RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Talenten jacht

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 27  Volgende
AuteurBericht
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyza 29 nov - 21:52

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6

''Laat haar gewoon met rust''
Zei ik boos toen Sneep, An strafwerk gaf.
''U kunt het me broer toch ook wel zelf vertellen, ik ben u slaafje niet.''
Ik keek hem erg boos aan. Ik begon in me boek te kijken en wachte tot Sneep begon met de les. Daarna keek ik hem weer aan.
''Kunnen we nu gaan beginnen, professor.''
Zeg ik koppig.
Dan zijn we er ook sneller van af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyza 29 nov - 21:56

Talenten jacht - Pagina 4 Sneepseverussb7

Hij keek Elisa met een ijzige blik aan.
"Neen, we kunnen nu niet beginnen", zei hij,"We beginnen morgen met de les. Het schoolhoofd geeft iedereen vrijaf vandaag. Maar de personen met strafwerk moeten vanavond nog wel komen."
Hij ging achter zijn bureau zitten en sloeg een boek open. Hij begon in het boek te noteren en keek niet meer naar Elisa en An. Leen stond ondertussen buiten aan het lokaal te wachtten op Elisa en An en keek even door de gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyza 29 nov - 22:02

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6

''Nou dan zie ik u vanavond wel, professor, jammer genoeg.''
Ik liep het lokaal uit en zag Leen op mij en An wachten.
''Hey Leen, lekker vrij''
Ik glimlachte vrolijk naar haar en wou effe vergeten hoeveel ik professor Sneep haatte.
''Waarom hebben we eigenlijk vrijaf gekregen van professor Perkamentus''
Ik hoopte dat ik Jack zo zou zien en herinderde me wat en liep weer de lokaal binnen en liep naar Sneep.
''Professor wanneer spreekt u met de ouders van Jack.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyza 29 nov - 22:12

Talenten jacht - Pagina 4 Sneepseverussb7

Hij keek Elisa aan en stond recht.
"Binnen een half uurtje zullen ze hier zijn en dan komen ze meteen naar mij om te praten.", zei hij,"Waarom wil je dat weten?"
Hij kwam naar de deur en blijf Elisa ijzig aankijken.
"Je vriendje zal hier dan ook moeten zijn voor het gesprek met zijn ouders.", zei hij.
Leen keek Sneep vuil aan en draaide zich om. "Kom Elisa, An, laten we doorgaan.", zei ze,"We kunnen een hele dag weggaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyza 29 nov - 22:53

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6

''Jack en ik willen graag zelf zijn ouders over onze relatie vertellen, dus wilt u dat niet vertellen.''
Ik liep weer naar Leen toe en naar An.
''Ja laten we maar gaan, maar ik wil wel in de buurt blijven omdat ik met Jack wil praten als hij klaar is met het gesprek, met Sneep en zijn ouders, eerst even eten.''
Ik liep naar de grote zaal toe en begon wat eten op te schreppen en begon dan te eten, maar ik was al weer met me gedachten bij het gesprek dat straks tussen Jack en Sneep en Jack zijn ouders gehouden zou worden.
Hopelijk gaat het goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyzo 30 nov - 22:14

Talenten jacht - Pagina 4 Pontleen3cw5

Ik liep naar mijn afdelingstafel en ging naast Cho zitten. Onmiddelijk schepte ik mijn bord vol en at het leeg. Nadat ik mijn bord leeg had liep ik naar de hal en ging daar op de trap zitten om te wachten op An, Elisa, Fred en George. George kwam al aangelopen met een grote glimlach op zijn gezicht.
"Ik heb net iets schitterends bedacht om Sneep uit te halen met Sneep, maar ik weet nog niet hoe ik dat ga doen...", zei hij,"Misschien kunnen jij en Fred helpen. En An, Elisa en Jack mogen ook altijd helpen. Het is echt schitterend."
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyzo 30 nov - 22:29

Talenten jacht - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Ik was al de hele tijd zwijgzaam omdat ik slechtgezind was dat Sneep me strafwerk gegeven had. Ik zat aan de afdelingstafel en zat wat met mijn vork in mijn eten te prikken. Na een tijdje schoof ik het bord van me af en wachtte tot Elisa gedaan had met eten zodat ze naar de anderen konden toegaan. Fred had snel voorgegeten en liep dan naar de Grote Zaal. Alex, die net klaar was met eten, kwam naast Elisa zitten en wachtte op haar en An voor ze de Grote Zaal zou verlaten.
Fred zag al meteen dat zijn broer iets van plan was.
"Wat ben je deze keer weer van plan, Georgie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyzo 30 nov - 22:51

Talenten jacht - Pagina 4 Wemelgeorgeko4

Hij keek zijn broer lachend aan.
"Wat dacht je van vuurwerk, jeukpoeder en vleermuizen?", vroeg hij aan zijn broer,"Dat in combinatie met Sneep is super!"
Hij liep even heen en weer en keek de grote zaal in waar Alex, An en Elisa zaten. Leen was rechtgestaand en zoende Fred. "We gaan met zen allen even naar Zweinsveld als Jack straks terug is van zijn gesprek met Sneep", zei ze,"Dan gaan we naar de drie bezemstelen om wat te gaan drinken enzo..."
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyma 1 dec - 0:04

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6

Ik merkte niet dat ze op mij zaten te wachten, tot ik klaar was met eten. Ik zat met me hoofd bij het gesprek wat Jack straks zou hebben en ik zit in de tussentijd met me eten te spelen, terwijl ik een beetje naar voren aan het staren was. Plots schrok ik uit me gedachten en keek de anderen aan.
''Ik heb vandaag niet echt zin om iets te gaan doen, ik ga naar de leerlingen kamer toe, veel plezier alvast.''
Ik was heel erg bang dat Jack zijn ouders onze relatie zou verbieden en dat ze Jack dan misschien niet meer mocht zien. Ik pakte me boekentas en liep richting de leerlingen kamer en legde me spullen weg en daarna ging ik bij de open haard zitten en was ik weer gelijk in gedachten verzonken, ik was allemaal plannetjes aan het maken, over wat Jack en ik zouden kunnen gaan doen, als zijn ouders onze relatie zouden gaan verbieden.
''Ze mogen het niet gaan verbieden, het mag gewoon niet.''
De tranen stonden in me ogen, terwijl ik naar het vuur aan het staren was.
''Waarom moeten zijn ouders toch naar de slecht kant neigen, waarom kunnen ze niet gewoon goed zijn en dan blij voor mij en Jack zijn.''
Ik zuchtte en sloot langzaam mijn ogen en sliep een hele tijd door, maar ik sliep wel onrustig. In me dromen zag ik dat ik Jack nooit meer mocht zien of spreken. Na een tijdje schrok ik wakker en zag ik hoe laat het was. Ik stond op en rende de leerlingen kamer uit en rende door naar de kerkers toe en bleef voor de deur staan van het toverdranklokaal en ik wachtte tot het gesprek tussen, Jack zijn ouders, Jack en Sneep afgelopen was en in de tussen tijd was ik aan het duimen, dat Jack zijn ouders onze relatie zouden gaan goedkeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyma 1 dec - 19:29

Talenten jacht - Pagina 4 Feyenjackvo3

Hij had het zijn ouders willen vertellen van zijn relatie met Elisabeth voor het gesprek met SNeep, maar het was hem niet gelukt. Angstig keek hij van zijn ouders naar zijn afdelingshoofd en hoopte dat Sneep het hen niet zou zeggen.
An had Elisa bezorgd nagekeken, maar besloten dat ze haar best even alleen kon laten. Fred glimlachte vrolijk.
"Dat klinkt goed, George !" zei hij grijnzend en keek vrolijk naar hem. Dan knuffelde hij LEen en gaf haar een zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyma 1 dec - 20:05

Talenten jacht - Pagina 4 Sneepseverussb7

Hij keek Jack streng aan en lachtte even vriendelijk naar de ouders van Jack.
"Meneer en mevrouw Feyen.", begon hij,"Ik heb jullie gevraagd om hierheen te komen vanwege het ernstige spijbelgedrag van Jack. De laatste tijd heeft Jack de gewoonte om zijn lessen over te slaan en buiten wat rond te lopen. Ook heb ik hem vanacht betrapt op een nachtelijk uitstapje. Ik wil jullie op de hoogte houden van deze omstandigheden omdat ik vind dat dit niet door de beugel kan! Er moet iets gebeuren want anders gaat het goed mis lopen met zo'n jongeman als Jack."
Hij keek Jack aan en deed teken dat hij nu zijn uitleg mag doen. Hij wou dat Jack uitlegde waarom hij spijbelt en 'snachts weg gaat. Hij wou ook dat Jack z'n ouders meteen op de hoogte zou brengen van Jack's relatie met Elisa. Leen keek Fred en de anderen even aan. "Oh", zei ze,"Nu kan ik niet naar Elisa toe en ik weet dat er iets aan de hand is!" Ze maakte zich zorgen om Elisa.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyma 1 dec - 22:19

Talenten jacht - Pagina 4 Feyenjackvo3

HIj bleef een tijdje zwijgend zitten en wilde zijn ouders het niet vertellen. Uiteindelijk keek hij hen dan toch maar aan en zei:
"Ik heb gespijbeld omdat ik graag bij Elisabeth wilde zijn...." Met een vlugge blik keek hij Sneep even aan en voor iemand zou kunnen vragen wie Elisabeth dan wel niet was, vervolgde hij:
"Elisabeth, is mijn vriendin !" HIj durfde zijn ouders niet meer aankijken en keek naar een punt boven hun hoofden. Omdat hij toch nieuwsgierig was, keek hij zijn ouders uiteindelijk toch weer aan en wachtte ongeduldig hun reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyma 1 dec - 22:34

Talenten jacht - Pagina 4 Sneepseverussb7

Hij keek van Jack naar Jack's ouders en was tevreden dat Jack het eindelijk over z'n lippen had gekregen. Jack zijn ouders reageerden geschokt en waren boos.
"Bij je vriendin zijn is nog geen reden voor spijbelen of voor die nachtelijke uitstapjes.", zei Jack z'n vader. Sneep keek de vader van Jack goedkeurend aan en knikte.
"Dat is zeker geen uitvlucht!", zei hij,"En wie Elisabeth is doet er niet toe want jullie zullen haar één van dezer dagen wel zien. Ik wil wel graag dat Jack zijn gedrag veranderd en dat hij zijn lessen volgt in plaats van bij zijn vriendin te zitten."
Na een half uurtje was het gesprek tussen hem, Jack en Jack's ouders over. Hij gaf de ouders van Jack een hand en liet hen doorgaan. Hij liet Jack alleen achter in het kantoortje en liep naar de Grote Zaal om te eten. Leen zat ondertussen zenuwachtig te wachten om Elisa omdat ze haar wou helpen maar dat niet kon zolang Elisa en de leerlingenkamer van Griffoendor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyma 1 dec - 23:04

Talenten jacht - Pagina 4 Feyenjackvo3

Hij keek naar zijn handen die hij op zijn schoot had liggen en knikte.
"Ik weet het, het spijt me..." Dan keek hij zijn ouders weer aan en was blij dat ze het nu eindelijk wisten. Met een boze blik in zijn ogen keek hij SNeep na.
Waarom kon die ons nu niet gewoon met rust laten ? !
Hij stond op en liep zijn ouders achterna het kantoor van Sneep uit en keek rond op zoek naar Elisabeth omdat hij wist dat ze in de buurt zou zijn en aan het wachten was op hem om te horen hoe het gesprek geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyma 1 dec - 23:07

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth1mh6

Ik zag Sneep het kantoor uitgaan en de ouders van Jack, maar Jack zag ik nog niet.
''Het zal toch niet slecht zijn gegaan.''
Toen zag ik Jack het kantoor uit lopen. Ik rende op hem af en omhelsde hem en keek hem daarna aan.
''Hoe ging het gesprek.''
Vroeg ik erg nieuwschierig.
Hopelijk is het gesprek goed gegaan en niet slecht.
Ik keek Jack in zijn ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptywo 3 dec - 16:07

Talenten jacht - Pagina 4 Feyenjackvo3

Hij zag toen Elisabeth en hij begon te stralen. Hij omhelsde haar en knuffelde haar. Dan begon hij haar vol liefde te zoenen en keek haar daarna aan.
"Mijn ouders waren wel boos omdat ik gespijbeld had en s nachts buiten was, maar ik hoop dat ze niets tegen onze relatie hebben... Ze zijn tegelijk met Sneep vertrokken en ik heb hen apart niet meer gesproken...", vertelde hij en keek haar aan.
"Dus voorlopig is alles in orde ! Maar zullen we anders in het weekend toch nog naar mijn ouders gaan zodat ik je kan voorstellen?" vroeg hij en keek haar in haar ogen aan en knuffelde haar nog even.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptywo 3 dec - 16:36

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6

''Dus eigenlijk viel het verder nog wel mee, maar trouwens je hebt maar 1 keer gespijbeld meer niet, dus waarom worden ze daarom dan boos op je, of heeft Sneep het weer opgeblazen zodat het veel erger leek.''
Ik knikte en keek Jack aan.
''Ja laten we maar wel in het weekend heen gaan, dan weten we gelijk wat ze van onze relatie vinden en van mij.''
Ik keek hem aan in zijn ogen en verdronk er in, ik kuste hem met veel liefde.
''Ik hou van je''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptywo 3 dec - 22:43

Talenten jacht - Pagina 4 Feyenjackvo3

"Ja, het viel eigenlijk heel erg goed mee, maar natuurlijk blaasde Sneep het weer op.... Dat was wel te verwachten...", zei hij. Hij gaf Elisa nog een kus.
"Zolang je maar weet dat wat mijn ouders ook van je vinden, dat ik van je houd met heel mijn hart en je nooit meer kwijt wil, wat ze ook zeggen, ok?" HIj keek haar aan.
"Anders gaan we niet !" Hij keek haar met een vrolijke glimlach aan en gaf haar nog een zoen.
Dan keek hij om zich heen.
"Zullen we naar de Grote Zaal gaan om te eten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptywo 3 dec - 22:47

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6

Ik keek vrolijk naar Jack.
''Wat er ook gebeurt, ik hou ook met heel me hart van je en ik laat je nooit meer gaan, ik wil je nooit meer kwijt raken, je bent de liefde van mijn leven.''
Ik gaf hem vrolijk een zoen en bleef hem even een tijdje zoenen.
''Ja laten we maar naar de grote zaal gaan, ik heb best wel honger gekregen, zostraks heb ik niets door me keel kunnen krijgen hopelijk nu wel''
Ik liep met hem richting de grote zaal, hand in hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptywo 3 dec - 23:20

Talenten jacht - Pagina 4 Feyenjackvo3

Hij glimlachte en gaf Elisa nog een laatste zoen. Daarna begon hij met haar naar de Grote Zaal te lopen.
"Ja, dat kan ik begrijpen !" Hij glimlachte naar haar en ze liepen de Grote Zaal binnen hand in hand. Hij bleef staan toen ze net binnen waren en keek Elisa aan.
"Zie ik je na het eten nog?" vroeg hij terwijl hij haar bleef aankijken. Hij hoopte van wel en gaf Elisabeth nog een keer een zoen en wilde eigenlijk graag bij haar aan tafel zitten, maar wist dat het niet mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptywo 3 dec - 23:23

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6
''Ja natuurlijk zie je me na het eten nog.''
Ik glimlachte vrolijk naar hem.
''Jammer dat je niet bij mij aan de afdellingstafel kan komen zitten of ik bij jou''
Zei ik een klein beetje verdrietig. Ik gaf hem nog een zoen en liep toen naar me afdelingstafel en toen ik zat begon ik wat eten op te schreppen en begon toen te eten maar zoveel zin had ik niet echt. Ik keek naar Jack en glimlachte naar hem. Toen was ik weer met me hoofd bij de talenten jacht en besloot het dan maar toch te doen.
Laat ik het dan maar doen
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptydo 4 dec - 15:16

Talenten jacht - Pagina 4 Feyenjackvo3

"Ok,n gelukkig !" zei hij met een glimlach.
"Ja, ik vind het ook jammer !" reageerde hij voor hij naar zijn eigen afdelingstafel liep.
Hij schepte voor zichzelf ook wat eten op en deed alsof hij luisterde naar iemand die iets tegen hem aan het vertellen was, maar eigenlijk drongen de woorden niet tot hem door. Vaak keek hij even naar Elisabeth enw anneeer hij zag dat ze ook naar hem keek, glimlachte hij naar haar. Zonder echt honger te hebben begon hij zijn bord leeg te eten. Hij glimlachte even naar de jongen naast hem en kwam dan tot de conclusie dat die hem een vraag stelde.
"Eh wat?" vroeg hij en werd wat rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyzo 7 dec - 18:46

Talenten jacht - Pagina 4 Pontleen3cw5

Ik had Elisa en Jack zien passeren en ze zagen er beiden dolgelukkig uit.
"Het is weer in orde.", zei ik tegen Fred en George,"Dat wil zeggen dat we wel weg kunnen gaan naar Zweinsveld. Ik ga ze nu meevragen."
Ik stond recht en liep eerst naar Elisa.
"Elisa heb je zin om mee te gaan naar Zweinsveld?", vroeg ik haar,"Nu we toch vrij hebben kunnen we ook eens weggaan met zen allen en wat gaan drinken in de drie bezemstelen en ook wat winkelen algemeen."
Ik lachtte naar haar en zag dat Elisa vrolijk aan het eten was. George was Fred zijn idee nogmaals aan het uitleggen en deed dat met grote gebaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyzo 7 dec - 18:58

Talenten jacht - Pagina 4 Devrieselisabeth4kv6

Ik keek op en ik zag Leen.
''Hey Leen''
Ik luisterde naar wat ze vertelde.
''Ja ik wil wel mee gaan naar zweinsveld, dan kan ik even lekker shoppen en nog iets anders.''
Ik schroof me bord weg want ik had toch geen honger meer.
''Mag Jack dan ook mee gaan.''
Vroeg ik haar vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Emptyzo 7 dec - 19:10

Talenten jacht - Pagina 4 Pontleen3cw5

"Tuurlijk mag hij meegaan", zei ik,"Ik wou hem zometeen meevragen. Ik zou eigenlijk zelfs niet weten waarom hij niet mee zou mogen gaan. Hij heeft toch niet misdaan..."
Ik knipoogde naar Elisa en liep richting de afdelingstafel van Zwadderich om Jack te vragen of hij ook meeding naar Zweinsveld. Ik kwam Draco tegen samen met Korzel en Kwast en liep hen voorbij.
"Hey Jack", zei ik,"Heb jij zin om met ons allemaal mee te gaan naar Zweinsveld? Elisa gaat mee en Fred, George, Alex, Lis en An ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Talenten jacht - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talenten jacht
Terug naar boven 
Pagina 4 van 27Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 27  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Harry Potter-
Ga naar: