Algemene informatie
Naam + achternaam: Elisabeth de vries
Geslacht: Meisje
Leeftijd: 16 jaar, bijna 17
Soort: Goed, mens
Wapen(s): dolk, pijl en boog
UiterlijkLengte: 1 m 75
Oogkleur: Blauw
Haarkleur: Blond
Kapsel: Loshangend
Kleding in Narnia: -
Kleding normaal: Spijkerbroek en kort topje
Accessoires: pijlenkoker en wapens
Huidskleur: Blank
OverigeKarakter: aardig, behulpzaam, eerlijk, onzeker, koppig, soms nogal jaloers, verlegen, vertrouwt mensen soms te snel, dapper,ze wil graag gezien worden vooral door Jongens
Interesses: haar moeder vinden en daarbij ontdekt ze ook dat ze een tweelingszus heeft. Jongend, uitgaan en doen waar ze zelf zin in heeft.
Biografie: Ze is de tweelingszus van An. Vlak na hun geboorte zijn hun ouders gescheiden. Omdat hun ouders het niet eens werden over bij wie de kinderen zouden gaan wonen, besloten ze dat elk van beide één van hen tweeën zou krijgen. Omdat mijn vader het heel erg moeilijk had met de scheiding wilde hij het liefst heel erg ver van mijn moeder gaan wonen. Elisabeth is met haar vader naar de mensenwereld vertrokken.
Me vader kende Doctor Cornelius en wist door hem van de mensen wereld. Ze weet eerst nog niet dat ze een tweelingzus heeft, Ze is een beetje een probleem kind, ze heeft verkeerde vrienden en gaat om met verkeerde Jongens,De meeste van haar vrienden zijn aan de drank en drugs maar dit weet ze niet, ze is erg opstandig tegenover haar vader. Haar vader vind het sinds de scheiding moeilijk om zich te binden hij heeft al 7 jaar een vriendin en met die vriendin heeft hij 2 dochters en 1 onderweg.
Vaardigheden: vechten
Zwaktes: verlatingsangst, onzeker, beïnvloedbaar, is soms te koppig, vertrouwt mensen te snel, is altijd druk bezig er goed eruit te zien.
Houdt van: haar vader, haar zus en moeder wanneer ze hen gevonden heeft
Haat: mensen die haar familie/vrienden willen pijn doen; de Witte Heks(herinderd ze zich nog niet in het begin)
Bekenden:
Familie: An is haar zus, maar dat weet ze in het begin nog niet
Vrienden: nog niemand
Verkering met: -
Vijand: De Witte Heks, veel Telmarijnen(maar dat herinderd ze zich nog niet in het begin.)
Huisdier: -
RPG Avatar: