RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zorg voor de kinderen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Volgende
AuteurBericht
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 20:00

Zorg voor de kinderen

((Wat
: De laatste tijd worden de kinderen vooral overgelaten aan hun vrouwen omdat de mannen vinden dat ze al genoeg doen door geld in huis te brengen. Dit vinden hun vrouwelijke wederhelften natuurlijk niet fijn en ze plannen dan ook gezamenlijk iets om daar verandering in te brengen
Wanneer: Nadat Flame geboren is
Genre: Spanning, gevoelens
Wie: Iedereen
Regels: alleen de basisregels ))


Begin post

Zorg voor de kinderen Pauwelsanvp8

Ik zat thusi op de bank met Cloë. Hoewel ik verlof had gekregen van mijn moeder van school om voor Cloë te zorgen, voelde het zo niet aan. OMdat ik thuis was, bleven de kinderen ook thuis en daardoor kreeg ik niet echt de rust waar ik dringend nood aan had. Daarbij kwam nog eens dat ik niet teveel leerstof wilde missen had ik Ric gevraagd om altijd te zeggen wat we hadden gezien die dag en hem me het huiswerk te geven. Hendrik en Charisa waren nu rustig aan het spelen en Ric kon elk moment thuis komen van zijn werk.

Zorg voor de kinderen Woutersnoahnp7

Noah kwam binnen georbd.
"Elisa?" riep hij en ging naazr de woonkamer toe.
NIco en Esther zaten samen te spelen terwijl Jane haar dutje deed en Charlotte bij haar moeder zat en wilde dat ze een verhaaltje voorlas.
"Ik ga met Ric en nog enkele jongens van school poolen!" vertelde hij en wilde al naar boven lopen.
"Je moet voro mij geen eten maken, ik weet niet wanneeri k terug ben, maar ik denk dat we nog wel iets gaan eten!"
HEnry was nog op zijn werk en was overuren aan het maken.
Maria zat op de kinderopvang in Magicschool, maar verveelde zich dood. Nors orbde ze haar moeders bureau.
"Ooooo", zei ze en was meteen weer veel vrolijker. Ze rende om het bureau heen en klom op de stoel.
"Nu Malia mam is!" Ze keek naar de papieren die netjes op een stapeltje lagen. Ze begon ze over heel het bureau te verspreiden om dan een zwarte stift te nemen die er lag en ze begon op alles te krabbelen.
"Malia hald welkt heeft!" Ze begon de stoel rond te draaien en vond het heel erg leuk.

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Piper slaakte een zucht van vermoeidheid.
"Verdomme, LEo, waarmo moest je net vandaag gaan golfen?!" P3 had gebeld om te zeggen dat er een bestelling niet goed was afgeleverd en ze hadden haar hulp nodig. Net vandaag, net op de dag dat Chris haar had kunnen overtuigen om Amy te laten komen spelen.
Chris wilde graag met haar en zijn moeder koekjes bakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 20:05

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik keek Noah aan.
''Je gaat golven?''
Vroeg ik toen.
''En ik en de kinderen dan?''
Leo was op weg naar Ric toe.
Ric kwam thuis.
''Ik ben thuis''
Riep hij toen.
Paige kwam haar kantoor binnen.
''Maria''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 20:21

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Piper wreef over haar voorhoofd en keek van Chris naar haar mobiel.
"Lieverd, we zullen even naar P3 moeten!"
Chris begon te huilen.
"Wacht even!" Ze belde naar Leo.
Maria kwam van de stoel af en rende nhaar moeder, maar ze was fduizelig en viel. SNel kwam zeoveriend.
"Mams!" riep ze vrolijk.
Noah kwam terug.
"Ja..." Hij keek onzeker.
"Geen idee", zei hij toen. "Ik heb de laatste tijd hard gewerkt, mag ik niet even wat ontspanning?"
Opgelucht sprong An op en rende naar Ric.
"Joepie!"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 20:23

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik keek hem aan.
''En ik heb zeker op mijn luie gat gezeten''
Zei ik toen.
Leo nam op.
''Met Leo''
Paige keek naar Maria.
''Lieverd wat doe je hier?''
Vroeg ze toen.
''Papa zou je toch ophalen?''
Ric kuste An.
''Hey lieverd ik ga zo effe met de jongens golven''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 21:23

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

An keek teleurgesteld.
"Maar... ik wilde vanavond graag wat huiswerk maken", zei ik zachtjes en probeerde niet te gaan huilen, wat moeilijk was omdat ik zo moe was.
Maria stak haar armen uit naar haar moeder.
"Pakken!" zei ze lief. Ze geeuwde. "Malia niet weten", zei ze. "Malia velvelen!" Ze wees naar het bureau.
"Malia hald welkt heeft!"
Naoh keek verbaasd.
"Nee", zei hij verbaasd. "Ik... ik wil gewoon één keer uitgaan, mag dat niet?"
Piper zuchtte opgelucht.
"Leo, kanj e even op de kinderen passen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 21:24

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik zuchte.
''Je gaat maar''
Zei ik toen.
''Ik zorg wel weer voor de kinderen.''
Leo hoorde Piper.
''Lieverd ik kan niet ik ga golven''
Paige zag het.
Ric keek An aan.
''Maar dit hebben we een week geleden al afgesproken''
Zei hij en hield An vast.
''Neee he, maria''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 22:12

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Piper gromde en hield haar gsm van haar oor verwijderd.
"Lieverd ik kan niet ik ga golven", herhaalde ze zijn vader en haar ogen vonkten. Tranen sprongen in haar ogen.
"En ik moet naar de club omdat ze me daar nodig hebben, maar ik kan de kinderen niet alleen laten! Verwacht je echt dat ik alles in mijn eentje doe?"
Maria keek geschrokken naar haar moeder en werd een beetje bang.
"Waalom mam dat zeggen?" vroeg ze zachtjes.
Noah keek wat onzeker.
"Sorry"
An keek naar de grond en knikte.
"Goed", zei ze zachjtes. Ze liep terug naar de bank en zei nog zachter. "Maar als ik dit jaar niet haal, is het jouw schuld!" Onzeker ging ik met Cloë op de ba,nk zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 22:17

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik keek hem aan.
''Ga maar golven''
Zei ik toen.
Paige keek haar aan.
''Die papieren waren belangrijk''
Ze orbte met Maria naar henry toen ze voelde dat hij alleen was.
Ric zuchte.
''Dat meen je niet''
Leo hoorde het.
''Ik moet dus altijd alles opgeven, omdat je altijd naar de club moet''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 22:48

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Pipers blik werd hard. Had zij verdomme al niet genoeg gedaan?! Waar was hij al die tijd toen ze hem het hardst nodig had en hij er niet kon zijn omdat hij een Elder was. Zij was het die er altijd stond voor haar kinderen, dag en nacht. Zij was het die hen troostte wanneer ze een nachtmerrrie hadden gehad, zij was ht die hen verzorgde wanneer ze ziek waren en zij was diegene die hen een kusje gaf wanneer ze zich bezeerd hadden en nu... nu zou hije ens komen zeggen dat hij het was die alles moest opgeven. Al die tijd had ze dag en nacht voor hen klaar gestaan en ondertussen zorgde ze voor de inkomsten door in haar club te werken. Daartussen moest ze ook nog eens de demons verslaan en onschuldigen of één van haar zusjes helpen bij het vernietigen van die vreselijke schepsels. Ze kookte niet alleen voor haar eigen kinderen, maar ook voor Lisette en Phoebe en een tijd geleden ook voor Chris en Shadow die in de manor verbleven omdat de moeder van haar eerste kleinkind constant belaagd werd door demons. Alles had ze opgegeven voor haar gezin en ze had amper tijd gehad voor ook maar een beetje ontspanning voor zichzelf. En nu, nu had ze even zijn hulp nodig en niet om zelf te kunnen ontspannen, maar voor haar werk. Ze zuchtte diep en zette haar hand tegen haar voorhoofd en sloot haar ogen die al nat waren van de tranen. Aan haar stem was het niet te horen dat ze aan het huilen was.
"Het was maar voor eventjes", zei ze op een zachte, vermoeide toon. De laatste tijd voelde ze zich vaak wat misselijk en draaierig en begon ze erg gauw te huilen. Tijd om zich er zorgen over te maken of er zelfs maar over na te denken had ze niet. Het was veel te druk.
"Je hebt gelijk, het spijt me, ik zoek wel iemand anders die me kan helpen!" Ze zei niets meer. "Veel plezier, tot straks!" Ze hing op en liep naar de trap. "Lisette, Phoebe, ik ben naar de club, ik heb de kinderen mee!" Daarna, ze verwachtte geen antwoord omdat ze waarschijnlijk niet thuis waren, tilde ze Wyatt en Melinda op en deed hun jas aan. Ze zette hen al in de auto en liep naar Chris en Amy." Sorry, Chris, maar we moeten eerst even naar de club!"
Chris begon te huilen0
"Mama, niet lief!" Hij liet zich wel gewillig zijn jas aandoen en werd even later met Amy in de auto gezet. Even bleef Piper staan, sloot haar ogen en streek haar haren naar achteren.
"Wat een dag", mompelde ze voor ze instapte en reed naar de club toe.

Henry schrok op, sprong recht van zijn stoel en deed de deur dicht. Daarna draaide hij zich boos mo naar zijn vrouw.
"Paige, ben je gek?!"
Maria keek verward en begon te huilen.
"Malia stout!" riep ze hard en begon zichzelf te meppen.
Benjamin was nog op de kinderoppas en begon te huilen. Hij kreeg honger en wilde zo graag naar zijn moeder toe.

Noah voelde zich een beetje schuldig.
"Maar... ik heb de laatste tijd erg hard gewerkt... Ik heb twee baantjes, moet naar school... dat doe ik allemaal voor jou... dan geeft het toch niet dat ik één avond wegga?"

An keek naar Cloë en schudde haar hoofd.
"Natuurlijk niet, lieverd!" zei ze zonder hem aan te kijken. "Wat is nou een avondje huiswerk? Dan werk ik morgen wel wat harder." Ze zei maar niet dat ze dan eigenlijk naar haar moeder wilde gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 22:57

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik keek hem aan.
''Ik heb 3 baantje, ik ga naar school en ik zorg voor de kinderen''
Zei ik toen.
''Maar heb plezier''
Ik ging naar de keuken toe.
Ric zuchte.
''Ik blijf wel thuis.''
Leo zuchte vermoeid.
Amy viel in slaap.
Paige keek hem boos aan.
''Ik ben niet gek en jij zou de kinderen ophalen''
Zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 23:13

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Noah volgde Elisa en krabde even over zijn achterhoofd.
"Op het moment heb je toch geen school?" begon hij aarzelend. "En heti s niet dat ik nooit help met de kinderen", ging hij in verdediging.
Piper zag het en besloot haar maar gelijk thusi af te zetten.
"het spijt me, Chris!" zei ze toen ze haar aan Sally had teruggebracht. "Ze mag een andere keer terug komen!" Het haalde niet veel uit want Chris bleef boos en keek haar niet aan. Ze vervolgde dan maar haar weg naar P3.
An keek verbaasd op.
"Wat is er?" vroeg ze. "Ik zei toch dat ik gewoon morgen mijn huiswerk zal doen?" Ze wilde hem niet tot last zijn en had hetn iet verkeerd bedoeld. "Ik krijg het gemakkelijk op één avond gedaan hoor!" ze keek op en glimlachte. "Ga maar en heb veel plezier!"
Henry ziuchtte.
"Dat is waar, sorry!" Hij wreef over zijn voorhoofd en keek Paige aan. "En dat van gek zijn bedoelde ik niet echt!" Hij keek haar aan en gaf haar een kusje. "Maar ik snap nog steeds niet hoe ik in die school moet geraken en jij kan ze veel gemakkelijker ophalen! Jij werkt in hetzelfde gebouw!"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 23:26

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik keek hem aan.
''Ik zei toch ga maar''
Zei ik toen.
''Ik red me wel zoals altijd''
Ric keek haar aan.
''Laat maar''
Paige draaide haar hoofd weg toen henry haar wou kussen.
''Je moet gewoon het drankje voor je voeten neergooien''
Zei ze toen.
''Ik kan ook niet alles alleen.'''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 23:44

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

An beet op haar lip.
"Je moet niet voor mij hier blijven, gewoon omdat ik een beetje stom huiswerk wil doen... Het is al een week gepland, dus moet je het maar doen!" Ze glimlachte naar hem. "Je hebt er zin in, niet?" Ze stond op en liep naar hem toe om hem een kus te geven.
Henry keek onzeker naar de grond en haalde het drankje uit zijn broekzak. "Ik durf niet goed", zei hij zachtjes. "Wat als het helemaal verkeerd uitdraait?" Plots keek hij boos op.
"Alles alleen?! Vind je soms dat ik neits doe? Ik werk me hier te pletter voor jou en onze kinderen!"
Noah beet op zijn lip.
"Ok, dankje!" Hij liep naar haar toe en knuffeldeh aar.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 23:49

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik deed een stap naar achteren.
''Ik moet koken'''
Zei ik toen tegen hem.
''Doei''
Ric kuste haar.
''Ik moet gaan''
Paige keek hem aan.
''En wat denk je dat ik de hele dag doe''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 23:51

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Piper regelde alles in de club.
An glimlachte.
"Tot vanavond en als ik al slaap tot morgen!" Ze liep terug naar de bank en ging zitten.
Noah keekn aar de grond.
"Haat je me nu?"
Henry zuchtte.
"Jij werkt ook!" zei hij tegen haar. "Maar jouw loon is nu niet zo veel zodat we ons gezin kunnen onderhouden!"
Maria drukte zich tegen haar moeders hals aan en begon hard te huilen.
"NIet luzie maken!"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptyma 10 aug - 23:54

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik keek hem aan.
''Waarom zou ik haten''
Ik begon te koken.
Paige werd bleek.
''Wat, dus jij bent het belangrijkste''
Ric kuste haar.
'''Ok''
Hij ging weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:00

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Noah keek ozneker.
"Geen idee... Tot later!" Hij liep weg.
An zuchtte diep en keek evne op haar horloge. De kinderen moesten nog lang niet naar bed.
"Ik ga het eten klaar maken!" Ik legde Cloë in haar wiegje en begon eraan.
Maria raakte helemaal van streek.
Henry keek verward.
"Nee...nee zo bedoelde ik het niet!" Hij legde zijn beide handen op zijn hoofd en keek Paige geschokt aan.
"Sorry, ik weet niet..." Hij zweeg en tranen vulden zijn ogen. "Ik heb een hele drukke dag gehad, Paige, sorry.... Ik moet me niet proberen eruit te praten want ik zeg helemaal de verkeerde dingen... dingen die ik niet meen en die niet waar zijn..." Hij zweeg eventjes en nam har handen vast.
"Ik was het vergetn, het spijt me oprecht..." Zijn ogen smeekten om begrip. "Maar... jij bent hun moeder..."
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:03

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik ging zitten.
''Fijn''
Zei ik verdrietig.
Ric ging naar de golfbalbaan.
Paige keek hem aan.
''Je bent hun vader''
Ze orbte met Maria weg en had tranen.
Leo zag ric en ging naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:06

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Henry zuchtte diep en sloot zijn ogen.
"Henry, wat ben je toch een idioot, verdomme!" Hij gooide het drankje op de grond en verscheen op Magicschool. Hij liep naar de opvang en haalde Ben en Cico op. Daarna ging hij met een drankje naar huis toe.
"Paige?"
Maria keek bezorgd naar haar moeder.
"Mam huilen?"
Noah kwam er ook net aan.
"Hey!" zie hij vrolijk.
Utieindelijk ging Piper weer naar huis met haar kinderen.
Nico rende naar zijn moeder.
"Mama, ijsje mogeN?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:10

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik schudde mijn hoofd.
''We gaan zo eten''
Zei ik tegen hem.
Paige hoorde henry.
''Ga maar even spelen''
Ze zette haar neer en ging naar de slaapkamer en deed de deur opslot en bleef toen huilend op bed liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:15

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Piper zuchtte en liet zich op de bank vallen. Chrisje was nog steeds kwaad op haar en dat vond ze vreselijk.
An begon an het eten.
NIco keek lief.
"Klein ijsje!"
Henry legde Ben in zijn box en zette Cico neer. Hij liet de radeloze Maria achter en klopte op de deur van hun slaapkamer.
"Paige? Paige, wil je open doen? Ik heb Ben en Cico van de opvang gehaald! Luister, ik begrijp dat het wat veel wordt voor je en ik ben bereid om je te helpen! Zullen we erover praten? Maar dan morgen want vandaag heb ik nog afgesproken met Leo enzo..."
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:17

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik schudde mijn hoofd.
''Nee''
Zei ik toen.
''We gaan zo eten.''
Paige schudde haar hoofd.
''Ik wil niet praten''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:19

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

Henry zuchtte.
"Ik moet nu gaan, maar morgen kunnen we het er wel over hebben!" Hij zweeg. "Ik wil echt meer helpen, Paige!" HIj keek even weg van de deur en deed er een stap van vandaan.¨
Piper belde naar Paige.
"Neem op", mompelde ze.
Nico keek verdrietig.
"Na eten, mama?"
An was uiteindelijk klaar met het eten en zette het op tafel.
"Hendrik, Charisa, we gaan eten!"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:22

Zorg voor de kinderen Devrieselisabeth3nl9

Ik keek hem aan.
''Dat zien we dan wel''
charisa en hendrik kwamen eraan.
Paige bleef huilen.
''Ja dat zal wel''
Ze nam op.
''Met Paige''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Emptydi 11 aug - 0:23

Zorg voor de kinderen Halliwellpipervy6

iper zuichtte opgelucht.
"Paige..." Haar stem brak en ze barstte in snikken uit.
"Ik houd het niet meer vol!"
NIco knikte.
"Nico blaarf zijn!" Hij ging aan tafel zitten.
"Nico mogen helpen?"
An ging aan tafel zitten en schepte voor iedereeenop.
"Eet smakelijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zorg voor de kinderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zorg voor de kinderen   Zorg voor de kinderen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zorg voor de kinderen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 24Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De afname van de kinderen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Charmed-
Ga naar: