Onderwerp: Re: hell all over again di 27 jul - 13:22
na een tijdje kwam ik wat bij kennis.., ik opende mijn ogen en schrok toen ik meester zag.., ik ging overeind zitten en werd opnieuw duizelig en klapte voorover..,
Onderwerp: Re: hell all over again di 27 jul - 13:25
ik knikte en deed wat hij zei.., ''sorry., meester'' piepte ik zachtjes en sloot mijn ogen even tot het duizelige gevoel wegwas en ik weer helder kon zien
Onderwerp: Re: hell all over again di 27 jul - 13:44
''m-misschien kunt u me de volgende keer niet meer bijten..,'' stelde ik onzeker voor.., ''u-u mag mijn bloed best hebben'' zei ik er snel achteraan..,
Onderwerp: Re: hell all over again di 27 jul - 20:07
''ehmm.. uit een glas?'' stelde ik wat onzeker voor.., ''I don't mind to get hurt.., I just don't like to be bitten'' verklaarde ik, ik was simpelweg bang dat ik leeggezogen zou worden..,
Onderwerp: Re: hell all over again di 27 jul - 22:59
ik had even een paar minuten nodig maar toen kon ik eindelijk weer zitten zonder dat ik duizelig werd.., ''mag ik vragen waarom u eerder zo ineens wegliep?'' vroeg ik zachtjes .., ''meester'' voegde ik er snel achteraan
Onderwerp: Re: hell all over again di 27 jul - 23:20
''o'' stilte ''sorry'' zei ik enkel zachtjes.., ''ik - ik dacht dat alle meesters waren als mijn vorige'' bekende ik en keek naar zijn shirt.., ''k-kan ik iets voor u doen., meester?'' vroeg ik en keek voor een seconde even in zijn ogen en toen weer naar beneden
Onderwerp: Re: hell all over again di 27 jul - 23:56
Seijij glimlachte. "Nee hoor. Ik ben niet boos op je. BIj mij is het gewoon anders omdat ik zelf ook een slaaf ben geweest... en Jij... er is iets speciaals aan jou, ik weet ook niet hoe het komt."
Onderwerp: Re: hell all over again wo 28 jul - 0:07
''u zei dat ze zulke dingen niet bij u deden..,'' zei ik zachtjes.., ''er is niets speciaals aan mij.., meester'' zei ik en kwam wat wankelend overeind.., greep de rugleuning van de bank bast voor wat steun
Onderwerp: Re: hell all over again wo 28 jul - 0:25
ik keek hem even verbaast aan als hij mijn naam noemt.., ''o'' zei ik zachtjes.., het zweet stond overal op mijn huid van wat er net allemaal gebeurtt is ''mag ik even wat water pakken?'' vroeg ik en ging recht staan zonder steun van de bank
Onderwerp: Re: hell all over again wo 28 jul - 0:30
ik keek even verbaast op als hij het voor me gaat halen.., ''u had het niet hoeven halen.., meester..,'' zei ik wat verward en nam het glas aan.., ik nam een slok van het verkoelende water
Onderwerp: Re: hell all over again wo 28 jul - 12:40
Seiji keke haar aan. "Het is mijn schuld dat je nu zo zwakjes bent. Het minste dat ik kan doen is je even helpen. Je kan niets doen voor je weer op krachten bent!"
Onderwerp: Re: hell all over again wo 28 jul - 23:39
ik keek hem wat ongelovig aan.., alsof ik het niet helemaal goed verstaan had.., bijna had ik het glas van verbazing laten vallen.., ''ik-ik kan het wel aan.., ik ben vaker bewusteloos geweest'' verzekerde ik hem
Onderwerp: Re: hell all over again wo 28 jul - 23:52
ik dronk snel mijn glas leeg en zette het op een tafeltje.., ''I can do it now.., if yu want me to..,'' zei ik niet wetend waarom hij met dingen zou wachten alsof mijn werktijd er bijna opzat.., ''en als u me laat zien waar ik de spullen kan vinden.., meester''