Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 20:41
Piper keek naar de grond. "Leo, je weet dat ik het niet aankan dat je bij ons rondhangt, maar vaak weg moet omdat je een El-..." Ze keek plots op en haar hart begon sneller te slaan doordat ze hoop kreeg. "Bedoel je ... voor altijd?" Henry bleef bij het bed staan. Onzeker keek ik naar Ric." Gaat het?" vroeg ik beozrgd. NOah lachte. "Ok, mama!"
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 21:04
Piper begon plots te huilen. "Echt waar?" Ze durfde het gewoon nog niet te geloven, bang voor de grote teleurstelling. Ik omhelsde hem eve. "Sorry voor dit alles !" Noah knikte. "Goed idee !" zei hij opgewekt en ging bij haar liggne.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 21:09
Ik knuffelde hem. ''Ik heb toch altijd goede ideeën'' Zei ik vrolijk. ''Ik hou van je'' Ik kuste hem liefdevol. Ric keek An aan. ''Het geeft niet'' Zei hij toen. Leo knikte. ''echt waar''
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 21:52
Piper sloeg haar armen om Leo's nek en begon hem vol liefde en passie te kussen. Het leek wel een droom. Een heel erg mooie, maar bijna ongemogelijke droom. TRoch voelde ze Leo tegen zich aan en wist dat het dus wel echt moest zijn. Noah knikte. "Nu je het zegt, maar ik heb toch nog vaker dan jij goed ideeën", zei hij toen plagend. Ik keek naar de grond en liet Ric los. "Het is mijn shculd wat er met Maria gebeutrd is.."
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:05
Ik schudde mijn hoofd. ''dat is niet waar'' Zei ik toen. ''ik heb vaker goede ideeën'' Ric keek An aan. '''Jij kon er niets aan doen'' Leo bleef Piper vol passie kussen.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:13
Piper keek LEo aan. "Gaa ... gaan we naar huis toe?" vroeg ze en bleef hem goed vasthouden alsof zebang was hem kwijt te raken. Noah schudde zijn hoofd. "Niet, ik heb vaker goede ideeën dan jij, niet veel vaker, maar wel vaker !" zei hij plagend. "Wel", zei ik zahctjes. "Da tis he t wel!ç"
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:14
Ik schudde mijn hoofd. ''Niet waar'' ik begon hem te kietelen. ''Geef je, je over?'' Vroeg ik aan Noah. Leo knikte. ''we gaan naar huis'' Hij orbte met haar naar huis toe.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:27
Noah knikte. "Jaja!" riep hij meteen. "Ik geef me over!" Hij begon hard te lachen. Piper trok hem mee naar haar slaapkamer toe. "Ik heb je zo vreselijk hard gemist!" zei ze. "Zo erg !" Ik lie pnaar buiten.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:29
Ik stopte. ''Zie je ik heb gelijk'' Zei ik toen. ''Ik heb altijd goede ideeën en meer dan jij'' Leo kuste Piper. ''Ik jou en de kinderen ook'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:39
Ik begon steeds sneller en sneller te lopen. "Mijn schuld!" Piper trok hem mee naar het bed. "Ik wil je noooit meerk wijt!" Noah grijnsde. "Goed dan !" zei hij. "Jij hebt gelijk !"
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:41
Ik keek hem aan. ''dat heb ik ook altijd'' Ik keek hem plagend aan. ''ik hou van je'' Ric ging achter An aan. ''An'' Leo begon Piper vol liefde en passie te kussen.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:49
Piper had Leo erg hard gemist en lie hem dan ook merken hoe hard ze hem gemist had en hoeveel ze van hem hield. "Ga nooit meer weg!" Ik bleef doorlopen. "Nee!" Noah knikte. "Ik hou ook van jou, vrouwtje van me dat altijd gelijk heeft!"
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen do 14 mei - 22:51
Ik glimlachte. ''dat klinkt best goed'' Zei ik toen. ''Heel goed'' Leo liet Piper merken hoeveel hij van haar hield. ''ik hou zoveel van je'' Zei hij toen. Ric bleef achter An aangaan.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 20:42
Piper viel tegen hem aan in slaap en droomde over hem. "Leo", mompelde ze met eeen gelukkige glimlach op haar gezicht. Naoh knikte. "Dat dacht ik al!" zei hij opgewekt. "Dat zou ik ook goed vinden klinken !" Uiteindelijk was ik zo moe dat ik me op de grond liet neerzakken en hijgend mijn ogen slott.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 21:03
Eén van de Elders orbde Leo naar zich toe. "Waar denk je dat je mee bezig was?" Noah bleef Elisa vol liefde kussen. "Ik hou ook zielsveel van jou !" zei hij. HEnry bleef bij Paige. Maria sliep lekker. Ik schudde mijn hoofd.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 21:06
Ik bleef Noah kussen. ''Ik wil je nooit kwijt'' Zei ik toen. ''En ik wil de kinderen terug.'' Leo keek hem aan. ''Ik was bij mijn vrouw.'' Paige sliep rustig. Ric bracht An naar een bed.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 21:14
Ik probeerde Ric tegen te houden. "Ik wil niet gaan liggen !" Ik begon met mijn benen te spartelen. De Elder zuchtte." Leo, je weet dat dat niet kan !" Maria bleef ook rustig liggen. Noah knikte. "Ik wil jou ook nooit kwijt en de kinderen krijgen we terug!"
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 21:19
Ik keek naar de grond. ''Ik hoop het'' Zei ik toen. Hoe meer tijd er verstreek hoe minder hoop ik had. ''Ik hoop het echt.'' Leo keek hem aan. ''ik wil bij mijn gezin zijn'' Paige werd na een tijdje wakker.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 21:33
De ELder zuchtte. "Leo, je hebt voor ons gekomen !" Maria was zachtjes wat aan het mompelen en ging nog dichter tegen haar moeder aanliggen. Noah knikte. "We mogen niet opgeven !" "Ric!" riep ik.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 21:43
Ik keek hem aan. ''Ik vind het moeilijk'' Zei ik toen tegen hem. ''Zo moeilijk.'' Ric keek An aan. ''je kan ook zitten op bed'' Zei hij toen. Leo keek de elder aan. ''En nu kies ik voor mijn gezin''
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 22:08
"Dat gaa tniet !" zei de Elder boos. "Je keuze is gemaakt!" Ik schudde mijn hoofd en bleef hard met mijn benen trappelen in de hoop dat hij me losliet. Noah knikte. "Ik weet het!" MAria begon tre huilen in haar slaap.
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 22:10
Ik hield hem vast. ''Ik heb haast geen hoop meer'' Zei ik toen. ''Ik zie het haast niet meer zitten'' Paige knuffelde Maria. Ric keek An aan en zette haar neer. ''Dan niet''
Onderwerp: Re: De afname van de kinderen vr 15 mei - 22:22
"Dankje",zei ik zachtjes en keek van hem naar de grond. "Ik bezorg iedereen alleen maar last", zei ik zachtjes en verdrietig. "Ik wil niemand pijn doen!" Maria begon nog harder te huilen. "MAM" Noah knuffelde Elisa. "MAar dat heb je nodg!"