RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyma 24 nov - 0:13

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik

((Wat
: Nico en Hendrik zijn jarig en worden 1 jaar dus er is een heel groot feest voor hun, zal het een leuk feest worden of word het feest verpest
Waar: Eerst bij Elisa thuis
Wanneer: Opde dag voor Nico en Hendriks verjaardag
Genre: feest
Wie: Iedereen zolang het logisch blijft
Regels: alleen de basisregels ))

Beginpost:

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth1mh6
Ik was druk in het weer voor een lekkere taart voor Nico en ook een taart voor Hendrik. Ik volgde het recept voor de taart nauwkeurig en uiteindelijk waren de taarten klaar en waren ze goed gelukt, daarom zucht ik opgelucht.
''He gelukkig zijn ze goed gelukt.''
Ik begon de taarten te versieren en er een grote 1 op allebei de taarten te zetten.
''Zo, nu zijn ze helemaal klaar voor morgen.''
Het bleek al laat te zijn, ik begon alles verder op te ruimen en liep naar de woonkamer toe en begon nog even tv te kijken voordat ik naar me bed toe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyma 24 nov - 22:01

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Pauwelsan1qp4

Ik had Hendrik in bed gestopt en was daarna even op de bank gaan liggen om even te ontspannen, maar was zo moe dat ik in slaap gevallen was. Ik had lang bezig geweest met het verjaardagsfeestje van Hendrik, mijn zoontje, en Nicolaas, zijn halfhalfbroertje en het zoontje van Elisabeth. Na een tijdje werd ik weer wakker en keek op mijn horloge. TOen stond ik maar op en ging naar mijn kamer. Na nog even te kijken hoe schattig Hendrik slaapt, kleedde ik me om en kroop in bed.
Noah was al vroeg naar bed gegaan omdat hij een heel erg drukke dag op het werk had gehad en daardoor ook heel erg moe geworden was en hij wilde goed wakker zijn op het verjaardagsfeestje van Nicolaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyma 24 nov - 22:14

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth1mh6

Ik viel in slaap voor de tv, maar na een tijdje werd ik weer wakker en liep slaperig naar boven toe. Ik ging eerst even naar Nico zijn kamer toe en bleef even een tijdje naar hem kijken en glimlachte bij de gedachte dat Nico morgen 1 jaar zou worden
Wat gaat de tijd toch snel, morgen word hij alweer 1 jaar.
Ik kleed me om en liep naar me bed toe waar Noah al lag te slapen en ging in bed liggen en legde me armen om hem heen en viel in een diepe slaap. Ik droomde over het feest dat we morgen zouden hebben en dat de hele familie is uitgenodigt om Nico en Hendrik hun verjaardag te komen vieren.
De volgende ochtend word ik vroeg wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyma 24 nov - 22:39

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Pauwelsan1qp4

Ik werd ook al vroeg wakker en ging kijken of Hendrik al wakker geworden was.
Noah werd ook wakker en keek Elisa aan. Dan gaf hij haar een zoen en zei.
"Heb je lekker geslapen, lieverd?" NIcolaas werd ook wakker en begon heel erg hard te huilen waardoor ook Esther wakker werd en ook begon te huilen. NOah stond grijnzend op uit bed en vroeg:
"Wie neem jij ? Esther of the birthdayboy?" Hij was erg vrolijk en keek heel erg uit naar vandaag. Ook zijn moeder zou langskomen voor het verjaardagsfeestje.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyma 24 nov - 22:45

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth1mh6

''Hey lieverd, ja ik heb lekker geslapen en jij''
Ik hoorde dan Nico en Esther huilen en Noah die me vroeg naar wie ik toe zou gaan
''Ik ga wel naar de jarige Job, kom je dan daarna met Esther naar Nico toe om hem te feliciteren.''
Ik keek Noah vrolijk aan en gaf hem nog een liefdevolle zoen en daarna stond ik op en liep naar Nico zijn kamer en glimlachte vrolijk naar de jarige job toen ik zijn kamer binnen kwam.
''Hey jarige job wat ben je al vroeg wakker.'' Ik pakte Nico op en knuffelde hem.
''Van harte gefeliciteerd lieverd''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptydi 25 nov - 21:31

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

"Ja, ik heb heel erg goed geslapen !" antwoordde hij op Elisabeth en knikte.
"Ja, ik zal wel naar Esther gaan, tot zo !" Hij liep de kamer uit en ging naar Esther's kamertje toe waar hij haar uit haar bedje pakte en haar even knuffelde.
Nico keek heeeeeel erg blij en knikte. "Ja, ik 1 jaal !" Hij stak, na veel moeite en gewissel van vingers, 1 vingertje in de lucht en keek dan zijn moeder vragend aan om te zien of hij het goed gedaan had. Nicolaas was echt heel erg blij en dan zag hij plots Esther en Noah binnen komen die hen allebei feliciteerden en trots keek hij weer naar zijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptydi 25 nov - 21:35

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6

''Ja, je bent nu een hele grote jonge, van 1 jaar jong.''
Ik gaf Nico nog een kus en zag toen dat Esther en Noah de kamer van Nico binnen kwamen en hem feliciteerde.
''En wat wil de jarige job vandaag als ontbijt eten.''
Ik keek Nico vrolijk aan en wachte op zijn antwoord, op mijn vraag.
''Oja we gaan straks naar Hendrik toe want die is ook vandaag jarig.''
Zei ik heel vrolijk tegen Nico, want ik weet dat hij het altijd leuk vond om naar zijn broertje toe te gaan, om te spelen, maar ze weten nog niets van het feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptywo 26 nov - 20:43

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

Hij keek toe en hoorde Nicolaas dan plots roepen:
"IKKE WIL EITJES ETEN !" Hij moest lachen en zag dan dat hij hoorde wat Elisa over zijn broertje zei en plots keek hij nog blijer.
"Hendelik ! Ja ! naal Hendelik !" Vrolijk keek hij om zich heen.
"Esthel ook meegaan, hé mama !" zei hij dan en wees naar zijn zusje.
An stond bij HEndrik's bedje naar hem te kijken en wachtte tot hij wakker zou worden. In gedachten verzonken legde ze haar hand op haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptywo 26 nov - 20:48

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6
''Ok dan gaan we lekkere eitjes eten bij het ontbijt''
Zei ik erg vrolijk tegen, Nico.
''Ja, Natuurlijk gaat Esther mee naar Hendrik toe, we gaan gezellig met zijn allen.''
Hendrik lag nog lekker te slapen maar werd na een tijdje, langzaam aan wakker en zag zijn moeder, bij zijn bedje staan en glimlachte vrolijk naar zijn moeder.
''Mama'' Zei hij vrolijk en stak zijn armpjes naar haar uit.
''Mama, hendlik pakken.''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptywo 26 nov - 21:55

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

Hij was erg vrolijk en zag dat Esther ook erg blij was. Nicolaas keek van zijn zusje weer naar zijn moeder en wees dan naar de deur.
"Eitjes eten !" Noah liep al met Esther naar beneden.
An glimlachte vrolijk naar Hendrik en tilde hem uit zijn bedje.
"Gelukkige verjaardag, Hendrik !" Ik knuffelde hem en keek hem daarna met een glimlach aan.
"Nu ben je al een grote jongen, hé !" Ik kon bijna niet geloven dat Hendrik ondertussen al een jaar was. Wat ging de tijd toch snel !
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptywo 26 nov - 21:59

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6
Ik pakte Nico op en tilde hem op en liep met hem naar beneden toe.
''Ja we gaan lekkere eitjes eten''
Ik zette Nico op een stoel en liep naar Noah.
''Wie gaat de eitjes maken, jij of ik''
Ik gaf Noag vrolijk een kus en was erg vrolijk vandaag.
Hendrik gaf zijn moeder een kusje en glimlachte vrolijk naar haar.
''Mama lief''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: l   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptywo 26 nov - 22:35

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

Hij glimlachte naar Elisa en zette Esther ook op een stoel.
"Ik zal de eitjes wel bakken, ga jij maar bij hen zitten !" zei hij en knikte naar de kinderen. Dan draaide hij zich om en begon de eitjes klaar te maken. Nicolaas keek vrolijk in zich heen.
An begon te stralen.
"Jij bent ook heel lief ! Ga je mee naar beneden? Mama heeft nog een verrassing !" antwoordde An en begon al met Hendrik naar beneden te lopen voor zijn verjaardagsfeestje. Ze was erg vrolijk wanneer ze dacht aan het feestje.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptywo 26 nov - 22:40

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6

Ik keek Noah vrolijk aan.
''Ok, dankje lieverd''
Ik gaf hem een kusje en lging toen bij Nico en Esther zitten, wachten tot de eitjes klaar waren zodat we lekker konden gaan ontbijten en daarna naar An en Hendrik toe konden. Hendrik keek zijn moeder vrolijk aan.
´´Mama velassing voor hendlik´´
Vroeg hij erg vrolijk aan zijn moeder en begon met een plukje van haar haar te spelen. Hij had erg veel plezier en vergat even verder alles om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptydo 27 nov - 20:00

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

HIj begon de eitjes te bakken terwijl hij het gesprek volgde. Nicolaas vroeg:
"WAnneel HEndelik?" Esther keek naar haar moeder en vond het ook altijd fijn wanneer ze bij iemand op bezoek gingen. Wanneer de eitjes klaar waren, gaf hij iedereen zijn eitje.
Ik glimlachte vrolijk naar mijn zoontje.
"Ja, mama heeft een verrassing voor Hendrik !" zei ik en keek even vertederend naar mijn zoontje en vergat even dat ik hem de verrassing zou geven. Dan liep ik naar beneden toe met hem en keek hem aan.
"Wil je je verrassing hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptydo 27 nov - 20:07

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6

''Na het eten, gaan we naar An en Hendrik toe, maar eerst gaan we onze lekker eitje eten.''
Ik glimlachte vrolijk naar Noah en begon toen me eitjes op te eten en keek of Nico en Esther ook van hun eitjes genoten.
''Dat was echt heel erg lekker, Noah''
Hendrik bleef een tijdje met zijn moeders haar, haar spelen en keek haar daarna vrolijk aan.
''Ja Hendlik wil erassing''
Hij begon in zijn handjes te klappen.
''Hendlik erassing''


Laatst aangepast door speedy3322 op wo 10 dec - 17:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptydo 27 nov - 20:55

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

"Ja, lekkel !" riep NIcolaas.
"NOg eitje !" zei hij dan en keek zijn moeder smekend aan. NOah moest lachen en glimlachte vrolijk naar Elisa.
An keek vrolijk naar Hendrik en liep dan met hem naar de woonkamer waar zijn verrassing was. Op het salontafeltje stond een doos die van boven niet afgesloten was en waar een kleine puppy in zat. Langzaam liep ik er met Hendrik heen en was erg benieuwd naar zijn reactie.
"In die doos zit jouw verrassing !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptydo 27 nov - 21:07

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6

Ik keek Noah aan.
''Noah zijn er nog eitjes, ik lust er eigenlijk ook nog wel eentje''
Ik glimlachte vrolijk naar hem. Hendrik keek heel nieuwschierig naar de doos. Hij keek in de doos en op zijn gezicht verscheen een hele grote glimlacht en toen keek hij vrolijk zijn moeder aan en wees naar de puppy terwijl hij nadacht over wat hij zou gaan zeggen tegen zijn moeder.
''Uppy voor Hendlik''
Zei hij glimlachend
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyvr 28 nov - 18:45

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

"Ja, er zijn er nog wel enkele ! Ik zal er nog wat bakken !" Hij stond weer op en begon voor iedereen nog een eitje te bakken. Nicolaas begon met zijn bordje te spelen en liet het dan op de grond vallen. Verbaasd bleef hij ernaar kijken en wees er dan met zijn vingertje naar. MEteen vloog het bordje weer naar hem toe en toen gooide hij het express op de grond en giechelde.
Ik glimlachte bij het zien van zijn glimlach en knikte.
"Ja, dat is een puppy voor Hendrik !" zei ik en pakte het puppy'tje uit de doos en ging zitten terwijl ik het hondje op mijn schoot zette. Ik keek naar Hendrik en zei:
"Wil je je puppy een naam geven?" Ik hield hem het hondje voor zodat hij het kon aaien en eventueel ook overpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyvr 28 nov - 22:59

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6
We kregen van Noah nog een lekker eitje. Nadat ik klaar was met eten, ging ik naar de woonkamer om het kado voor Nicolaas te pakken terwijl hij nog aan het eten was. Hendrik keek vrolijk naar zijn nieuwe puppy en begon na te denken over een naam voor zijn nieuwe puppy. Plots begint hij te huilen.
''Ik weet geen naam oor me uppy''
Zegt hij heel erg verdrietig en bleef huilen.
''uppy aamloos.''
Hij keek verdrietig naar zijn puppy.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyvr 28 nov - 23:06

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

Nicolaas was zijn eitje aan het eten toen hij plots zijn moeder de keuken zag uitlopen. Meteen liet hij zijn vorkje vallen en ging van zijn stoel af.
"Mama niet weg !" Er sprongen tranen in zijn ogen en hij wilde naar de woonkamer lopen. Noah hield hem tegen en zei dat zijn moeder direct terug zou komen. Esther knikte.
"Mama snel terug !"
Ik keek verbaasd naar Hendrik en zette snel de puppy weer in de doos en zette Hendrik op mijn schoot.
"Hé, lieverd dat geeft toch niet? Je puppy moet nog niet meteen een naam krijgen... Misschien kan je straks aan Nico vragen of hij een naam weet voor je puppy ?"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyza 29 nov - 0:25

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6

Ik kwam weer de keuken in gelopen met een pak met luchtgaatjes erin, omdat er een huisdier in zat, omdat ik dat Nico een tijdje geleden beloofd had, dat hij een huisdier mocht hebben.
''Zo kijk eens daar ben ik weer, en ik heb hier een cadeautje voor je Nico maar eet eerst maar even je eitje op en dan mag je, je cadeautje uitpakken.
Hendrik keek met tranen zijn moeder aan.
''Iet erg at uppy nog een naar heeft''
Toen hoorde hij wat zijn moeder nog meer zei.
''Ico hier komen''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyza 29 nov - 17:12

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

Hij was weer aan tafel gaan zitten en zag dat Nicolaas beteuterd ook weer ging zitten. Wanneer zijn meoder de keuken weer binnenkwam, verscheen er een grote glimlach op zijn gezicht en toen hij hoorde dat hij een cadeautje ging krijgen, begon hij echt te stralen.
"Cadeautje hebben !" riep hij en begon snel zijn eitje op te eten.
"Nu ik mag hebben?"
An knuffelde Hendrik even.
"Nee, je moet nog niet meteen een naam hebben, je mag er nog even over nadenken...
Ja, NIco komt straks naar hier !" zei ik met een glimlach en wachtte benieuwd zijn reactie af.
"Nicolaas is vandaag ook jarig !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyza 29 nov - 18:20

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6

Ik zag dat Nico snel zijn eitje op zat te eten.
''Ja lieverd je mag nu je cadeautje gaan uitpakken.''
Ik keen vrolijk naar Nico terwijl hij zijn cadeau aan het uitpakken.
''Vind je het een leuk cadeau.''
Hendrik gaf zijn moeder een kusje en glimlachte breed toen zijn moeder zei dat Nico zou komen.
''Mama ag ik Ico mijn uppy dan laten zien''
Vroeg hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyza 29 nov - 18:30

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Woutersnoahnp7

Hij liep met Esther, die erg nieuwsgierig was, naar het cadeau van Nicolaas toe. Nicolaas begon zijn cadeau uit te pakken en zag toen dat hij een klein poesje gekregen had. Er verscheen een enorm grote glimlach op zijn gezicht toen hij het poesje uit de doos haalden.
"Poesje !" zei hij.
An keek vrolijk naar Hendrik en knikte.
"Ja, jij mag je puppy dan aan Nico laten zien !" zei ze en pakte het hondje uit de doos en zette hem bij haar en Hendrik op de schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Emptyza 29 nov - 18:36

een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Devrieselisabeth4kv6

''Ja het is een lief klein poesje, voor mijn grote jonge. Je mag ook zelf een mooie naam voor je kleine poesje verzinnen''
Ik glimlachte vrolijk naar Nico en was erg blij dat hij zijn cadeau erg leuk vond, ik gaf Nico een zoentje op zijn voorhoofd.
''Wil je straks je poesje aan Hendrik laten zien''
Hendrik gaf zijn moeder een kusje.
''Mama ik ou van jou''
Hij glimlachte even naar zijn moeder en begon zijn puppy te aaien en keek met een grote glimlach naar zijn lieve, kleine puppy die op zijn schoot zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty
BerichtOnderwerp: Re: een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik   een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een fijne eerste verjaardag Nico en Hendrik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fijne Halloween!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: Forum :: Archief :: RPG-archief-
Ga naar: