RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De weddenschap

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende
AuteurBericht
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptyma 2 maa - 22:21

De weddenschap - Pagina 4 Sneepseverussb7

Hij liep naar zijn lokaal en werd woest toen hij de kleuren van zijn deur en het lokaal zelf zag. Zo snel hij kon veranderde hij de kleuren terug. Hij draaide zich om en er stonden een paar leerlingen hem aan te staren.
"Als jullie ook maar 1 ding zeggen over dit hebben jullie strafwerk!", zei hij, "Als ik er achter kom dat 1 van jullie dit deed zal hij of zij wensen dat hij of zij nooit geboren was!"
Hij liep zijn lokaal in en ging aan zijn bureau zitten. Ik keek Lis aan.
"Oh komaan Lis!", zei ze, "Zeg al iets van je plannen! Ik ben zo nieuwsgierig!"
Ik lachtte even naar Fred en keek daarna terug naar Lis. George lachtte even.
"Ja! Ik wil ook wel wat meer weten!", zei hij, "En het lieft voor we zometteen naar Sneepie moeten..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptyma 2 maa - 23:34

De weddenschap - Pagina 4 Moor_l10

''Hehe, ik zeg niks!''
Ik doe alsof ik mijn lippen dichtrits en grijns.
''Het is MIJN missie. Jullie gaan maar even achteruit, meneertjes Fop! Bovendien, ik wil niet dat JULLIE de schuld krijgen van wat IK heb gedaan. Mocht ik iets levensgevaarlijks moeten doen voor straf als ie me snapt doe ik dat ZELF. Gedeeltelijk omdat ik dat heel cool zou vinden, voor het andere deel dat ik niet wil dat jullie straf door mij krijgen. Snappie? Ik zeg niks, jullie krijgen geen problemen en... ik moet even aan een lijst gaan werken. Toedels! Ik hoop dat jullie nog op tijd zijn om het spektakel te zien!''
Ik zwaai en smeer hem naar mijn slaapzaal voor wat privacy, waar ik op een gigantische lijst ga zitten krabbelen met een veer en een enorme grijns op mijn gezicht.
Ik ben bezig met stunts opschrijven die ik dus NOOIT zou doen - behalve één of twee. Maar da's het leuke van dit... Zodra ik hiermee klaar ben... Hehe.

50 Ways to annoy: Sneep

1. Verander al zijn voorwerpen in Viavia's
2. Wek James Potter tot leven
3. Kleed je precies zoals hij, plus vettige zwarte pruik, en noem jezelf zijn Mini-mij
4. Als ie je strafwerk geeft begin te snotteren en te huilen, weiger hiermee te stoppen tot hij je omhelst
5. Vraag hem of hij je bruidsmeisje wil zijn
6. Zorg dat hij op de Dr. Phil show komt - met Harry Potter
7. In relatie tot 2: zeg dat er een vergissing is gemaakt en Potter senior nog leeft
8. Koop 'Haar wassen voor dummies' voor hem
9. Lach om alles wat hij zegt, hoe on-grappig het ook is
10. Als hij je vraagt waarom je hem zo terroriseert kijk hem zo aan: 0.0
11. Als hij wil weten waar je naar staat te staren zeg je: ''Je bent gewoon zo mooi...'' met sullige grijns en al
12. Zing 'We are the champions' van Queen - luid
13. Loop naar hem toe in de gang. Kniel. Vraag hem ten huwelijk. Ren voor je leven.
14. Begraaf de kerkers in glitters - je weet wel, die plakkerige!
15. Koop net zo'n auto als Batman heeft en geef hem die
16. Zorg dat Brittany Spears komt om hem de preek van z'n leven te geven - over zijn leven
17. Ga met hem golfen - zorg dat ie golfkleren aanmoet
18. Vraag of hij ooit in een horrorfilm heeft willen spelen
19. Scheer z'n kop kaal als hij slaapt
20. Gooi een taart in z'n gezicht
21. Spring op z'n rug
22. Zeg dat Argus Vilder totaal en hopeloos verliefd op hem is
23. Hang een discobal op in zijn lokaal, en zodra hij de klas binnenkomt, zorg dat 'Dancing queen' van ABBA begint te spelen
24. Leef
25. Gil bij alles wat hij zegt: ''LEUGENAAR!''
26. Als hij begint met strafwerk uitdelen, spring op en neer, zwaai met je armen en roep: ''Kies mij! KIES MIJ!''
27. Ga voor een tattoo die zegt: 'Sneep rox my sox!'. Wel nep. Zorg dat hij niet weet dat het een neppe is!
28. Als hij in de klas begint te praten, roep: ''Nee! Nee! Het zijn die stemmen weer!''
29. Zet een 'Kijk uit - natte vloer!'-bord op zijn bureau
30. Zeg tegen Sneep dat hij een Dementor mag gaan zoenen - nee, wacht, stop! Niet doen! Dan ben je je slachtoffer kwijt!

31. Iedere keer als ie iets vraagt, vraag: ''Als ik het goed heb, mag ik dan een koekje?'' Grijns als een idioot
32. Grijns constant als een idioot
33. Noem 'm geen ''Professor'', maar ''Sevvie-poe!''
34. De volgende keer als hij gemeen doet, vraag hem of hij ongesteld is en of hij je maandverband wil lenen
35. Vraag hoe hij zich voelt
36. Ga door met een hele lange babbel over hoe je eigen ongesteldheid is - plus krampklachten en vreselijke verhalen
37. Loop de Grote Zaal in en jodel over je nooitstervende liefde voor Sneep - liefst als hij er ook bij is
38. Geef een briefje door in zijn klas en wacht tot z'n gezicht knalrood wordt als hij het hardop voorleest - zorg dat het... niet-nette dingen zijn - over jou en Sneep
39. Iedere keer dat je hem ziet, ga in zijn weg staan en houdt hem tegen tot hij wegstormt
40. Neem een pot aarde mee naar de les. Imiteer Jack Sparrow.
41. Zeg tegen hem dat je hem een koekje zal geven als hij glimlacht en z'n gezicht niet breekt
42. Maak z'n haar statisch
43. Als hij naar je schreeuwt flirt met hem - duidelijk
44. Noem hem ''meneer, mevrouw Sevvie''. Zeg dat je nooit TE zeker kan zijn
45. Noem een dag ''andersom-dag''. Zeg dat je wil dat hij lief is tegen de andere kindjes en fijn met ze gaat spelen - NIET op de Micheal Jackson manier
46. Vraag: ''Ben je bang voor water ofzo?''
47. Zeg: ''Heeft u ooit gemerkt dat uw naam wel iets wegheeft van 'speen'? Dat verklaart een hele hoop!''
48. Iedere keer als hij iets vraagt, jammer en zeg: ''MOET dat?''
49. Als hij naar je kijkt, kijk achter je, keer terug en haal je schouders op.
50. Laat deze lijst rondslingeren bij z'n lokaal. Kijken of ie gilt als ie het heeft gelezen, of totaal paranoide wordt.

Ik grijns, rol het perkament op en vervul de laatste zin op de lijst. Ik sluip naar z'n lokaal en plak de lijst op de deur, om hem te smeren en in de Grote Zaal te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydi 3 maa - 22:28

De weddenschap - Pagina 4 Pontleen3cw5

Ik keek Lis teleurgesteld achterna.
"Ik wou zo graag weten wat ze van plan was!", zei ik en draaide me dan weer naar de anderen, "Nou ja, zo is Lis nu eenmaal!"
George keek ook teleurgesteld maar begon daarna weer te lachen.
"Ik ga niet stoppen met ons Sneepie te foppen hoor!", riep hij nog snel, "Ik heb wel een ideetje voor zometeen..."
Hij keek de anderen aan en schudde met zen hoofd.
"Ik ga jullie niet vertellen wat.", zei hij, "Jullie zullen het wel merken."
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydi 3 maa - 22:47

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Ik keek hen ook na.
"Niemand wil hier ooit iets zeggen !" Nors sloeg ik mijn armen over elkaar.
Fred rende achter George aan.
"Mij vertel je het toch wel?" vroeg hij hem.
Ik schudde mijn hoofd en keek toen Elisa met een glimlach aan.
"Gaat het al weer wat beter?" vroeg ik haar en mijn blik gleed bezorgd over haar gezicht terwijl ik op antwoord wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydi 3 maa - 23:04

De weddenschap - Pagina 4 Pontleen3cw5

Ik keek Fred even na.
"Hmpf, loopt ie snel weg zonder iets te zeggen!", zei ik, "Nou ja, hoe voel je je elisa?"
Ik keek met een glimlach naar an en daarna naar Elisa. George lachtte.
"Tuurlijk broertje.", zei hij en liep verder naar het lokaal, "Wat dacht je van wat vuurwerk en wat flauwvallende leerlingen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydi 3 maa - 23:12

De weddenschap - Pagina 4 Devrieselisabeth3nl9
Ik keek Leen vrolijk aan.
''Ik voel me prima''
Zei ik toen.
''Ik kan weg hier''
Ik stond op.
''Laten we gaan'''
Ik liep naar de deur toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydi 3 maa - 23:16

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Fred begon meteen te grijnzen.
"Geweldig !" zei hij en keek even om zich heen. Tot zijn opluchting zag hij niemand lopen en keek zijn tweelingbroer weer aan.
"HEb je alle materialen al?"
Ik liep Elisa achterna, een beetje bezorgd nog om haar.
"Ga je met Jack praten?" vroeg ik haar toen.
"Of niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydi 3 maa - 23:27

De weddenschap - Pagina 4 Pontleen3cw5

Ik keek elisa aan met een kleine glimlach en liep mee. Sneep keek ron din het lokaal en wachtte op de leerlingen om aan te komen. George lachtte naar Fred.
"Tuurlijk broertje!", zei hij, "Kom we moeten snel zijn. We zijn bijna te laat."
Hij liep naar het lokaal en ging daar achterin zitten. Sneep keek met lichtjes toegeknepen ogen naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydi 3 maa - 23:35

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Onzeker bleef i knaar Elisa kijken.
Fred struikelde ergens over en zag dat het een rol perkament was. Verbaasd nam hij het op en ging zitten. Hijgaf zijn broer een por met zijn elleboog teon hij zag dat Sneep met dichtgeknopen ogen naar zzijn broer keek.
"Hij heeft vast door dat we iets van plan zijn !" Toen dacht hij weer aan het perkament en rolde het open.
"Oh, George, moet je zien wat ik vond !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptywo 4 maa - 17:55

De weddenschap - Pagina 4 Sneepseverussb7

Hij liep naar de deur en sloot deze daarna liep hij terug naar zijn bureau en keek rond in de klas.
"Vandaag werken jullie verder aan de drank waar we vorige keer aan waren begonnen", zei hij, "Ik wil geen probelemen en ik ook dat iedereen in stilte werkt!"
Hij keek nijdig naar Fred en George en begon daarna met wat notities te maken op een rol perkament. George keek Fred aan.
"Wow!", zei hij, "Diegene die dit heeft geschreven heeft veel moeite gedaan om dit te bedenken. Oh die 13 klinkt super! Die moeten we morgen gewoon doen!"
Sneep keek even naar George toen hij begon te praten, maar ging daarna verder met schrijven. George lachtte even en deed zijn hand in zijn zak. Hij gooide snel wat 'snoepjes' rond in de klas en keek daarna Fred even aan.
"Binnen 10 minuutjes beginnen we met zo onopvallend mogelijk het vuurwerk aan te steken.", zei hij, "Binnen 5 minuten neemt iedereen die een 'snoepje' heeft dan in en dan vallen zij flauw. Er zijn 6 leerlingen met een 'snoepje'."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptywo 4 maa - 22:19

De weddenschap - Pagina 4 Moor_l10

Ik, ondertussen, zit mentaal zelfvoldaan te grijnzen. Ik zit aan de Grifjes-tafel, met mijn voeten op de tafel en achterover geleund op het bankje, met de zwaartekracht als rugleuning.
Tot nu toe gaat het goed.
Ik frons.
Als Fred en George De Lijst maar niet hebben gevonden... Het is tenslotte MIJN lijst en het is de bedoeling dat Sneepmans paranoide wordt! Al doe ik wel een paar van de lijst, de meesten doe ik NIET. Daarbij, het is MIJN missie!
Ik houdt op met fronsen en kijk de Grote Zaal rond. Er zijn maar weinig mensen. Velen hebben les, anderen zitten in hun slaapzalen... Ik ben hier geloof ik helemaal alleen...
Ik krijg langzaamaan een duivelse grijns op mijn gezicht. Ik spring overeind en hup naar de lerarentafel. Met een grijns waar een evile schurk nog een puntje aan kan zuigen, kijk ik naar de dubbele deur - niemand - en spring achter de lerarentafel.
''Oké... uitrolbare banner boven Omber's plaats...'' mompel ik zachtjes en zwaai met m'n toverstok, een spreuk mompelend.
Er verschijnt op spectaculaire wijze een banner boven Omber's plaats, hangend aan een steunbalk. Het ding hangt nog open.
I love Sneep staat er met grote letters op, met een hart en een pijl naar Omber's plaats.
''Tijd voor een goeie ship-master, dacht ik zo...'' grijns ik en zwaai met mijn staf. De banner rolt uit zichzelf op, klaar voor gebruik.
''Nog eentje? Nah... dit zal wel genoeg zijn voor allebei m'n slachtoffers... Oké, nu stilletjes en onopvallend naar de leerlingenkamer voor iemand me ziet...''
Ik sluip naar de deuren, doe ze open en snel naar de leerlingenkamer, waar ik in een stoel bij de haard neerplof en aan m'n huiswerk begin. Of... leerlingenkamerwerk...
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptywo 4 maa - 22:35

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Ik zuchtte en dacht al wel dat Elisa er niet over zou willen praten, dus praatte ik maar over iets anders.
"Ik hoop dat Lis niet gestraft wordt ..."
Fred knikte.
"Alles is goed georganiseerd, zo te zien !" zei hij en keek naar de lijst. Hij grijnsde. "Ik stel voor dat we deze lijst overschrijven en deze dan laten rondslingeren zodat sneep hem vindt! " Hij begon meteen te krabbelen op een leeg perkament.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptywo 4 maa - 23:16

De weddenschap - Pagina 4 Wemelgeorgeko4

"Hmm, schrijf hem straks maar over broertje.", zei hij en hij keek naar Sneep, "Als hij ons met die lijst betrapt dan zijn we de pineut! Trouwens... ons spelletje gaat beginnen!"
Hij keek rond en er waren 6 leerlingen die om de minuut flauwvielen. Hij zette zich klaar en stak een vuurwerkpijl af die meteen rond het lokaal begon te vliegen en allerlei gekleurde spikkels in het rond spoot.
"Woehoe!", zei hij, "Dit is super!"
Sneep schoot recht en keek vol paniek rond.
"Haal die flauwgevallen leerlingen weg en breng ze naar de ziekenzaal.", zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptywo 4 maa - 23:21

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Ik keek Elisa an.
Fred knikte.
"Maar dan kunnen we die nu niet laten rondslingeren !" Hij zuchtte en had er al drie overgeschreven.
"Diegene die dit schreef, is geweldig !" Hij stopte het snel weg tone de eerste leerling flauwviel.
"Geweldig !" vulde hij zijn broer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 20:56

De weddenschap - Pagina 4 Wemelgeorgeko4

"Hier neem deze en steek ze af in de gang.", zei hij tegen Fred terwijl hij wat pijlen aan hem gaf, "Je kan nu gewoon naar de gang en tussen al de leerlingen die in paniek zijn het vuurwerk afschieten."
Hij liep naar de andere kant van het lokaal en stak daar nog wat mee vuurwerk aan. Sneep was woedend en liep het lokaal rond.
"Allemaal buiten!", zei hij en hij duwde wat leerlingen die hij passeerde weg, "Diegene die dit gedaan hebben zullen er voor boeten!"
George lachtte even en verdween uit het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 21:41

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

"Elisa?"
Fred nam ze aan en grijnsde.
"Zal ik doen, chef! " zei hij voor hij naar de gang vertrok. Daar stak hij het vuurwerk aan en begon te juichen toen het door de lucht vloog. Daarna keek hij om zich heen op zoe naar zijn broer, maar toen hij die niet meteen zag door alle drukte die veroorzaakt was door de paniek, ging hij al naar de leerlingenkamer toe. Hij wilde de lijst zo snel mogelijk overschrijven en hem dan door SNeep laten vinden zoals het laatste nummer ook zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 22:00

De weddenschap - Pagina 4 Moor_l10

Ik kijk op van mijn huiswerk als ik Fred zie binnenkomen - met mijn lijst in zijn hand.
Ik stop mijn huiswerk dat klaar is in mijn schoudertas en laat die tas naast mijn stoel staan, om met furieuze ogen recht naar Fred toe te stappen. Gelukkig is iedereen verder naar hun les...
''Fred Wemel! Wat moet dat met MIJN lijst?! Je gooit m'n plan totaal in de war!''
Het is MIJN lijst, MIJN plan! Waarom heeft hij die lijst verwijderd? Nog beter, waar is die broer van hem en heeft die hem geholpen met het in de war schoppen van MIJN missie? Ik schop ze van hun troon als grappenmakers!
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 22:08

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

IK bleef staan.
Fred wilde net vrolijk zijn mond open doen om te vertellen wat voor iets geweldigs hij gevonden had, toen hij merkte dat Lisette klaar was.
"Wat?" riep hij verbaasd uit omdat hij het gewoon niet kon geloven en keek haar enkele seconden verbaasd aan. Was Lisette de maker van deze geweldige lijst. HIj werd een beetje rood.
"Ik wist niet dat het jouw lijst was ... Ik wilde hemo verschrijven en dan ervoor zorgen dat SNeep hem in zijn handen kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 22:21

De weddenschap - Pagina 4 Moor_l10

Ik haal een keer diep adem om mezelf te kalmeren en Fred niet aan te vliegen en mijn lijst terug te pakken.
Ik kijk hem rustig aan.
''Nou, nu weet je dus dat het mijn lijst is. Was je ECHT van plan het ding weer rond te laten slingeren zodat ie het vindt? Oh! Hoe vind je m'n lijst? Ik heb niemand het ding laten zien, wat als een Zwadje het ding had gezien en had verder gebabbelt... Nu hebben jij en George - neem ik aan - die lijst gelezen, wat vind je d'r van? Ik ben van plan de meesten niet echt uit te voeren, een paar wel...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 22:42

De weddenschap - Pagina 4 Wemelgeorgeko4

Zo snel hij kon liep hij naar de leerlingenkamer. Al lachend kwam hij binnen.
"Oh Fred", zei hij, "Je had Sneep zen gezicht moeten zien! Het veranderde van wit naar pimpelpaars!"
Hij lachtte nog even en liep dan naar Lis en Fred.
"Maar goed.", zei hij, "Wat gaan we nu doen?"
Ik keek An en Elisa aan.
"Sorry meiden ik moet nog even naar de leerlingenkamer.", zei ik, "Ik heb er nog wat huiswerk liggen..."
Ik liep naar de leerlingenkamer en zag Fred, George en Lis staan.
"Wat zijn jullie van plan?", vroeg ik en liep naar hen toe.
Onderweg nam ik men huiswerk van een tafeltje. Sneep was razend en liep naar Perkamentus om alles te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 22:54

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Ik keek Leen verbaasd na.
"Eh ... ok ... Tot straks dan maar !"
Fred grijnsde.
"Ik kan het me al zo voorstellen !" zei hij tegen zijn broer en keerde zich toen weer naar Lisette om op haar vragen te antwoorden.
"Je lijst is echt geweldig !" riep hij vrolijk uit.
"Vooral dan nummer 13 !" Daarna zag hij Leen en zwaaide naar haar.
"je moet eens komen kijken naar Lis' lijst !"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 23:11

De weddenschap - Pagina 4 Wemelgeorgeko4

Hij keek met een lach naar Fred.
"Lis, ik had het wel kunnen denken dat dit van jou kwam! Vanavond doe ik nummer 13!", zei hij met een glimlach, "Die is schitterend!"
Hij keek Leen aan en lachtte.
"Niets...", zei hij, "We doen niets."
Ik lachtte even.
"Ja George, zal wel.", zei ik en liep naar Fred, "Laat zien."
Ik keek op de lijst van Lis en knikte.
"Lis supergoed gevonden!", zei ik en ik lachtte naar haar, "Welke ga je allemaal doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 23:30

De weddenschap - Pagina 4 Moor_l10

Ik straal.
Dan frons ik.
''George, als jij al kunt uitvogelen dat ik dit heb geschreven... zou Sneepmans het dan ook kunnen uitvogelen? Vast niet, toch? We laten het ding gewoon rondslingeren! En ALS ik gesnapt wordt, dan wordt ik tenminste herinnerd als de mafste lijstmaker ooit! Bwahahhaa!''
Ik kakel lichtjes en grijns naar Leen.
''Een paar van de simpelere, plus het gedoe met de ongesteldheid, aangezien dat nogal lastig is voor de jongens.''
Ik giechel.
''Waarom nummer dertien, hij zal WETEN dat jullie iets in je schild voeren! Laat een ander meisje dat gewoon doen, of, nog beter, vermom jezelf en doe dat!''
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 23:39

De weddenschap - Pagina 4 Devrieselisabeth3nl9
Ik had niet echt staan luisteren.
''Ik ga naar de leerlingen kamer''
Ik keek hun aan.
''Ik heb geen zin in praten''
Ik dacht de hele tijd aan jack.
''Doei''
Ik liep naar de leerlingen kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Emptydo 5 maa - 23:51

De weddenschap - Pagina 4 Pauwelsan1qp4

Ik keek Elisa na en bleef alleen achter.
"Fijn !" mompelde ik nors en keek om me heen. Toen ging ik op zoek naar Jack en zijn vriend.
Fred schudde zijn hoofd.
"Lis, toch, hoe kan je nu denken dat het geniale brein van mijn broer gelijk is aan dat van Sneep? ! Sneep is een uilskuiken !" Vrolijk keek hij even naar Leen en gaf haar een liefdevolle kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De weddenschap - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weddenschap   De weddenschap - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De weddenschap
Terug naar boven 
Pagina 4 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De weddenschap van de eeuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Harry Potter-
Ga naar: