RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Talenten jacht

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende
AuteurBericht
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Talenten jacht   Talenten jacht Emptydo 13 nov - 21:56

Talentenjacht


((Wat: Elisabeth is door Fred ingeschreven voor de talenten jacht die op zweinstein gehouden wordt, Elisabeth is overgehaald om mee te doen maar ze is bang dat ze weer last krijgt van haar toneelangst en dat ze dan weer in elkaar zakt.
Waar:Op zweinstein
Wanneer: Twee weken na de herfstvakantie
Genre: muziek
Wie: iedereen die mee wil doen
Regels: basisregels))

Beginpost:

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

Ik liep rond door Zweinstein en was op zoek naar me beste vriendin An, de zusje van Hermelien, omdat ik haar wou vragen of ze met mij mee wou doen als danseres en hoopte dat ik haar heel snel zou vinden. want als zij niet mee zou doen dan zou ik al helemaal niet mee doen met de talenten jacht.
An waar ben je nou toch.
Toen ik een hele tijd al aan het zoeken was en haar nog niet had gevonden was ik het zoeken zat en ging naar de grote zaal om wat te gaan eten. Ik was begonnen wat eten op de schreppen maar had eigenlijk niet zo veel zin om te eten dus ik bleef naar me bord staren en zat te denken aan de talenten jacht.
Is het wel een goed idee om mee te doen, ik zal heel erg voor schud staan, straks vinden ze mijn liedjes niet mooi en gaan ze me ermee plagen.
Ik haalde de papieren met de liedjes uit me tas en ging ze bekijken en had helemaal niet in de gaten dat Jack de grote zaal in kwam, ik bleef maar naar me liedjes kijken.


Laatst aangepast door speedy3322 op do 13 nov - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptydo 13 nov - 22:22

Talenten jacht Pauwelsan4jp2

Ik was nog altijd op zoek naar Elisabeth, mijn beste vriendin, maar had haar nog altijd niet gevonden. Zuchtend liet ik me langs de muur naar beneden zakken en sloot vermoeid mijn ogen. Een tijdje bleef ik daar zitten en keek uiteindelijk toch weer op. Omdat ik geen zin had om te gaan eten, kwam ik weer overeind en liep naar de leerlingenkamer van Griffoendor waar ik me in een stoel voor de haard liet vallen. Ondertussen keek Jack even naar de tafel van Zwadderich waar zijn vrienden zaten en liep dan naar de tafel van Griffoendor en meteen naar Elisabeth, zijn vriendin, toe.
"Geen honger, Elisa?" vraagt hij en blijft recht staan omdat hij niet echt weet of de andere Griffoendors het wel leuk vinden als hij even bij hen aan tafel gaat zitten. Dus hij bleef staan en wierp even een blik op de andere leerlingen en keek dan, erg bezorgd, Elisa weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptydo 13 nov - 22:33

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

Ik hoorde ineens Jack me iets vragen, ik kijk omgoog en keek hem aan.
''Nee niet echt, ik snap niet dat ik het heb opgeschrept. Waarom kom je hier niet even zitten.''
Ik keek Jack nog steeds aan en glimlachte vrolijk naar hem. Ik wou dat hij ging zitten omdat ik met hem wou spreken over de talenten jacht en wou vragen of hij An misschien had gezien.
''Jack heb jij An misschien ergens hier in het kasteel gezien, ik moet haar nog vragen of ze wil dansen in de talenten jacht als ik ga zingen, want als zij niet mee wil doen, dan ga ik ook echt niet mee doen, want anders zullen alle leerlingen en leraren me gaan uitlachen en dat wil ik niet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptydo 13 nov - 22:42

Talenten jacht Feyenjackvo3

Hij nam plaats naast haar, zich er niets van aantrekkend dat de Griffoendors hem vuil bekeken en zonder naar zijn eigen afdelingstafel te kijken, kon hij zeggen dat ook zij hem vuil bekeken. Behalve dan misschien zijn beste vriend.
"Nee, ik heb An niet meer gezien... Ik heb haar het laatst gezien toen we jou kwam zoeken en we zijn beiden een andere kant uitgegaan..."
Even zweeg hij en vervolgde dan:
"Maar ik vind dat je toch moet zingen, ook al wil An niet dansen ... Je liedjes zijn echt erg mooi en ik weet ook dat je echt heel erg mooi kan zingen dus je hoeft je echt nergens zorgen over te maken !"
Met een glimlach keek hij naar haar en wist zeker dat ze het heel erg goed zou doen !
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyvr 14 nov - 0:36

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

Ik trok me ook niets aan van de kinderen die vuil onze kant uitkeken.
''Ik hoef me geen zorgen te maken, jij makkelijk praten, jij zakt niet in elkaar als je ergens zit te zingen ofzo, ik wel, ik durf het gewoon niet, ik ben veelste bang dat iedereen me gaat uitlachen als ik het wel doe.''
Ik zuchte even en wist even niet meer wat ik moest doen. Ik keek Jack weer aan.
''Zullen we hier weg gaan, uit de grote zaal en iets leuks gaan doen, zodat ik even niet aan de talenten jacht hoef te denken.''
Hoopvol kijk ik hem aan en hoop dat hij ja zegt, want ik had toch geen zin in me enigste les, doe ik vandaag had (toverdranken).
''Of heb je nog les, ik niet''
Loog ik
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyvr 14 nov - 23:53

Talenten jacht Feyenjackvo3

Onzeker keek hij Elisabeth aan. "Het spijt me ... " Hij legde zijn hand op haar arm en bleef haar verontschuldigend aankijken omdat hij zich schuldig voelde dat hij zo bleef aandringen. Elisabeth had gelijk: hij had makkelijk praten.
"Als je het echt niet wil doen, dan kan ik dat best begrijpen en zal ik niet meer aandringen ..." Wanneer ze hem vroeg om samen iets leuks te doen, was hij in tweestrijd. Eigenlijk had hij nog wel les, maar hij zag hoe graag Elisa iets wilde gaan doen.
"Nee, ik heb geen les meer, we kunnen best iets leuks gaan doen !"antwoordde hij dan vrolijk.
Hopelijk komen mijn ouders er niet achter !
Meteen stond hij op en wierp 2 meisjes van wie hij dacht dat ze over hem aan het roddelen waren een vuile blik toe.
"Wat zullen we gaan doen, Elisabeth?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyvr 14 nov - 23:59

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

Hopelijk komen mam en pap er niet achter dat ik spijbel om iets leuks te doen met Jack.
''
Het maakt me niet uit wat we geen doen zolang ik maar bij jou ben, dan ben ik al het allergelukkigste meisje ter wereld''
Ik keek ook even vuil naar de twee roddel tantes.
Waarom kunnen ze gewoon niet accepteren dat ik verkering heb met een zwadderaar, waarom moet iedereen er achter onze rug over gaan roddelen, over wat ze er van vinden, ik ben het zat.
''Waarom kan nooit iemand eens normaal doen als wij tweeën bij elkaar zijn, war is er zo erg aan dat een zwadderaar en een griffoendor met elkaar wat hebben, ik snap het niet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 0:26

Talenten jacht Feyenjackvo3

"Waarschijnlijk gewoon omdat er niet veel Griffoendors zijn die een relatie hebben met een Zwadderaar !" antwoordde hij. "We moeten ons er in ieder geval niet te veel van aantrekken ! We houden van elkaar en dat is het belangrijkste ! Trouwens, het zijn hun zaken ook niet !"
Hij nam haar hand vast en liep dan de Grote Zaal uit.
"Zullen we gewoon een wandelingetje maken? Dan kunnen we daarna nog altijd zien of we iets anders willen doen !"
In de hal blijft hij stilstaan en kijkt Elisa ondertussen vragend aan. Voor hem maakte het eigenlijk ook niet zoveel uit wat ze gingen doen, zolang ze maar bij elkaar waren.
"Het is wel jammer dat we niet in hetzelfde jaar zitten en we dus nooit samen les hebben..."
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 0:32

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

''Ja dat vind ik ook heel jammer, omdat ik je dan pas kan zien als we allebei geen les hebben, of als ik spijbel als jij geen les hebt, zoals nu.''
Ik schrok omdat ik merkte dat ik me had versproken en had gezegt dat ik spijbelde.
''Eeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuhhhhh, ik bedoel.''
Ik kwam niet meer uit me woorden en werd knalrood. Ik kijk naar de grond en durfde Jack niet meer aan te kijken.
Nu zal hij wel boos worden zeker, omdat ik aan het spijbelen ben en dat niet mag.
Dan keek ik Jack toch maar aan, omdat ik graag wou zien hoe hij reageerde op het feit dat ik aan het spijbelen was, omdat ik graag bij hem wou zijn en helemaal geen zin had in me lessen van vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 14:08

Talenten jacht Feyenjackvo3

Verbaasd keek hij Elisa aan.
"Ben je nu aan het spijbelen?" vroeg hij en keek Elisa voor een seconde streng aan en barstte dan in lachen uit.
"Dan ben je niet de enige !" legde hij, nadat hij uitgelachen was, uit. " Ik ben namelijk op dit moment ook aan het spijbelen !" Hij glimlachte, maar die verdween wanneer hij dacht aan de reactie van zijn ouders als ze hier achter zouden komen. Meteen schudde hij die gedachte van zich af: Nu konden ze toch niet meer terug en konden ze er maar beter van genieten in plaats van zich zorgen te maken over het feit dat hun ouders er wel eens achter zouden kunnen komen. Daarom begon hij weer te glimlachen en keek Elisa vrolijk aan. Benieuwd vroeg hij zich af hoe zij zou reageren op het feit dat hij ook aan het spijbelen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 14:18

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

''Wat jij bent ook aan het spijbelen, dat meen je niet, echt waar.''
Ik kijk hem vrolijk aan en moet wel lachen omdat, we allebei het zelfde aan het doen waren, zonder dat we het van elkaar wisten.
''Maar Jack, krijg je dan geen problemen met je ouders als ze te weten komen dat je aan het spijbelen bent, ik wil niet dat je in de problemen komt door mij.''
Ik blijf Jack aankijken en weet zelf ook dat ik in de problemen zou komen als me ouder het te weten kwamen, dat ik aan het spijbelen ben en ook als Professor Sneep er achter zou komen omdat ik eigenlijk les van hem nu zou hebben.
Ik geef Jack een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 18:17

Talenten jacht Feyenjackvo3

Hij glimlacht en zegt dan:
"Niet bozer dan de jouwe zullen zijn wanneer ze erachter komen ! Welke les heb je dan nu eigenlijk?" vraagt hij en kijkt Elisa vragend aan.
"En trouwens ik zou niet in de problemen komen door jou, maar door mezelf ! Ik heb ervoor gekozen om te spijbelen, je hebt me niet gedwongen te spijbelen !" vervolgde hij toen. Hij keek even om zich heen en trok Elisa rustig mee naar het meer toe waar ze minder snel gezien zouden worden dan de plek waar ze nu stonden. Als ze een eindje uit het zicht waren, liet hij Elisa's hand los en keek haar vragend aan voor antwoord. Trouwens, het kan me niet schelen als mijn ouders boos worden ! Eerst kijken ze helemaal niet naar me om en dan zou het hen plots wel interesseren? !
Hij wist maar al te goed dat ze altijd boos waren wanneer hij slechte punten had of wanneer hij zich misdragen had, behalve dan tegenover modderbloedjes, dat mocht van zijn ouders. Maar wanneer hij eens erg goede punten had of zich goed gedroeg zeiden ze helemaal niets, ze gaven hem zelfs geen complimentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 18:27

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

''Ik heb nu eigenlijk toverdranken, van professor Sneep, maar ik heb daar helemaal geen zin in want, hij moet mij altijd hebben als ik les van hem heb,. Ik wil veel liever iets met jou doen dan kijken naar een Chagarijnige professor te kijken die de pik op me heeft''
Ik kijk Jack aan en begin hem dan even te kussen.
''Ik hou zielsveel van je''
Ik begin Jack mee te trekken voor een wandeling langs het meer. Ik geniet volop van Jack zijn aanwezigheid en van de lekkere frisse lucht.
Wat is het toch heerlijk buiten.


Laatst aangepast door speedy3322 op za 7 feb - 16:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 18:34

Talenten jacht Sneepseverussb7

Hij liep voorbij het meer richting zijn lokaal en zag de tortelduifjes zitten.
"Wat doen de tortelduifjes hier als ze les hebben?", vroeg hij,"En vooral mejuffrouw Wemel als ze les heeft van mij?"
Hij keek even naar hen en lachtte venijnig.
"Ga naar jullie les of jullie hebben beiden strafwerk.", zei hij, "En Jack, jou wil ik op het einde van de dag spreken!"
Hij liep stilletjes verder met nog steeds een venijnige lach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 18:40

Talenten jacht Feyenjackvo3

"Ik hou ook zielsveel van jou !" zegt hij en geeft haar een zoen.
Waarom kan Sneep haar nu nooit eens met rust laten ? !
"Ik begrijp waarom je wilde spijbelen, maar ik denk dat het niet veel helpt want de volgende keer zal je ook naar de les moeten..." , zei hij dan. Geschrokken keek hij Sneep aan wanneer die hen zag en hij vloekte in stilte. "Ja, we zullen naar onze les gaan, professor !" antwoordde hij zo kalm mogelijk, maar inwendig brandde hij van woede. "Waarom wil u mij dan spreken?" vroeg hij verbaasd en had het gevoel dat Sneep iets van plan was en dat het helemaal niet goed was. Onzeker keek hij Elisa aan en keek dan weer naar Sneep.
Wat is hij van plan ? !
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 18:44

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

Ik keek woedend naar Sneep.
Waarom moet hij ons nou weer perse zien.
''Ja we gaan naar onze lessen toe. Laten we maar gaan''
Ik liep terug naar het kasteel met Jack samen.
Waarom moet Jack straks bij hem komen, wat is hij van plan, hij moet Jack met rust laten anders krijgt hij met mij te maken en dan heeft hij een heel groot probleem.
''Ik denk dat me ouders het nu wel te weten komen''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 18:55

Talenten jacht Feyenjackvo3

Hij keek nog een keer om wanneer hij met Elisa naar het kasteel liep en zuchtte dan. "Waarom kan hij ons nu niet gewoon met rust lateN? !" Hij neemt Elisa's hand vast en geeft er een kneepje in.
"Hij zal mijn ouders nu ook wel verwittigen !" Hij zucht diep en kijkt vioor zich uit. Dan kijkt hij weer naar Elisa.
"We hebben in ieder geval het heel even leuk gehad en we zijn toch even samen geweest... Het is niet lang, maar het is iets..." OPnieuw kijkt hij achter zich om te zien dat Sneep niet te dicht bij hen is. Wanneer hij h em niet ziet, kijkt hij weer naar Elisa.
"Hopelijk volgt hij niet en laat hij jou tijdens de les met rust ! Als dat niet het geval is, dan zal ik hem daar vanavond wel over aanpakken ! " Hij balde woedend zijn vrije hand en hoopte dat Sneep zijn vriendin, Elisabeth, met rust zou laten.
"Als hij iets doet, moet je het me zeggen !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyza 15 nov - 19:22

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

''Jack rustig, je kunt niets doen hij is een professor, hij moet me gewoon met rust laten.''
Ik omhelsde Jack en wou hem niet meer los laten.
''Ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt.''
Ik blijf hem vast houden en weet dat ik te laat zou komen in de les van toverdranken, maar het kan me helemaal niets schelen.
''Zie ik je vanavond nog''
Ik hoopte dat Jack ja zou zeggen en dat ik hem nog vanavond zou zien en toch even tijd met hem zou hebben zonder dat ze gestoord zouden worden door iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyzo 16 nov - 19:30

Talenten jacht Feyenjackvo3

"Maar toch ...", zei hij nors en was helemaal niet bang van Sneep, integendeel zelfs.
"Natuurlijk zien we elkaar vanavond nog ! Zullen we na het avondeten afspreken?" st elde hij dan voor en wierp een vluchtige blik op het kasteel.
"Maar we moeten nu toch dringend gaan anders komen we nog te laat !" Hij gaf Elisa een zoen en nam haar hand even vast. Dan gaf hij haar nog een zoen en keek haar aan omdat hij nog wilde weten of ze vanavond nog zouden afspreken en het voor haar goed was als ze elkaar na het eten zouden zien.
"We kunnen in de hal op elkaar wachten of we kunnen natuurlijk ook op een andere plek afspreken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyzo 16 nov - 19:36

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6

''Ja na het avondeten is goed, maar ik wil wel langer dan nu bij je zijn dan. Is goed ik zie je dan in de gang.''
Ik zoende Jack even terug en pakte daarna zijn hand en liep met hem richting het kasteel, maar ik liep lekker langzaam omdat ik echt geen zin in Toverdranken van professor Sneep had.
Misschien heb ik geluk en kom ik zo laat dat ik de hele les gemist heb of de les al bijna afgelopen is.
We staan nu in de zaal en ik moest naar de kelders toe.
''Ik zie je later'' Ik kus Jack nog een tijdje en liep daarna richting de kerker en toen ik daar was, bleef ik even voor de deur staan, voordat ik naar binnen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyzo 16 nov - 20:04

Talenten jacht Feyenjackvo3

"Ja, dan zien we elkaar langer !" Hij gaf Elisa nog een laatste zoen en rende dan de trap op naar zijn leslokaal en hoopte dat Anderling niet te boos zou zijn omdat hij te laat was. Wanneer hij bij de deur aankwam, gooide hij de deur in zijn haast bruusk open en kwam hijgend binnen.
"Sorry .... dat ik .... te laat .... ben ...", hijgde hij en ging snel op zijn plaats zitten.
An zag Elisa binnen komen en glimlachte opgelucht omdat ze zich al zorgen begon te maken. Onzeker en angstig keek ze naar de reactie van Sneep en hoopte dat hij niet te streng zou zijn voor Elisabeth. Ze wist dat ze dan zeker zou opkomen voor haar beste vriendin omdat SNeep altijd Elisabeth moest hebben en dat zou ze deze keer niet laten gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyma 17 nov - 20:46

Talenten jacht Sneepseverussb7

Hij keek Elisa aan en draaide zich weer om.
"Mejuffrouw Wemel kan u me zeggen wat een Felix Fortunatis is en welke ingrediënten je daarvoor nodig hebt?", vroeg hij opeens,"Ik hoop dat je hierop kan antwoorden."
Hij liep heen en weer in het lokaal en toverde al een vuurtje onder de ketels.
"De ingrediënten zullen pas op het bord verschijnen als mejuffrouw Wemel heeft geantwoord.", zei hij,"De bereidingswijze verschijnt daarna. Volg deze heel geconcentreerd elke fout heeft invloed om je letter. En elke fout zorgt ervoor dat de drank vergif of 1 of ander brouwsel wordt."
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyma 17 nov - 20:56

Talenten jacht Devrieselisabeth1mh6
Ik keek Sneep even boos aan, maar begon dan te praten.
''De toverdrank geeft de gebruiker tijdelijk geluk.
De toverdrank is vreselijk moeilijk te maken. Het vergt zes maanden voorbereiding en moet enige tijd staan om te smoren. Het brouwen gaat vaak fout, hetgeen kan resulteren in een toverdrank met vervelende bijwerkingen.
De toverdrank ziet eruit als vloeibaar goud, en als het aan de kook wordt gebracht spatten er druppels recht omhoog die allemaal weer terug in de ketel vallen. Er wordt geen druppel verspild.
Teveel van deze toverdrank gebruiken is "teveel van het goede", aldus men wordt er overmoedig en roekeloos van. Het gebruik van Felix Fortunatis is niet toegestaan bij examens, sportwedstrijden en dergelijke.
Je hebt nodig:
20 keverogen
60 g hoornmeel van een Tweehoorn
1 oog van een Hongaarse Hoornstaat
9 druppels slijm van de oranje Reuzenslak
1 dl bloed van de Hongaarse Hoornstaat
3 kg varkensgras
3 trollenogen

En de bereidings wijze is:
Zet de ketel tot rand gevuld met water op hoog vuur.
Laat het dan 2 minuten goed doorkoken. Doe de varkensgras en keverogen in de ketel.
Voeg de trollenogen toe en laat de drank 3 minuten pruttelen.
Voeg Hoornstaat bloed toe en draai 50 keer tegen de klok in.
Voeg 7 druppels van het slijm van de Reuzenslak en het oog van de Hoornstaart toe.
Roer 30 keer met de klok mee en voeg 45 g Hoornmeel en de laatste 2 druppels van de Reuzenslak toe.
Roer 2 minuten tegen de klok in. Laat de drank exact 10 minuten goed koken en Felix Fortunatis is klaar.
De drank moet goudkleurig zijn en de damp zilverkleurig.
De 15 g die over was van de Tweehoorn, kan je in het eten gooien dat je erbij eet!''
Ik keek Sneep nog even aan en ging toen naast An zitten en voelde me wat vrolijker, omdat ik niet voor schut stond door Sneep.


Laatst aangepast door speedy3322 op di 18 nov - 21:26; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptyma 17 nov - 21:17

Talenten jacht Sneepseverussb7

"Goed mejuffrouw Wemel dat zijn dan 10 punten voor Griffoendor.", zei hij met zijn wengbrauwen hoog opgetrokken,"Wij beginnen deze les al met enkele voorbereidingen maar binnen een paar lessen zullen we de drank maken. Heeft iemand een idee hoe welke voorbereidingen we kunnen doen deze les?"
Hij liep nog een heen en weer en keek rond naar iedereen in afwachting om een vinger te zien. Hij zocht een goede manier om te zorgen dat de Wemels ruzie kregen met elkaar maar vond die niet direct dus ging gewoon verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Emptydi 18 nov - 21:05

Talenten jacht Pauwelsan3ub6

Ik had boos naar Sneep gekeken toen hij Elisa eruit pikte, maar zweeg wel. Ik begon erg hard te grijnzen toen ik hoorde dat Elisa helemaal juist geantwoord had en nog meer wanneer Sneep onze afdeling beloonde met tien punten.
"Goed gedaan, Elisa !" fluisterde ik haar toe en glimlachte vrolijk naar haar. Als ik dezelfde vraag had gekregen, zou ik die zeker fout beantwoord hebben, dat wist ik wel zeker. Dan begon ik na te denken over zijn volgende vraag en hoopte dat hij mij er niet zou uitpikken omdat ik het antwoord zeker fout zou hebben. Ik zuchtte zachtjes en keek het lokaal rond en hoopte dat iemand zijn vinger zou opsteken zodat ik zeker niet door Sneep aangeduid zou worden.
Laat hij me alsjeblieft niet aanduiden, laat hij me alsjeblieft niet aanduiden !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Talenten jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talenten jacht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 27Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Harry Potter-
Ga naar: