RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Talenten jacht

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende
AuteurBericht
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyma 24 nov - 22:20

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

Hij knikte.
"Ja, ik vrees dat ze het zouden verbieden..." Zwijgend luistert hij naar Elisa en knikt dan met een grote glimlach. Even wist hij niet wat hij moest zeggen, maar toen vond hij toch de juiste woorden.
"Dankje, Elisa !" Hij kuste haar.
"Je hebt helemaal gelijk en ze kunnen ons inderdaad niet verbieden van elkaar te houden ! Wil je meegaan wanneer ik het hen vertel zodat ik je meteen kan voorstellen of is dat niet zo'n goed idee?" Vragend keek hij Elisa aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyma 24 nov - 22:32

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth1mh6

''Ja ik wil wel met je mee gaan, vooral om jou te steunen, als ze echt van je houden dan zijn ze blij voor je omdat je, je zo gelukkig voelt met iemand, ook al is dat een griffoendor en een wemel. Ik hou ook zielsveel van je en dat zal nooit meer veranderen, dat beloof ik je met heel mijn hard.''
Ik kuste Jack met veel liefde en wou dat dit moment voor altijd zou blijven en nooit meer over zou gaan, ik wou hem nooit meer los laten. Dan keek ik hem aan.
''Wanneer zou je dan naar je ouders toe willen, om het hun te vertellen over dat wij tweeën een koppel zijn''
Vragend keek ik Jack aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyma 24 nov - 23:08

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

Hij dacht even na en antwoordde dan.
"Dit weekend ? Ik kan mijn ouders wel vragen of ze kunnen regelen dat we dit weekend even naar mij thuis kunnen gaan..."
Hij dacht even na en knikte.
"Ik denk dat dat wel moet lukken !" Vrolijk keek hij Elisa aan en hoopte echt dat zijn ouders genoeg van hem hielden om te accepteren dat hij een relatie had met Elisa. Dan keek hij Elisa weer aan en zei:
"Ik hou zielsveel van je !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyma 24 nov - 23:11

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth1mh6

''Ok dan gaan we dit weekend naar je ouders toe, en het zal best wel goed komen. Ik hou ook zielsveel van jou en zal dat altijd blijven doen, wat iedereen ook zegt.''
Ik keek rond en zag dat het al pikdonker is.
''Wow wat is het al donken, iedereen ligt nu al in bed behalve wij dan.''
Zeg ik erg vrolijk.
''Zullen we even lekker gaan wandelen over het terein.''
Ik keek Jack aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 22:11

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

Hij glimlachte en gaf Elisa een zoen terug.
"Je hebt echt helemaal gelijk ! Het maakt helemaal niet uit wat de anderen ervan denken of vinden ! Ze hebben er absoluut geen zaken mee. " Hij gaf haar nog een zoen en keek dan ook om zich heen.
"Het is al donker, ja, maar dan is het heel erg gezellig om nog een wandeling te maken !" zei hij vrolijk en stond op. HIj hielp Elisa overeind en gaf haar dan nog een keer een kus.
"Ik hou van je !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 22:23

Talenten jacht - Pagina 3 Sneepseverussb7

Hij was aan het wandelen over het terrein toen hij Elisa en Jack zag. "Mevrouw Wemel!", zei hij,"Zou u zo vriendelijk willen zijn om samen met Jack naar binnen te gaan? Het is te donker om nog rond te spoken over het terrein... Je weet nooit wat je tegenkomt. Misschien de ex van Jack ofzo... Het kan allemaal." Hij liep naar hen toe en lachtte venijnig naar Jack. "Vergeet niet dat je ouders morgen komen Jack.", zei hij,"Ze willen een verslag van mij hebben over hoe jij je gedraagt. Die van jou komen trouwens ook mevrouw Wemel. Ze komen praten over jou, Fred en George." Hij liep iets verder en keek Jack en Elisa aan. "Komaan!",zei hij, "Naar binnen jullie! Voor ik jullie straf geef!"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 22:27

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth1mh6
''Wat komen mijn ouders morgen, waarom?''
Ik wachte niet eens op een antwoord en pakte Jack zijn arm vast en begon te rennen terwijl ik Jack mee trok naar de andere kant van het terein van Sneep vandaan, want ik had nog lang geen zin om naar binnen te moeten gaan. Ik keek Jack aan.
''Sorry dat ik je zomaar mee trekte Jack, maar ik wou nog niet naar binnen toe.''
Ik omhelsde Jack en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan en bleef toen de hele tijd zo staan en alles om me heen verdween het was alleen Jack en ik.
''Sneep kan de pot op''
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 22:37

Talenten jacht - Pagina 3 Sneepseverussb7

Hij keek woedend Elisa en Jack na en volgde hen.
"Mevrouw Wemel!", riep hij,"Kom onmiddelijk terug of ik geef je de rest van het jaar straf en stuur je naar het schoolhoofd! Jack, ik vertel jou ouders alles en al je nog 1 keer zo'n stunt doet stuur ik je van school. En denk maar niet dat ik tegen je ouders ga zwijgen over jou relatie met mevrouw Wemel! Hij stond achter hen en had zijn toverstok achter hem stevig vast. Opeens verscheen Leen achter hem en ze liep hem voorbij. "Professor wil je wat stiller zijn?", vroeg ze,"Zo krijg ik mijn project niet af!"
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 22:45

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

Hij was heel erg geschrokken en dacht in stilte na.
Elisa en ik mogen niet van school gestuurd worden, dan kunnen we elkaar helemaal niet meer zien !
"Het spijt ons professor !" zegt hij snel en wordt bleek. "nee, laat mij het vertellen van onze relatie !" Anders zouden zijn ouders nog bozer worden. Dan keek hij verbaasd naar Leen en onwillekeurig verscheen er een glimlach op zijn gezicht wanneer hij het Leen hoorde zeggen. Dan keek hij weer serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 22:53

Talenten jacht - Pagina 3 Sneepseverussb7

Hij keek Jack woedend aan en kalmeerde al een beetje.
"Goed! Jij mag het gesprek dat ik met je ouders ga voeren bijwonen.", zei hij en draaide zich om naar Leen,"Mejuffrouw Pont! Wil je maken dat je binnen bent! Je hebt hier niets te zoeken en projecten maak je alleen maar als de leraar je toestemming geeft wat waarschijnlijk niet zo is in jouw geval! En laat meneer Wemel weten dat hij strafwerk heeft bij mij! Ik denk niet dat hij dat zo leuk vind als hij hoort dat het door jou komt! Ga nu snel en vertel je vriendje dat ik hem morgenavond verwacht!" Hij liep weg en verdween in de duisternis. Leen keek Jack geschrokken aan. "Getver!", zei ze,"Wat heeft hij gekregen! Hij vroeg niet eens het briefje waar de toestemming op staat! Wel... ik zal Fred maar gaan vertellen dat hij strafwerk heeft bij Sneep. En ik blijf dan wel binnen vanavond." Ze draaide zich om en vertrok langzaam richting het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 23:06

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

"Maar ik wil het hen graag vertellen waar u niet bij bent !" maar Sneep was al weer weg.
"Verdomme, waarom moet hij altijd zo vervelend doen? !" Hij trapte tegen een steentje om een beetje van zijn woede kwijt te raken.
"Wat nu, Elisa?" vroeg hij ozneker en keek Elisa wanhopig aan.
"Als mijn ouders er op die manier achterkomen, dan zullen ze onze relatie zeker niet goedkeuren !" Hij begon zich al zorgen te maken en was helemaal in paniek.
"Wat nu? Wat moetne we nu doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydi 25 nov - 23:11

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth1mh6
''Jack, rustig, probeer te kalmeren''
Ik wachte tot Jack wat rustiger is geworden.
''We kunnen zorgen dat ze morgen ons eerst zien, zodat we het hun kunnen vertellen over onze relatie, voordat Sneep het kan gaan vertellen aan je ouders, wat dacht je daar van.''
Ik keek Jack onzeker aan.
Hopelijk vind hij het een goed idee, want ik heb helaas geen ander idee hoe we het eerder over ons relatie kunnen vertellen aan zijn ouders voordat Sneep het doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptywo 26 nov - 20:35

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

"Maar zo zullen ze nog boos zijn omdat ze dan zullen denken dat ik het hen alleen maar zeg omdat anders Sneep het hen zou vertellen !" Hij was helemaal in paniek en wist niet meer wat hij nu moest doen.
"Ik moet hier weg ! " riep hij uit.
"Nee, dat gaat ook niet !" Hij begon te ijsberen terwijl hij zich in paniek aanvroeg wat hij nu precies moest doen. Dan bleef hij plots stilstaan en keek Elisabeth met een wanhopige blik aan.
"Weet jij wat ik nu moet doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptywo 26 nov - 20:41

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth1mh6
''Lieverd rustig aan, we zullen het anders gewoon moeten afwachten, we kunnen niet anders.''
Ik kuste Jack en hoopte dat zijn ouders niet al te boos zouden zijn en hun relatie niet zouden gaan verbieden.
''En als ze het wel gaan verbieden, dan lopen we samen weg en zorgen dat we samen kunnen blijven, want ik wil jou niet kwijt raken, Jack, ik wil altijd bij je blijven, ik hou zielsveel van je.''
Ik omhelste Jack en hoopte dat hij rustig zou worden. Ik keek Jack weer aan.
''Gaat het weer een beetje met je'''
Vroeg ik bezorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptywo 26 nov - 21:05

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

Hij luisterde naar Elisabeth en liet tot hem doordringen wat ze zojuist gezegd had en knikte dan uiteindelijk.
"Ja, ik ben het met je eens, Elisa !" zei hij met een glimlach en gaf haar een zoen.
"Dankje ! Ik hou ook zielsveel van jou en ik wil je echt niet kwijt raken ! Nooit van heel mijn leven !"
Even bleef hij gewoon glimlachend naar haar kijken en verdween alle andere dingen van de omgeving, alleen Elisa bestond voor hem nog. Dan herinnerde hij zich dat ze nog iets gevraagd had en langzaam knikte hij.
"Ja, dankzij jou gaat het weer !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptywo 26 nov - 21:12

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth1mh6
Ik omhelste Jack weer.
''Volgens mij moeten we maar weer naar binnen toe gaan, voordat we nog van school worden getrapt.''
Zeg ik wat verdrietig en wou eigenlijk niet weg gaan en wou bij Jack blijven,
''Ik wil eigenlijk niet naar binnen toe, dan ga ik jou alleen maar missen, en dat wil ik niet.''
Zeg ik verdrietig tegen Jack en liet hem uiteindelijk toch maar weer los.
''Ik hou van jou en ik wil je echt niet kwijt.''
Zei ik wat bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptywo 26 nov - 22:08

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

Hij hield haar goed vast en knuffelde haar.
"Ik wil ook niet naar binnen omdat ik je dan moet missen, maar anders worden we van school getrapt en dat wil ik ook niet ! Morgen zien we elkaar weer !" Hij gaf Elisa nog een zoen.
"Ik wil jou ook niet kwijt, maar ik beloof je dat ik dat niet laat gebeuren ! Wat er ook gebeurt !" Hij keek haar in haar ogen aan en wist dat hij de waarheid zei en zou zeker en vast tegen zijn ouders zou ingaan als ze hem van Elisabeth zouden proberen weg te halen.
"Ik zal alles doen om bij jou te kunnen zijn !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptydo 27 nov - 11:25

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth4kv6

''Ik zal ook alles doen om bij jou te kunnen zijn.''
Ik pakte Jack zijn hand vast en wandelde terug naar het kasteel toe.
''Nou daar zijn we weer, ik zie je dan morgen.''
Ik gaf Jack een lange kus en liep daarna richting de leerlingen kamer van griffoendor en ben in gedachten waardoor ik niet merkte dat ik er al was. Na een tijdje merkte ik dat ik er was en zei ik het wachtwoord en liep de leerlingen kamer binnen, waar ik op de stoel bij de openhaart ging zitten en daar ook uiteindelijk in slaap viel en daar door sliep tot het ochtend was. Ik werk de volgende ochtend langzaam aan wakker.
''Heb ik hier de hele nacht geslapen.''
Ik stond op en liep naar de grote zaal toe om wat te gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyvr 28 nov - 21:49

Talenten jacht - Pagina 3 Feyenjackvo3

Hij wilde ELisa eigenlijk nooit meer los laten, maar deed het uiteindelijk toch maar.
"Ik zie je morgen ! " Hij gaf haar toen toch nog maar een zoen en liep dan naar de kerkers, waar zijn leerlingenkamer was. Meteen liep hij naar zijn slaapzaal en kleedde zich om. Daarna ging hij in bed liggen en viel meteen in slaap. An werd de volgende ochtend wakker en zag dat Elisa's bed onbeslapen was. Heel erg bezorgd kleedde ze zich aan en snelde naar beneden. In de Grote Zaal aangekomen, begon ze rustiger naar haar afdelingstafel te lopen toen ze Elisa daar gezien had. Ze nam plaats naast haar beste vriendin en vroeg dan:
"Waar ben jij vannacht geweest?"
Jack kwam niet veel later ook de Grote Zaal binnen gelopen en glimlachte even naaar Elisa en liep dan naar zijn eigen afdelingstafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyvr 28 nov - 22:01

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth4kv6
Ik glimlachte terug naar Jack en keek toen An aan.
''Ik was gisteren bij Jack buiten, we wouden graag bij elkaar zijn, maar toen zag Sneep ons en werden we gelijk naar binnen gestuurd anders zouden we heel erg in de problemen komen, toen ik daarna in de leerlingenkamer kwam, ben ik nog even bij de openhaart gaan zitten en ik ben daar in slaap gevallen en nu ben ik hier''
Ik keek weer richting Jack en wou dat ik vandaag geen lessen meer had, maar ik had pech, ik had veel lessen waaronder toverdranken.
Ik zal het nog wel horen van Sneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyvr 28 nov - 22:13

Talenten jacht - Pagina 3 Pauwelsan1qp4

Ik knikte en glimlachte.
"Was het gezellig? VOordat Sneep langskwam bedoel ik dan !" vroeg ik en dacht er dan plots aan dat we vandaag les hebben van Sneep.
"Oh nee ! Vandaag hebben we nog les van Sneep ook ! Hopelijk laat hij je met rust !" zei ik. Jack ging zitten en werd plots zenuwachtig omdat hij over een niet al te lange tijd zijn ouders zou zien en hij hen dan moest vertellen van zijn relatie met Elisabeth. Sneep zou er zeker en vast voor zorgen dat zijn ouders boos zouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyvr 28 nov - 22:29

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth4kv6

Ik bleef even naar Jack kijken, voordat ik weer naar An keek.
''Ja het was heel erg gezellig, alleen Jack maakt zich zorgen over, als zijn ouders achter onze relatie komen, hij is bang dat ze onze relatie gaan verbieden. Zijn ouders komen vandaag hier heen en hebben een gesprek met Sneep.''
Ik begon ook wel wat zenuwwachtig te worden, omdat ik niet wou dat Jack zijn ouders onze relatie zouden gaan verbieden. Ik stond op en pakte mijn boekentas.
''An zullen we maar gaan, we hebben nu al toverdranken van Sneep en het lijkt me geen goed idee, om te laat bij hem te komen na gisteravond''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyvr 28 nov - 22:46

Talenten jacht - Pagina 3 Pauwelsan1qp4

Ik keek wat onzeker.
"Hopelijk verbieden zijn ouders jullie relatie dan niet !" zei ik en keek Elisa onzeker aan. Wanneer ze haar boekentas plots inpakte, nam ik de mijne en stond ook op.
"Ja, ok, laten we maar gaan !" Ik liep met Elisa naar het lokaal waar we Toverdranken hadden en nam plaats ergens in het midden en keek naar Elisa en hoopte dat ze naast me zou komen zitten. Jack kreeg niets binnen en besloot om dan maar meteen naar zijn les te gaan. Slenterend begaf hij zich naar zijn lokaal en ging ergens zitten en nam dan een leeg perkament uit zijn tas en bleef er naar staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyvr 28 nov - 22:54

Talenten jacht - Pagina 3 Devrieselisabeth4kv6
Ik liep met An naar de kerkers toe en ging toen naast haar zitten en hoopte dat Sneep me met rust zou houden.
''Ik hoop echt dat Sneep me met rust laar, anders ben ik echt heel erg snel hier weg.''
Ik keek rond of ik Sneep al zag, toen ik hem nog niet zag pakte ik de papieren waar me liedjes op stonden en begon ik ze te verbeteren maar telkens was ik niet tevreden over de verbeteringen.
''Waar blijft Sneep hij is wel een beetje laat vandaag''
Hij zal toch niet iets van plan zijn.
Ik staarde naar voren
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Emptyza 29 nov - 21:37

Talenten jacht - Pagina 3 Sneepseverussb7

Hij was al lang in het lokaal maar stond in een donker hoekje.
"Wel mejuffouw Wemel.", zei hij,"Ik zit hier al een uur dus ik ben zeker niet te laat. En aangezien mejuffrouw Pauwels nog steeds te laat is met haar taak krijgt ze een week strafwerk!"
Hij liep heen en weer door het lokaal en staarde An en Elisa met een ijzige blik aan.
"Oh ja en mejuffrouw Wemel", begon hij,"Zou je jouw broer Fred willen zeggen dat ik hem vanavond verwacht voor dat strafwerk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Talenten jacht - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talenten jacht
Terug naar boven 
Pagina 3 van 27Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Harry Potter-
Ga naar: