Noah keek haar verbaasd aan. "WAt?" Hij kon het nog niet goed geloven. "Hoe bedoel je?" Ik glimlachte, maar werd toen bezorgd. "Helemaal in je eentje? Lieverdf, dat is veel te gevaarlijk! Ik kom naar jet oe, waar ben je?" Kimberlie begon zijn broek los te maken.
Noah begon te stralen en knikte. "NAtuurlijk!" zei hij en kuste haar. "Heel graag!" Esther keek vrolijk Hendrik aan. "Ik krijg er denk ik een broertje of zusje bij!" Ze grijnsde. "Een broertje... ik weet het eigenljk al!" Ik raakte in paniek. "Neenee, ik wil niet dat je alleen door het park loopt!" Ik schoot een klein straatje in en orbde naar Charisa teo. "We gaan naar huis!"
Ik keek behoedzaam om me heen. "Goed, maar ik blijf bij je!" Esther werd rood. "Niets, mama!" zei ze snel en verstop^te zich door haar hoofd tegen Hendrik aan te duwen. Noah lachte. "Zij kent de toekomst al, schatje!"
Ik knuffelde Noah. ''Dus we krijgen een zoontje?'' Vroeg ik aan Esther. Charisa keek haar moeder aan. ''Mam doe niet zo springerig' Zei ze toen. Hendrik knuffelde Esther.
Onzeker keek ik Charisa aan. "Maar... Ik wil niet dat er je iets overkomt", zei ik zachtjes en bleef stilstaan. "Ik ga wel naar huis!" Esther keek haar geheimzinnig aan. "Misschien!" Noah straalde.
Ik knikte. "JA", zei ik zachtjes. "Ik ga eerst de kleintjes ophalen bij tante Piper dus als ik nog niet thuis ben weet je waar ik ben he...." Ik knuffelde haar. "MAar blijf alsjeblieft niet te lang meer weg!" Ik wandelde snel het park uit en naar het huis van mijn tante. Esther bleef hem kussen. Noah keek haar vrolijk aan.
Piper deed open en glimlachte. "Hey An!" zei ze opgewekt en liet me binnen komen+ Na nog even rte hebben gebabbeled, orbde ik met de kindere nhaar huis. "Hoelang zou Ric nog wegblijven?" vroeg ik mezelf af. Uiteindelijk ging Kimberlie naast hem liggen. "Ik hou van je!" Noah straalde. "Ik hou ook van jou!" Esther keek vrolijk naar haar moeder. "Ik hou ook van jou!"
Ik legde de kinderen in bed en belde naar Ric. "Waar blifjt hij toch?" Kimberlie hoorde zijn mobiel. "Niet opnemen!" Esther lachte en gaf hem een tikje tegen zijn wang. "Wat is er met jou?" vroeg ze plagend. Noah kuste Elisa nog een keer. "DFAt smaakt naar meer, vind je niet?"
Esther lachte en kuste haar. "Natuurlijk wel!" zei ze en gaf hem ngo een kus. "I khou zielsveel van je! Echt zielsveel!" Kimberlie bleef hem kussen. "HMmmmm" Noah straalde. Ik vloekte en drukte af. "Waar blijft hij?"
Ik belde nog een keer naar Ric. Kimberlie bleef hem onverstoord kussen. Esther straalde. "Gelukkig!" Ze sloot haar ogen en begon hem weer vol liefde te kussen. Ze hield hem goed vast. Noah was erg vrolijk. "Gaan we naar huis of blijven we hier?"
Ik vloekte. "Dat is genoeg!" Ik kneep mijn gsm bijna stuk, maar lie ptoen naar de keuken en begon maar wat eten te maken. Ik wilde wel naar hem toegaan, maar kon mijn kinderen toch niet alleen laten?" Esther genoot. "Hmmmmm" Noah knikte. "Ik ga mee!" Kimberlie genoot. "Ik hou ook zoveel van jou!" Ze hield hem goed vast.
Noah nam snel afscheid van Hendrik en Esther e liep toen met Elisa naar de auto. "Ga maar snel zitten!" Esther keek haar moeder na en keek daarna Hendrik aan met een glimlach. Kimberlie straalde en hield hem goed vast. "Ik wil jou ook niet meer kwijt!" Ik smeet plots het mes waarmee ik aan het snijden was tegen de muur aan.
Ik probeerde kalm te worden en ruimde alles op. Daarna ging ik bij mijn kinderen zitten. "Zijn jullie fijn aan het spelen?" vroeg ik. Noah glimlachte en reed naar huis. Toen ze daar waren, parkeerde hij de wagen en stapte uit. Hij tilde Elisa uit de auto en bracht haar naar bed. "Slaap lekker!" Esther straalde. "Ik hou ook van jou!"
Ik streeld zijn haren. "Speel maar fijn verder!" Ik tilde mijn dochtertje op. "Ik ga haar even in bd leggen, Hendrik!" Ik deed het. Kim keek Ric vrolijk aan. "Blijf je bij me?" Noah glimlachte. Esther bleef hem kussen.