Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 18:27
Mijn ogen vonkten. "Oh ja?" vroeg ik haar. "Zoals wat dan? !" Nicolaas was wakker geworden en begon te huilen. Dit zorgde voor een kettingreactie: één voor één werden zijn zusjes wakker en begonnen op hun beurt te huilen. Noah vloekte. "Dat ook nog !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 18:29
Ik keek An aan. ''Dat je beter arbortus kunt plegen.'' Zei ik toen. ''Wie wil nou een kind van lucas.'' Ik lag nog op me rug. Rick hoorde het. ''Jij moet nuchter worden en ik ga wel naar de kinderen.'' Ric ging naar boven naar de kinderen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 18:32
Er sprongen tranen in mijn ogen en ik draaide me met een ruk om en rende de kamer uit. Ik rende naar beneden en ging op de bank zitten. Ik was buiten adem en sloot mijn ogen om rustig te worden. Noah keek Ric aan. "Ik moet helemaal niets !" zei hij en ging op de bank liggen. "Helemaal ... niets'", herhaalde hij tegen zichzelf. Nico huilde. "Mama !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 18:34
ik keek An aan. ''Ze vroeg het zelf'' Zei ik tegen mezelf. ''Ze kan ook nergens tegen'' Ik ging op me zij liggen en viel in slaap. Ric tilde Nico op. ''Hey grote jonge.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 18:36
Ik wist nu zeker dat er iets mis was met Elisabeth. "Wat zou er met haar zijn?" vroeg ik onzeker. "Zo doet ze normaal niet !" Nicolaas veegde over zijn gezicht. "Mama hebben !" zei hij toen. "Nico willen mama !" Jane, Charlotte en Esther huilde n erg hard.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 18:38
Ik sliep er rustig. ''lekker'' Mompelde ik in me slaap. Ric schudde zijn hoofd. ''Mama is even weg'' Zei hij toen. ''Rustig maar'' Hij probeerde hun te troosten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 20:33
Ik begon te huilen en veranderde mijn zittende positie in een liggende positie. Na een tijdje te hebben gehuild, viel ik in slaap. Nicolaas keek zijn oom verbaasd aan. "Mama nu telug komen?" vroeg hij. Jane bleef hard huilen. Charlotte stopte na een tijdje met huilen en keek onzeker naar de rest van haar zusjes en broertje.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 20:36
Ik draaide me om maar viel met een klap van het bed. Ric keek hem aan. ''Het duurt even'' Zei hij tegen Nico. ''Je mama moet even nadenken'' Zei hij daarna. ''Zullen we naar beneden toe?"'
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 20:42
Ik sliep al niet vast, zoals gewoonlijk, en werd wakker van de klap. Geschrokken sprong ik op en rende naar ELisa's slaapkamer. Ik was blijt oen ik zag dat ze niet door een demon aangevallen werd. "Elisa?" Nadat ik de deur achter me gesloten had, liep ik tot bij haar en knielde. Aan haar arm schudde ik haar door elkaar om haar wakker te krijgen. Nico knikte. "Lang duleN?" vroeg hij." Mama denken?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 21:01
"Omdat je op dce grond ligt !" zei ik tegen haar. Ik besloot haar te vergeven voor wat ze gezegd had omdat ik gewoon voelde dat er iets niet klopte en ze niet zichzelf was. Ik hielp haar overeind. "Ik denk dat je liever in bed ligt, niet?" NIcolaas keek verdrietig. Esther keek naar Ric. "Waalom mama ddenken?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 21:27
Ik glimlachte. "rgaag gedaan !" zei ik vrolijk tegen haar. "Wat wil je hebben? Ik maak wel iets klaar om te eten of ga wel iets halen, al moet je dan wel even op de kinderen passen ...", ratelde ik. Esther keek verbaasd. "War?" vroeg ze. NIco geeuwde. "WIj tv kijken mogen tot mama is?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 21:31
Ik schudde me hoofd. ''Ik ga wel naar de snackbar'' Ik liep naar de deur. ''Dat smaakt teminste lekker'' Ik liep naar buiten toe naar de snackbar en nam wat. ''Lekker zeg'' Zei ik toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 21:39
"Oh !" riep ik boos uit en sloeg toen mijn hand voor mijn mond en hoopte dat CHarisa en Hendrik niet wakker werden. Met tranen in mijn ogen rende ik naar beneden en pakte mijn mobiel. Ik belde naar mijn moeder. "Snel, neem op !" Noah was in slaap gevallen. Nico keek Ric an. "Blieft?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 22:05
Ik stak mijn hand op naar Elisa. "Hey , mama !" zei ik en baalde omdat ik nu niet kon vertellen wat ik haar eigenlijk wilde vertellen. Nico straalde. "Joepie !" Charlotte keek nors. "Mama !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 22:07
Ik keek An aan. ''Ik ga even naar me ouders'' Zei ik toen en ging weer weg. Paige was blij An te horen. ''Wat is er?'' Vroeg ze toen. Ric tilde Charlotte op
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 22:15
Ik keek verbaasd naar Elisa, maar knikte toen. "Is goed, tot straks !" Toen Elisa de kamer uit was, ging ik op de bank liggen en zei tegen mijn moeder. "Elisa doet vreemd ...", zei ik teon. "Heel erg vreemd !" Charlotte keek Ric boos aan. "Mama !" Ze wilde alleen haar moeder, niemand anders. Haar ogen blonken duister van woede.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 22:18
Ik liep naar me ouders huis en belde aan. ''Doe open'' Zei ik toen. Paige keek verbaast. ''Hoezo wat doet ze dan?'' Vroeg paige verbaast. ''Dat kan niet lieverd'' Zei Ric tegen Charlotte.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 22:36
Cath hoorde de bel en rende naar de voordeur. Ze probeerde de deur open te krijgen en het lukte haar. "Elisa !" Andy kwam achter Cath aangelopen. "Cath, je gaat nu naar bed !" Verbaasd keek hj Elisa aan. "Elisa, wat deo jij hier?" Een glimlach verscheen opz ijn gezicht. "kom binnen !" "Ze heeft Noah verlaten en wil van hem scheiden omdat ze vrij wil zijn en ze is echt heel gemeen ..." Charlotte werd alleen maar bozer. "Mama !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 22:46
' Ik keek me vader aan. ''Ik kwam iets vertellen'' Zei ik toen. ''Daarna ben ik weer weg.'' Ik liep naar binnen toe. Paige was erg verbaast. ''Zo is Elisa normaal niet''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 23:16
Andy knikte. "ok, maar je mag ook langer blijven !'" Hij tilde Cath op. "Elisa Cath bed leggen !" Andy keek ELisa aan. "Wil jij haar in bed leggen? dan kan je het daarna vertellen !" "Ik weet het !" zei iktegen mijn moeder en vertelde wat Elisa gezegd had. Een tijdje bleef ik stil. "Vind je dat het beter i als ik abortus zou doeN?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 23:19
Ik bracht me zusje naar boven. ''Ga maar slapen'' Ik stopte haar in en liep naar beneden toe naar me vader. ''Ik ga scheiden van Noah, ik wil vrij zijn en niet geboden aan 1 man of aan kinderen'' Zei ik toen. Paige schrok. ''Nee hoe kom je daarbij?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen wo 11 maa - 23:25
Cath knikte. "Slaapwel, Lisa !" zei ze en grijnsde toen omdat ze de naam van haar zus verkeerd gezegd had. Andy staarde Elisa aan. "Wat?" vroeg hji. Ik begon te huilen. "Ik weet het niet meer! "