Onderwerp: Re: hell all over again do 22 jul - 23:19
Seiji schrok eerst een zijn schouders schokten omhoog, maar toen hij merkte wat ze deed, ontspande hij weer een beetje, al bleef hij waakzaam. Helemaal vertrouwen deed hij haar nog niet.
Onderwerp: Re: hell all over again do 22 jul - 23:22
ik schrok even omdat hij van mij schrok.., en verwachtte eigenlijk weer een trap.., ik ging even door met maseren maar merkte dat hij niet helemaal kon ontspannen.., en liet toen mijn handen weer zakken..,
Onderwerp: Re: hell all over again do 22 jul - 23:36
ik ging door met maseren.., enigsinds trillende vingers., zelf kon ik niet erg ontspannen.., bij mijn vorige meester was dit meestal het voorproefje van een nachtmerrie
Onderwerp: Re: hell all over again vr 23 jul - 12:02
ik deed verder zoals hij me opgedragen had., en merkte dat hij meer ontspande.., al kon ik niet zeggen dat ik me kon ontspannen., meester was iemand anders dan mijn laatste meester., maar misschien had meester wel dezelfde gewoontes als hem..,
Onderwerp: Re: hell all over again vr 23 jul - 12:03
Seiji bleef rustig. Hij genoot er een lange tijd van, maar uiteindelijk vond hij het genoeg. "Stoppen", sprak hij luid en duidelijk, maarn iet kil, zoals hi jvoorheen wel had geklonken.
Onderwerp: Re: hell all over again vr 23 jul - 12:18
Seiji draaide zich rustig om. "Dankje. Dat zal je nog wel een aantal keren mogen doen." Zijn blik gleed nieuwsgierig over het meisje heen. "Heb je honger?"
Onderwerp: Re: hell all over again vr 23 jul - 12:28
ik zweeg even bij deze vraag.., ik had altijd maar moeten eten wat me voor geschotelt werd.., vaak droogbrood.., ''wat u wilt dat ik eet meester'' antwoordde ik na een stille minuut
Onderwerp: Re: hell all over again vr 23 jul - 12:47
Seiji werd weer kalm, maar keek haar verbaasd aan. "je mag ook iets anders vragen. Je krigjt nu de kans om eens iets anders dan brood te eten. Waarom neem je die kans niet aan?"
Onderwerp: Re: hell all over again vr 23 jul - 12:50
ik keek even geschrokken op toen hij zei dat ik ook iets anders kon krijgen.., ''u mag me ook iets anders te eten geven.., meester'' zei ik toen wetende dat ik toch wel op zou eten wat ik voor geschotelt zou krijgen
Onderwerp: Re: hell all over again vr 23 jul - 12:54
Seiji zuchtte, draaide zich om en liep naar de koelkast. Hij glimlachte en begon voor haar een warme maaltijd te bereiden. Hij had het altijd leuk gevonden om te koken. Utieindelijk gaf hij haar een bord spaghetti. "opeten en zeggen wat je ervan vindt."