Chrisje was boos. "niet leuk vinden!" Piper keek een beetje verbaasd. "Ten eerste zal je niet buiten slapen en ten tweede... Alleen Phoebe en ik wonen hier nog met onze kinderen", zei ze. Een beetje onzeker keek ze naar Faina en was blij dat Wyatt een beschermschild had. Ze had nog steeds haar twijfels erover. An zuchtte. "Ik kan het niet"
ze zuchte en zag de onzekerheid "Desnoods zet je me achter een krachtschild als je me niet vertrouwd maar ik heb echt geen kwade bedoelingen weetje...ik ben niet alleen een demon ik ben ook een mens horen jullie mensen niet te helpen" vroeg ze teleurgesteld "Is het nou echt zo moeilijk te geloven dat ik geen kwade bij bedoelingen heb?" vroeg ze verdrietig "Ik wil gewoon kunnen helpen" smeekte ze
Piper zuchtte en wreef over haar voorhoofd. "Luister, ik wil gewoon voorzichtig zijn... We hebben al vaker mensen vertrouwd die niet te vertrouwen waren !" Ze dacht aan Aviva, Cole, de man die ze geholpen hadden en zo bijna een heks hadden gedood en aan alle andere keren. "Je mag hier blijven en hier wonen, dat is het meeste vertrouwen dat ik je tot nu toe kan geven... De rest zal moeten komen met de tijd... Het spijt me", zei ze tegen Faina. "Als je bedoelingen oprecht zijn, dan zal ik je wel vertrouwen, ik moet dat nu gewoon nog even afwachten ..."
Faina zuchte "Ik hoop dat ik u niet teleur zal stellen" zei ze somber ze maakte haar spreukenboekje los en tikte even nerveus op een pagina ze mompelde even iets en had haar koffer plots in haar hand en hing haar boekje terug aan haar riem toen keek ze naar Piper "Uh sorry zwarte magie is waarschijnlijk verboden" mompelde ze verontschuldigend
Ze dacht diep na. ''Moet ik anders met hem praten?'' Vroeg ze toen aan An. ''heb je dat liever?'' Ze keek An aan. ''Hij zal het echt wel begrijpen'' Zei ze toen.
An was helemaal in de war en liet zich op een stoel vallen. "Ik weet het niet meer" Piper glimlachte eerst vriendelijk naar haar. "Als je bent wie je zegt dat je bent dan hoef je je nergens zorgen over te maken", zeize vriendelijk en keek even naar haar. Ze dacht een tijdje na en haalde haar schouders op. "Zolang je er nies verkeerd mee doet, mar ik zou het toch zoveel mogelijk beperken"
ze stopte het boekje onder haar rok "Niets slechts wow die regel is nieuw" glimlachte ze even ze vond piper aardig "Het spijt me van eerder maar ik ben gewoon dat men mij onmiddelijk buiten werkt of aanvalt zowel demonen als heksen en dus zijn mijn methodes hard geworden misschien moet ik me bij iedereen veronbtschuldigen vermits u geavacueerd hebt" mompelde ze beschaamd en hield haar koffer onhandig in beide handen
Ze keek An aan. ''Anders blijf je vandaag gezellig bij mij'' Zei ze toen. ''Dan maken we er een gezellige dag van'' Ze keek An aan. ''En het zal je goed doen'' Zei ze daarna.
An keek vrolijk. "Ja!" zei ze blij, sprong op en omhelsde haar moeder. "Wil je dat echt voor me doen?" vroeg ze. Piper glimlachte. "Geeft niet, ze zijn zo weer terug!" Ze keek om zich heen. "Leah?!" riep ze en zag even later haar lichtgids binnen orben. Ze vroeg haar om Leo en de kinderen op Magicschool te gaan halen. Leah orbde naar Leo. "Kust is velig!"
ze keek nerveus en hupte van de ene voet op de andere ze wou dit niet verprutsen dus ze moest haar zenuwen in bedwang houden als ze kwaad zou worden of te geirriteerd dan werd ze een draak zonder dat ze het wou en dat mag niet gebeuren ze keek toe hoe de wightlighter verscheen en verdween ze wreef over haar lip en dacht na over het verschil in de soorten teleporten de hare lieten geen spoor na tegen over die van de meeste demonen iemand die haar wou volgen kwam ergens in de grand canyon ofzo terecht een wightlighter is makkelijker om te volgen
((''Wightlighter''? Whitelighter, huh! Hehe, houdt je Engels in de gaten xD))
Ze komt binnen waar de rest dan ook mag zijn (waarschijnlijk de manor). Prue loopt gelijk door en ziet een onbekend meisje staan (als dat al klopt - mocht dat niet het geval zijn, dan kan me dat even GEEN BARST SCHELEN). ''Wie ben jij?'' vraagt ze totaal verbijsterd.
Ik zit in mijn kamer te lezen, om volgens de inspi-loze schrijfster-style naar beneden te willen voor... chocolademelk. Ik sta op en loop naar beneden, om net de laatste tree erin te slagen te struikelen en tegen de grond te gaan. ''BUGGER!''
Faina keek naar Prue en slikte ze was nog nerveuzer toen ze deze dame zag "Mijn naam is Faina Shax" zei ze zachtjes want ze had prue herkend en wist dat ze die naam niet graag zou gehoord hebben ze hoord iemand van de trap vallen en keek geschrokken naar de trap
Piper zuchtte. "Dat is waarschijnlijk Lisette!" mompelde ze en liep naar haar nichtje toe om haar overeind te helpen. "In orde?" vroeg ze en in har blik was buiten de vermoeidheid, ook nog bezorgdheid te lezen. "Hoi, PRue", zei ze zonder haar zus aan te kijken. "Paige is er ook, voor het geval je dat wil weten!"
''Oh, natuurlijk ben ik in orde, ik ben immers alleen VAN DE LAATSTE TREE gevallen!'' Ik sla mijn armen over elkaar, grom en hup naar de bank, om dan pas de onbekende persoon op te merken. ''...Lo,'' zeg ik kort.
Shax? Da's toevallig... zo was de demonnaam van de idioot die me heeft vermoord, maar ik ben nu toch terug! Ha! ''...Aangenaam,'' zegt Prue kalm en knikt naar Piper. ''Oké.''
Faina keek trillend naar prue en knikte alleen maar ze werd vuurrood en sloeg haar ogen neer ze was doodsbang dat Prue als ze wist dat het geen toeval was woest op haar zou worden voor wat haar vader deed "Aangenaam kenis te maken" mompelde ze naar de grond toe
Piper wilde Lisette een knuffel geven, maar ze liep l weg. "Lisette, je valt zo vaak en meestal heb je niets, dus ben ik gestopt met het gillend naar je toelopen !" Daarna keek ze Prue aan." Sorry, het is hier een gekkenhuis!" An dacht na. "Ik wil ... eh ..." Ze dacht na. "Zwemmen?"
Ze kijkt droogjes naar Lis en Piper. ''Ja, met jullie twee in huis...'' grijns Prue.
''PRUE!'' zeg ik verontwaardigd. ''Je weet best dat ik TROTS ben op mijn gekheid! Dat hoeft niet te zeggen dat PIPER dat OOK is!'' Ik proest en zwaai vrolijk naar Piper.
Faina ging suptiel naast Lis in de zetel zitten "Hoi" mopelde ze ze voelde zich beter nu ze wat verder van Prue weg was en begon weer op haar zwarte magie boekje te tokelen het was een zenuw trekje van haar ze keek bekeek lis even en glimlachte
Ik kijk opzij. Ik zwaai droogjes. ''Lo, alweer!'' zeg ik, niet erg geinteresseerd in het boekje dat de nieuweling in haar handen heeft en mee frunnikt. Ik glimlach terug en zwaai met mijn voeten tegen de bank. ''Dus. Iemand nog wat te vertellen?'' Ik kijk nieuwsgierig om me heen. ''Nou?''
ze keek naar haar boekje "jij ruikt naar demon" fluisterde ze zo zacht dat enkel lis haar hoorde "Ben jij ook een half?" vroeg ze weer zachtjes ze opende haar boekje en schreef er een nieuwe tekst in
Piper moest lachen. "Lisette!" had ze geroepen en schudde haar hoofd. "Jij bent niet te geloven!" Ze was weer vrolijk. Ze keek onzeker naar Faina en begon Prue uit te leggen wat er was. "Dit meisje, Faina, stond dus voor de deur en ze vroeg onze hulp... Ze heeft even gedreigd om hier buiten te gaan in haar demonvorm zodat iedereen wist dat hier iets vreemds aan de gang is ... maar ik heb besloten haar toch te helpen... ze helpt net als ons goede mensen, zegt ze, maar wil graag witte magie leren ..." An knikte. "Ja, kmo!" Ze rende naar de vorodeur. "Laten we gaan!"
''Het eerste deel is niet zo positief, het tweede deel echter wel...'' mompelt Prue.
''Ja, ik babbel af en toe onzin, daarom ben ik soms niet te geloven,'' zeg ik droog en staar vervolgens naar Faina. ''Eh... kwart,'' fluister ik. ''En... moet ik soms douchen ofzo?'' Ik ruik 'onopvallend' aan mijn arm, om schaapachtig naar iedereen die dat had kunnen zien te zwaaien en te glimlachen. ''Heh...''