde me hoofd. ''Nee dat hoefd niet'' Zei ik toen. ''Ik hou van je'' Ik gaf Noah een zoen terug. ''Zielsveel'' Paige spetterde An nat. ''Ohh gemeen zeg.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 15 maa - 16:21
Ik grijnsde en spetterde haar terug nat. "Dat was jij ook !" zei ik met een glimlach en zwom een rondje om haar heen waarna ik haar vrolijk weer aankeek. Noah knikte. "OK, dan bel ik hem niet !" Hij kuste haar terug. "Ik hou ook zielsveel van jou !" Hij keek haar vrolijk aan. Nico kwam eraan gelopen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 15 maa - 18:14
Ik knikte. "Uhhuh !" antwoordde ik vrolijk. "Veel vaker !" Nico keek erg blij. "Nico mama lief vinden !" zei hij. Esther lag op de bank tegenover die van haar moeder te slapen. "Mama", mompelde ze.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 15 maa - 18:16
Ik keek even naar me dochter. ''Wat een schatje'' Zei ik toen trots. ''Mama vind nico ook heel lief'' Zei ik tegen hem. Paige keek An aan. ''Sorry dat ik zo weinig tijd telkens voor je had.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders zo 15 maa - 22:17
"Geeft niet, mama !" zei ik. "Ik heb ook niet zoveel tijd voor jou !" Ik keek haar vrolijk aan. "Laten we nu maar gewoon blij zijn dat we hier zijn en niet denken aan het feit dat we het zo druk hadden !" Noah knikte. NIco keek naar Esther en toen naar zijn moeder. "Nico ook schatje?" vroeg hij en kroop bij haar op de bank.