RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Talenten jacht

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 23 ... 27  Volgende
AuteurBericht
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptyzo 8 feb - 23:00

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Jack keek Elisa erg bezorgd aan.
"Omdat zij je willen laten denken dat je het deed zodat je aan hun kant komt te staan !" zei hij.
Lucius ontdooide toen Elisa wegliep.
"Verdomme !" riep hij uit en keek toen woedend om zich heen.
Jack rende achter Elisa aan.
Ik was gaan zitten en begon zachtjes een liedje te zingen om de stilte te verlichten. Ik tekende met mijn vinger over de vuile vloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptyzo 8 feb - 23:03

Talenten jacht - Pagina 20 Devrieselisabeth3nl9
Ik bleef door rennen.
''Blijf uit me buurt''
riep ik tegen Jack.
''Ik doe iedereen maar pijn''
Bij een meertje stopte ik.
''Ze zijn beter af zonder me''
Ik liep het water in en wou mezelf verdrinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydi 10 feb - 21:35

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Jack bleef toch doorrennen, maar raakte uiteindelijk Elisa kwijt. Vloekend bleef hij staan en keek hijgend om zich heen.
"Waar ben je toch?" vroeg hij zachtjes aan zichzelf. Uiteindelijk koos hij toch een richting uit en hoopte dat het de juiste was. Niet veel later zag hij dat hij de juiste richting gekozen had, want hij zag Elisa, maar toen hij zag wat Elisa van plan was te doen, sloeg zijn hart een tel over.
"Elisa !" riep hij en was even stil blijven staan. Toen begon hij echter terug te rennen, sneller dan hij ooit in heel zijn leven gelopen had. BIjna dacht hij dat hij te laat zou zijn, maar hij sprong het water in en zwom zo snel hij kon naar Elisa toe. Hij zorgde ervoor dat ze boven water was met haar hoofd zodat ze zichzelf niet kon verdrinken en bracht haar naar de kant toe.
Na een tijdje, toen ik al veel zag in het duister omdat ik er al lang genoeg zat dat mijn ogen gewend waren aan het duister. Ik stond op, omdat ik het koud begon te krijgen op die kille vloer. Zuchtend begon ik rondjes te lopen door de kerker, tot ik dat uiteindelijk ook moe werd en terug op de deur begon te bonken in de hoop dat er iemand zou zijn die me zou komen bevrijden. Ik zou het zelfs niet erg vinden als Narcissa of Lucius zouden komen om me te zeggen dat ik niet zo mocht roepen. Ik verveelde me hier namelijk dood !
Tops had met een bezorgde uitdrukking op haar gezicht Elisabeth en daarna ook Jack nagekeken. Ze had hen wel achterna willen rennen, maar wist dat ze Lisette en An niet kon achterlaten bij deze mensen. Daarom vond ze dat ze wel moest blijven. Toch was ze afgeleid en helemaal niet met haar gedachten bij de andere personen in de kamer, behalve dan Remus naar wie ze vaak even naar keek om dan een beetje rood te worden en snel ergens anders heen te kijken.
Sirius beet op zijn lip terwijl hij naar de deur staarde waar zojuist Elisabeth en Jack doorheen gelopen waren naar buiten toe. Hij hoopte maar dat Jack Elisa zou kunnen kalmeren en overtuigen van het feit dat ze helemaal niemand vermoord had.
Lucius was erg woedend omdat Elisa weggelopen was. Als Jack haar nu de waarheid zou kunnen laten inzien, dan was al zijn moeite voor niets geweest. Toch kon hij haar niet achterna lopen en haar bevelen terug te komen zodat zijn plan toch nog kon slagen. Hij kon Narcissa hier niet achterlaten. Niet omdat zijn hele huis vol zat met mensen die er niet hoorden te zijn en die hij beschouwde als vijanden en ook niet omdat de kans bestond dat dat rotjoch terug zou komen. Daarom besloot hij zijn woede uit te werken op zijn vijanden en dan vooral op het nichtjes van zijn vrouw en dus ook de nicht van zijn zoon. Met één handige beweging liet hij Tops door het raam naar buiten vliegen. Hij draaide zich al om naar Remus om ook hem aan te vallen.
Tops had niet de kans om te reageren, ook doordat ze zo afgeleid was door vanalle dingen. Toen het glas van het raam brak doordat ze erdoorheen vloog, was er een scherf in haar rug terechtgekomen. Ook had ze vele snijwonden op haar armen en benen door het glas. MEteen toen ze de grond raakte en de glasscherf dieper in haar rug geduwd werd, verloor ze het bewustzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydi 10 feb - 21:41

Talenten jacht - Pagina 20 Devrieselisabeth3nl9
Ik probeerde los te komen.
'''Laat me gaan''
Hoeste ik en had al veel water binnen gekregen.
''Laat me nu meteen''
Ik raakte bewusteloos voordat ik me zin af kon maken.
Remus rende richting tops.
''Tops nee''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydi 10 feb - 22:44

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

Ik kijk van de ene naar de andere gebeurtenis.
''Fokking foosnit...'' mompel ik en kijk door het gat in het raam.
''Remus! Kan je dat alleen af? Ikke, zit in een tweestrijd hier! Oh, wacht even...''
Ik mep Lucius.
''Rot op, Lucy! Oi... Eli!''
Ik heb het meer gespot vanaf mijn plaats bij het raam.
''Da's MIJN job! Jack, je kan d'r daar beter uitvissen, of ik vis JOU uit de oceaan met een baksteen aan je voeten! Remus, ik heb mijn keus!''
Ik mep Lucius uit de weg en hol naar Remus en Tops.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydi 10 feb - 23:37

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Jack raakte in paniek en zag tot zijn opluchting dat er nog andere mensen waren.
"Iemand moet ons naar het hospitaal brengen!" riep hij en pronbeerde Elisa weer bij te brengen.
Tops begon langzaam bij te komen.
"Au", zei ze zachtjes.
Sirius rende ook naar haar en Remus toe.
Lucius viel en stootte hard zijn hoofd.
"Au !"


Laatst aangepast door CharmieAngeltje op di 10 feb - 23:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydi 10 feb - 23:40

Talenten jacht - Pagina 20 Devrieselisabeth3nl9
Ik was erg zwak omdat ik veel water binnen hebben gekregen.
Remus keek naar Tops.
''Waar heb je pijn''
Vroeg hij toen.
''Rustig maar''
Hij probeerde haar gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydi 10 feb - 23:47

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

Ik kijk helemaal niet naar Lucius en ga met mijn gezicht voor Tops hangen.
''Dat... was een mooie smak. Zin om 't nog 'ns te doen, of liever niet?'' grijns ik. ''Liever niet, denk ik. Volgende keer nemen we een veiligheidspak, een bungeetouw, plakband en... suikerspinnen om doorheen te vallen in plaats van glas!''
Ik hoor toevallig Jack.
''Ja! Iemand neemt Jack en Eli mee naar Sint Wat-ook-alweer en de rest gaat An redden! Lucy ligt daar toch maar te liggen!''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:09

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Tops keek Lis aan en kon er deze keer niet mee lachen. Ze sloot haar ogen en draaide met moeite op haar buik.
"Rug", mompelde ze.
Sirius keek bezorgd toe, maar stond op en liep naar Lucius. Hij hield zijn stok op Lucius gericht.
"Ik bewaak hem !"
Ik zuchtte.
Jack gromde toen er niemand kwam, aar toen Sirius zag dat niemand hen weg ging brengen, liep hij naar hen toe.
"Lucius blijft hopelijk nog wel even liggen !" Hij verdwijnselde met Elisabeth en Jack. Hij ging meteen een dokter halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:20

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

''En de mensen verdwenen stuk voor stuk, allemaal opgevreten door de Grote Sneeuwpop!'' mompel ik totaal uit het niets, om dan om me heen te kijken.
''Oh... verkeerde scene...'' mompel ik weer, totaal uit het niets. Ik kniel bij Tops neer en leun naar voren alsof ik een geheim wil vertellen.
Ik grijns en wijs naar Malfidus.
''Hij lijkt op Legolas, alleen meer kwallig en gemeen! Kijk dat haar!''
Ik knik en besluit iedereen te vergelijken met personen uit boeken.
''En Bellatrix, die lijkt verdacht veel op zo'n groupie... naam kwijt. Was verliefd op d'r baas. Denk je dat dit hetzelfde geval is?''
Ik huiver.
''Ik wil Bellatrix niet als stiefmoeder...'' mompel ik, nog steeds in de random bui.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:24

Talenten jacht - Pagina 20 Devrieselisabeth3nl9
Ik was er erg aan toen maar kwam toch even bij.
''Jack het spijt me zo''
Zei ik tegen hem.
''Ik wou niemand vermoorden''
Ik probeerde wakker te blijven.
Remus ging met zijn hand over tops haar rug en sneed toen zijn vinger.
''Au, dit kan even pijn doen.''
Hij trok het stuk glas uit haar rug en verdwijnselde met haar achter Sirius aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:30

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Tops kon het niet nalaten te glimlachen en dat leidde haar even af van de pijn.
"Nee, Bellatrix .. .wil je ... niet ...als stiefmoeder ... of wat dan ... oook ..." Ze dacht even aan Alex. Plots voelde ze een vreselijke pijn en ze snakte naar adem. Even dacht ze dat ze het bewustzijn, maar toen merkte ze dat Remus met haar verdwijnselde.
"Lisette !" zei ze zachtjes tegen Remus.
Jack gaf Elisa ee nkus.
"Shht, spaar je krachten, het komt wel goed ! Ik beloof het je !"
Lucius ging recht zitten.
Ik vond dat het lang duurde voor ik gered werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:36

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

Ik staar totaal verbaasd in het rond. Opeens ben ik helemaal alleen en is iedereen weg naar een ziekenhuis of ikweetveelwaar.
Ik knipper.
''Jullie zijn mij vergeten!'' brul ik dan, het er totaal niet mee eens. ''Slim,'' mopper ik. ''Ontzettend slim. Mijn hele plan naar de knoppen!''
Ik jammer, om dan Malfidus op te merken.
''Oh. Wakker? Lekker geslapen? Wat wil je voor ontbijt?''
Ik grijns en kakel lichtelijk, gelukkig onhoorbaar.
''Ik ben bang dat ik niks bij me heb!''
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:44

Talenten jacht - Pagina 20 Devrieselisabeth3nl9
Ik werd meegenomen door een dokter en Tops ook.
'''Het spijt me''
Zie ik toen nog een keer.
''Het spijt me''
Toen raakte ik weer bewusteloos.
Remus keek hun na.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:48

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Sirius keek geschrokken Remus aan.
"Waar is Lisette?" vroeg hij.
Tops verloor ook het bewistzijn.
"Het geeft niet !" riep Jack haar na "Ik hou van je ! Het komt allemaal goed !"
Lucius keek woedend naar Lisette.
"Als jij niet Zijn dochter was ..."
Ik werd het echt beu aar te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:52

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

''Dan wat?'' vraag ik en steek dan een vinger op. ''Ah. Ik WEET 't!''
Ik grijns alwetend.
''Dan was ik dat NIET!''
Ik grijns meer, met een evil lichtje in m'n ogen. Ik wijs naar hem.
''Weet je, voor een Malfidus, heb je hersenen als Azkaban!''
Tja, Azkaban is... nogal behoorlijk ''onneembaar'', maar dat is niet wat ik bedoel. Ik glimlach vriendelijk en wacht op z'n reactie, hopend dat ie helemaal over-trots gaat doen. Malfidus dit en Malfidus dat enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptywo 11 feb - 23:57

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Ik zuchtte.
Lucius werd bleek van woede.
"ZWIJG !" riep hij uit en wees zijn toverstok op haar.
"Ik wil dat je zwijgt of ik vermoord je toch, dochter of geen dochter !" zei hij woedend. Zijn hand trilde van woede.
"Ik meen het !" Hij stond op en bleef zijn toverstok op haar richten. "En niet een snelle door met de Vloek Des Doods, maar een langzame, pijnlijke dood !Weet je, het lijkt erop dat je 'vrienden' " zei hij met minachting. "je in de steek gelaten hebben en vinden dat jij hier hoort en niet bij hen !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 0:04

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

Ik staar even naar hem, zonder iets te zeggen.
Dan begin ik langzaam te glimlachen.
''Je hebt nog echt te weinig cellen ook!'' zeg ik, meer gericht op irritatie dan op z'n opmerking, die toch doel heeft getroffen. ''Denk je nou echt dat ik geen voorbereidingen heb getroffen?'' vraag ik vrolijk.
''Hoe stom denk je dat ik ben! Ha! Bovendien, als je geliefde Meester erachter komt en geloof me, dat doet ie - zit jij DIEP in de nesten!''
Ik glimlach, ook al voel ik me niet vrolijk met de volgende zin. Ik hoop dat ie IETS geeft om z'n zoon en daarom gooi ik deze eend in de ring. Random...
''Wat zou ie dan met Draco doen?''
Draco is niet al te aardig, maar ik wil hem niet vermoord zien worden door mijn biologische vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 22:47

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Sirius keek Rems aan.
"Ik ga terug !" zei hij en stond al op het punt om te verdwijnselen. "Ik moet Lisette daar weghalen !"
Jack trilde van angst.
Elisa moet het halen !
Ik zuchtte.
Lucius werd bleek en wist dat ze gelijk had. Hij liet zijn toverstok zakken.
"Maar ... ", zei hij toen. "Ik kan je wel verlammen !" Hij richtte zijn toverstok weer op om haar te verlammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 23:02

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

''Dat kan je niet!'' roep ik, op 't laatste moment, klaar om uit de weg te springen.
Ik maak een paar random gebaartjes, om dan naar mezelf te wijzen en te glimlachen.
''Als ik 't goed heb, mijn beste meneer Malfidus... heb jij een zoon om je druk over te maken. Ik heb een vriendin hier ergens. Ik heb een voorstel voor je... Als jij An laat gaan, zonder streken, dan...''
Dramatische stilte.
''Dan blijf ik braaf hier, wacht tot mijn 'lieve pappie','' ik doe hier quote-tekens, ''komt, hasta-pasta-poef, ik doe een goed woordje voor Draco, die is veilig en jij krijgt de eer! Wat vind je ervan? Hebben we een deal?''
Of een ik-mep-jou-om-en-vind-An-zelf-om-weg-te-wezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 23:17

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Lucius hield zijn toverstok op Lisette gericht terwijl hij nadacht overhaar voorstel.
"Maar waarmo zou ik dat doen? Ik kan een modderbloedje uitleveren bij je vader en zijn dochter ! Als ik jullie geef, dan zal hij zeker Draco niets aandoen !" zei hij en probeerde vastberaden te klinken, maar het lukte hem niet.
Sirius bleef naar Remuis kijken.
"Blijf jehier?"
Ik zuchtte nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 23:25

Talenten jacht - Pagina 20 Moor_l10

''Heb je gemist wat ik zei? 'Dan blijf ik braaf hier.' Dat voordeel heb je ...hoe zeg je dat... NIET als dit geen deal is.''
Ik glimlach sluw.
''En zonder mijn vrijwillige deelname... kon ik wel eens ontsnappen. MET An. Wedje maken om wat er gaat gebeuren met lieve Draco, Narcissa en jou als dat gebeurt? Gecrucio't... Ge-avaka-kedavra't... Misschien in een put kokende olie gegooit... Nee, mijn beste. Het is beter voor ons allebei als je mijn aanbod aanneemt en je aan je deel houdt. Ik geef je nog een kans: ...hebben we een deal?''
Ik steek mijn rechterhand naar hem uit, andere hand plat met de palm naar achteren op m'n rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 23:30

Talenten jacht - Pagina 20 Devrieselisabeth3nl9
Ik werd na een tijdje naar een kamer gebracht.
''JAke''
Er werd de andere verteld waar ik ben.
Remus knikte.
''Ja ik blijf hier''
Zei hij toen.
''Pas je wel op''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 23:35

Talenten jacht - Pagina 20 Pauwelsan1qp4

Jack snelde meteen naar de kamer toe waar Elisa lag. Meteen liep hij ook weer naar het bed en nam haar hand vast.
"Hey, elisa !'"
Tops werd ook naar een kamer gebracht.
Sirius keek onzeker.
"OF moet ik niet gaan?"
Lucius staarde Lis aan en was zo overrompeld door haar dat hij maar knikte.
"Ja, goed, ik ga haar halen !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Emptydo 12 feb - 23:38

Talenten jacht - Pagina 20 Devrieselisabeth3nl9
Ik keek hem aan.
''Ik wou hem niet vermoorden''
Zei ik toen.
''Het spijt me zo''
Remus keek hem aan.
''Ga maar''
Hij ging naar tops.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Talenten jacht - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talenten jacht
Terug naar boven 
Pagina 20 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 23 ... 27  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Harry Potter-
Ga naar: