RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Onder aanval

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Onder aanval   Onder aanval Emptyvr 14 nov - 21:07

((Wat: De haven werd aangevallen door een hoop piraten. De piraten zijn uit op een speciaal stuk zilven. Het is een soort hanger in de vorm van een paard. Wat doet de hanger? Waarom willen ze net die hanger? Nu zijn onze helden op de Pearl.
Waar: Port Royal - The Black Pearl
Wanneer: In het begin van het nieuwe jaar
Genre: avontuur
Wie: William Turner, Elisabeth Swann, Jack Sparrow, Tia Dalma en later ook de anderen
Regels: basisregels))

Beginpost:

Onder aanval Turnerwillhc7

Will liep heen en weer op de Black Pearl en keek af en toe overboord. Hij had Jack net het roer terug gegeven want hij had een uur daarvoor de Pearl op koers gehouden. Hij liep naar Elisabeth en kustte haar. "Onze opdracht verloopt goed.", zei hij met een lach,"Binnen een goed weekje zijn we terug in Port Royal." Hij zag Tia en keek naar haar. "De wind staat goed.",zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyvr 14 nov - 23:00

Onder aanval Swannelizabethli6

Ze kuste Will liefdevol terug en is erg gelukkig met hem.
''Ik ben blij dat het goed gaat, met onze opdracht.''
Ze bewoogt haar schouder en het doet nog wel een beetje pijn, maar al veel minder dan in het begin. Ze pakte de ketiing vast die ze van Will heeft gekregen en begon er een beetje mee te spelen, terwijl ze over zee uitkeek.
Ik verveel me, hopelijk gebeurt er iets zodat er een beetje spanning is.
Ze liep naar haar kajuit toe en pakte één van haar boeken en begon het te lezen en viel een tijdje later in een diepe slaap. Ze begon te dromen over will en zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyma 24 nov - 20:59

Onder aanval Turnerwillhc7

Hij keek naar de zee en zijn lach verdween alweer.
"Jack! Tia!", riep hij opeens,"Er komt een schip deze richting uit en ik denk niet dat ze hier zijn om ons vriendelijk te begroeten! De kanonnen van dat schip zijn geladen!" Hij liep heen en weer en begon zelf al wat kanonnen klaar te maken.
"Laat iedereen het schip klaarmaken om te vechten!", riep hij,"Anders zullen we neergaan! Het schip komt op topsnelheid op ons af dus we moeten snel zijn!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyma 1 dec - 22:50

Onder aanval Dalmatia1zk4

Ze gebruikt haar krachten om de Black Pearl sneller te laten gaan.
Ze kijkt lichtelijk zenuwachtig over de reling als het vijandelijke schip op volle snelheid achter hen aangaat en hen nog behoorlijk kan bijhouden ook.
Ze haalt haar krabbenklauwtjes tevoorschijn en fluistert snel tegen ze.

Onder aanval Moor_l10

Ik zit op het schip waar ik aan boord ben geslopen ((oftwel het 'vijandelijke schip')).
Ik heb me als cabinejongen vermomd en loop nu rond.
Ik heb al snel door dat we een schip achtervolgen en ik spring op de railing, grijp een touw en hang bijna over de zee om ernaar te kunnen kijken.
Het is een prachtig zwart schip en ik snak onder de indruk naar adem.
Jammer dat dit mooie schip naar de bodem van de zee gaat... Ik weet wat de mensen op dit schip met andere schepen doen. Laten zinken en de waardevolle dingen weghalen en zelf houden. Typisch piraten.
Ik knijp mijn ogen een beetje dicht en kijk naar de vlag van het zwarte schip. De Jolly Roger... Het is ook een piratenschip! Misschien hebben ze toch een kansje... maar dit schip is snel.
We komen steeds dichter bij het zwarte schip, zo dichtbij dat ik de naam ervan kan zien: De Black Pearl. De mannen roepen uitdagend naar de crew van de Black Pearl en ik kijk even boos naar ze, om daarna de mast in te klimmen en weer een touw te pakken om alles goed te kunnen volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 19:56

Onder aanval Sparrowjackfr4

Hij had Will horen roepen, maar was nog bezig zijn rum te verbergen waardoor hij niet meteen naar hem toe kon.
"Wat is er?" riep hij en vond eindelijk een goede plek. Hij legde nog wat zakken met voedsel erover.
"Nu zal niemand mijn rum kunnen stelen !" zei hij zachtjes tegen zichzelf. Toen sprong hij overeind en snelde naar het dek.
"Waarvoor moet je me nu weer storen? Ik was met iets heel ergs belangrijk bezig !" Hij zag toen plots het schip.
"We worden aangevallen !!!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 21:12

Onder aanval Dalmatia1zk4

Ze blijft mompelen tegen haar krabbenpootjes en kijkt om de zoveel seconden zenuwachtig naar het andere schip, dat nog steeds gestaag dichterbij komt.

Onder aanval Moor_l10

Ik hoor de kapitein: ''AANVALLEN!'' brullen zodra we langszij liggen. En meteen daarna brult de stuurman: ''VUUR!''.
Ik grijns.
Een zielige 'PLOF' is alles wat er uit de kanonnen komt.
''WIE HEEFT DE KANNONNEN GEMOLD?!'' brult de kapitein tegen de crew vanaf zijn vaste plaats op de brug (verhoging waar het wiel, het stuur zeg maar, staat) naast het wiel.
Mijn ogen glinsteren en ik grijns in mezelf.
''Ach... ZWAAI OVER! HAK ZE IN DE PAN, OF HET IS EEN WEEK GEEN RANTSOEN VOOR JULLIE KAKKERLAKKEN!'' brult de kapitein, en de crew haast zich op het mooie zwarte schip.
Mijn inwendige grijns verdwijnt als sneeuw voor de zon.
''Damn.''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 21:22

Onder aanval Sparrowjackfr4

Hij keek om zich heen.
"LAAD DE KANNONNEN !" riep hij en liep heen en weer.
"SNELLER !" riep hij in paniek en zag dat ze al langs het schip vaarden.
"VUUR !" Hij zag dat de vijanden op zijn schip wilden komen.
"IEDEREEN KLAAR !" Hij trok zijn zwaard en liep naar de kant toe waar ze op wilden springen. WOedend keek hij naar de piraten. Ze zouden echt zijn schip niet laten zinken ! Niet De Black Pearl !
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 21:36

Onder aanval Dalmatia1zk4

Ze ziet een paar piraten overzwaaien en gaat snel uit de weg, met wapperende jurk.
Ze verschuilt zich in een berg touwen en gooit af en toe een explosief eruit, zodat de lucht vol knallen is.
Ze kijkt boven de rand van de touwenberg uit en ziet een stel piraten op Elizabeth en Will af gaan.
Ze gooit een explosief naar de man die het dichtst bij haar touwhoop is, en die gaat heen met een knal. Dan ziet ze een piraat op Jack afsluipen.
''Jack! Achter je!''

Onder aanval Moor_l10

Ik zucht en spring een eindje naar beneden, niet helemaal, anders zou ik allang een been hebben gebroken.
Dan klim ik helemaal van de mast af en hup op het zwarte schip, proberend om er piraat-achtig en mannelijk uit te zien.
Er komt een schipmaat van me langs me heen gerend en ik mep hem met één vuistslag nonchalant tegen de vlakte.
''Sorry, joh, je liep in de weg,'' mompel ik en grijns. Ik weet wat voor straf er op verraad van de compagnie staat, maar die straf stopt me niet om dit schip te redden.
''Verrader!'' hoor ik achter me, en ik buk net op tijd, om alleen een pluk haar te moeten missen, en niet mijn hoofd.
''Kwestie van mening, maat!'' roep ik terug, en trek mijn twinswords, om me vol in het gevecht te storten. Ik ben nu toch al gespot, dus het kan geen kwaad goed te laten zien aan wiens kant ik sta.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 21:49

Onder aanval Sparrowjackfr4

Hij draaide zich net op tijd om en begon met de piraat te vechten. Ook al wist hij dat hij dit te danken had aan Tia, later zou hij gewoon zeggen dat hij het zelf ook wel door had. Hij grijnsde en stak de piraat neer. Hij draaide zich om en begon met een andere te vechten.
"Eliza, popje, geniet van de actie !" schreeuwde hij naar haar en grijnsde vrolijk omdat hij wist dat Eliza er niet tegen kon dat hij haar popje noemde. Toen merkte hij een nog niet zo oude jongen op die blijkbaar van het andere schip afkomstig was, maar wel tegen de piraten van dat schip vocht. Dat maakte hem dus een bondgenoot en vijand van zijn vijand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 22:09

Onder aanval Moor_l10

Ik heb ondertussen degene die me verrader noemde op de grond gegooid en houdt mijn zwaarden onder zijn nek.
''Wees maar blij dat ik nog geen gewetenloze moordenaar ben!'' zeg ik, en sta op, mijn zwaarden van zijn hals afhalend. Ik keer me van hem af om nog meer piraten omver te meppen.
De man die me verrader noemde, echter, staat ook op en reikt naar zijn zwaard met een blik vol bloedlust. Hij pakt het zwaard op, en stort zich bovenop me.
''Hé!'' roep ik als ik op de grond val met hem bovenop me. ''Dat is niet aardig, aanvallen als diegene die je aanvalt met de rug naar je toestaat! En ik heb je nog genade geschonken ook! Oh, DAT IS MIJN HOED!''
De piraat sloeg mijn hoed van mijn hoofd en mijn halflange haar valt op het dek van het schip.
''Ga nou naar de kelder...'' mompelt de piraat die bovenop me zit. ''Je bent een meissie!''
''Goh, echt?'' zeg ik droog, plannend om een voetzool in zijn buik te zetten en hem van me af te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 22:23

Onder aanval Sparrowjackfr4

gefascineerd had hij toegekeken en was al van plan dat joch te vragen om lid te worden van zijn bemanning. Zo'n jongens kon hij goed gebruiken.
"Een meissie !" herhaalde hij en was erg verbaasd. Een grijns krulde om zijn lippen en al vechtend bewoog hij zich dichter naar het meisje toe. Hij trok de piraat van haar af en duwde hem naar de rand van het schip. Hij stak een hand uit naar Lis.
"Aangenaam, ik ben Jack Sparrow, kapitein van the Black Pearl ! Welkom aan boord !" zei hij vrolijk tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 22:26

Onder aanval Swannelizabethli6
Ze hoorde wat Jack zei.
''NOEM ME GEEN POPJE''
Riep ze boos terug en begon nog heviger te vechten.
Ze zag ook het meisje.
''Jack nu vechten, later kennis maken''
Zei ze terwijl ze door aan he vechten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 22:34

Onder aanval Moor_l10

Ik grijp snel Jack's hand met mijn rechter, terwijl ik met mijn linkerhand een piraat een mep verkoop.
''Lisette Moor! Simpel bemanningslid!''
Dan wijs ik naar Elizabeth.
''Is ze altijd zo?'' zeg ik droog, om een stapje opzij te doen van een schreeuwende piraat, die verder gillend over de railing verdwijnt.
''...Zonde van de zee, die dumping...''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 22:40

Onder aanval Sparrowjackfr4

Jack keek naar Lisette en grijnsde. Hij mocht haar wel, vooral haar humor. Hij knikte.
"Ja, meestal wel !" Hij gaf een harde trap tegen een piraat die op hem af gerend kwam.
"Dat is Lizzie ! Ik bedoel Elizabeth !" vertelde hij en keek even om naar haar."Laten we eerst die rotzooi hier opkuisen en dan verdergaan met de kennismaking ! Dat zou Lizzie apprecieren !" vertelde hij en begon weer hevig te vechten.
"Anders is ze weer de hele avond slechtgezind !" Hij grijnsde en keek even in de richting van Elizabeth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 22:58

Onder aanval Moor_l10

''Okido! Is ze zo erg als ze slechtgezind is?'' zeg ik rustig als ik een piraat laat struikelen en hem een duwtje over de reling geef.
''Oh, zo ZONDE!'' ik grijns.
Ik zie een piraat recht op Elizabeth afspringen.
''Eh, Lizzie, als ik jou was zou ik me niet omdraaien, maar je vuist naar achteren gooien!'' roep ik.
Dan wordt ik zelf aangevlogen door mijn eigen vorige kapitein.
''HE! Moet jij niet op je schip blijven?!'' zeg ik tegen hem.
''Geen kleine meisjes-verstekelingen verraden mij!'' brult kapitein Geeltand terug.
''Nou, dan ken je mij nog niet!'' zeg ik vrolijk, en gooi hem van me af. ''Ken je deze?'' vraag ik aan Geeltand, om mijn linkerzwaard op te houden, recht voor Geeltand's neus.
Hij kijkt even verward, en stopt een paar centimeter voor het doorboren van mijn maag met zijn zwaard.
''Da's een maatje van deze!'' en ik onthoofd hem met een snelle zwaai van mijn rechterzwaard.
Ik voel me een beetje misselijk, dit is immers mijn eerste moord, ook al was het zelfverdediging.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 23:12

Onder aanval Swannelizabethli6
Ze deed niet was lis zei en stak haar zwaard na achteren onder haar arm door in de piraat zijn maag. Ze draaide zich om.
''Au dat zal zeker pijn doen.''
Ze liep naar Jack.
''Noem me nog 1 keer Lizzie en je gaat eraan''
Zei ze tegen hem.
''jackieboy''''
Ze begon weer te vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 23:19

Onder aanval Sparrowjackfr4

Jack grijnsde en keek Lis aan.
"Wat een temperament hé !" zei hij opgewekt. Hij zag Lis de kapitein onthoofden.
"Goed gedaan !" zei hij lovend. Toen draaide hij zich om naar Lizzie.
"KOm kom Elizabeth, het was maar een grapje !" Hij zag plots een tiental piraten op hem afkomen.
"Aan de kant, daar komen nog enkele piraatjes aan !" Snel sprong hij naar voren en begon meteen met 3piraten tegelijk te vechten.
"Waar is Will?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 23:34

Onder aanval Moor_l10

Ik vraag maar niet wie Will is en stort me bovenop een piraat, om hem overboord te gooien.
Het schip schokt opeens en ik kijk opzij naar het andere schip, waar ik zonet nog op stond. Het is tegen dit mooie zwarte schip opgebotst en de twee schepen zijn nu zowat nek-aan-nek aan het racen.
''Stuurman Hefkracht!'' sis ik, ren over het dek van de Pearl, en spring aan boord van het vijandelijke schip, The Mighty Mistress.
Ik stamp naar de brug en zie de stuurman daar staan, krachtig draaiend aan het stuurwiel, zijn blik gericht op de Pearl, een grote grijns op zijn gezicht.
''Ryan Hefkracht!'' brul ik en trek mijn twinswords. ''Game over!''
Hij draait zich geschrokken om.
''De verrader!'' sist hij.
''De slimme aantrekkelijke geweldige Lis, als je 't niet erg vindt,'' zeg ik grijnzend en loop op hem af. Hij trekt zijn zwaard en zet het wiel vast zoals het nu staat.
Ik kijk berekenend naar hem op, en als hij op me afspringt schiet ik opzij, een paar volle minuten met hem vechtend, om hem daarna met mijn voet van de trap af te gooien, maar niet voor ik hem doorstoken heb met één van de twinswords. Ik gooi dan het wiel om zodat de twee schepen prompt elkaar los laten, en de Mistress snel van koers verandert.
Ik kijk paniekerig over het dek, en sprint naar de railing van de Mistress, om eroverheen te springen, over het stukje zee dat tussen de twee schepen is en recht naar de Pearl.
''OEMF!''
Ik klem met één hand aan de railing van de Pearl en pers mijn lippen op mekaar. Ik mag niet vallen...
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyza 27 dec - 23:50

Onder aanval Swannelizabethli6
Ze zag wat lis deed en rende naar haar toe.
''Ik zal je helpen''
Ze pakte lis haar hand en trok haar aan boord.
''Gaat het''
Vroeg ze aan Lis.
''Volgende keer moet je iets verder en hoger springen''
Ze voelde ineens een zwaard in haar rug.
''Er staat z'n piraat achter me is het niet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyzo 28 dec - 0:06

Ik zucht opgelucht als ik veilig op de Pearl sta, ondergaat de kritiek met een kleine grom en kijkt met grote oogjes achter Elizabeth.
''Jep. En hij heeft een prikker. Niet bewegen.''
Ik glimlach naar de piraat.
''Hi!'' zeg ik vrolijk, om met hele grote oogjes achter de piraat te kijken en te wijzen.
De piraat kijkt stompzinnig achter zich en ik spring er bovenop, hem wegworstelend van Elizabeth.
''Elizabeth! Ga naar die... die Will, of hoe ie ook mag heten! Ik maak deze wel a-aaaaaaaaaaaaaaaf!''
Ik wordt van de piraat afgegooit en landt met een plof bovenop Jack, die samen met me onderuit gaat. Ik kijk recht in zijn bruine ogen.
''Hallo.''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyzo 28 dec - 0:11

Onder aanval Sparrowjackfr4

HIj had net een piraat afgemaakt.
"Hé zeg !" riep hij woedenduit en wilde nog verder vloeken tot hij zag dat het Lis was.
"Hey, kleine meid !" zei hij plagend.
"Gevallen?" Hij keek even om zich heen om te zien of Will en Elizabeth nog wel in orde waren.
"Gaat het met je?" Hij duwde Lis voorzichtig van zich af, stond op en hielp haar overeind.
"Kan je nog enkele piraten in de pan hakken?" vroeg hij en stak er één neer die bijna Lis had aangevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyzo 28 dec - 0:18

Onder aanval Moor_l10

Ik sputter.
Kleine meid?! Ik ben zeventien! En... ik ben AL 1.61!
''Ben oké, Jack...'' mompel ik.
''Oh!'' ga ik dan als de piraat die me wou aanvallen wordt neergestoken door Jack. ''Dank je!''
Dan zie ik een piraat achter Jack opdoemen.
Ik zet een stap om Jack heen en mep hem in zijn gezicht.
''Niet aardig! Ga maar afkoelen!''
Ik gooi de piraat over de railing.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyzo 28 dec - 0:26

Onder aanval Sparrowjackfr4

Hij grijnsde.
"Goeie !" zei hij opgewekt.
Twee piraten verschenen achter Elizabeth en grepen haar bij haar armen beet.
"Terug naar het schip !" zeiden ze.
Jack had het niet door omdat hij te druk bezig was met het vechten en aan het opletten was dat Lis niets overkwam.
"VOorzichtig, he kleintje !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyzo 28 dec - 0:28

Onder aanval Swannelizabethli6
Ze was druk aan het vechten.
´´Wat een slapjanussen´´
Ze werd toen vast gegrepen bij haar armen.
´´Laat me los´´
Ze probeerde los te komen.
´´Jullie gaan eraan´´
Ze werd erg woedend
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Emptyzo 28 dec - 12:48

Onder aanval Sparrowjackfr4

Hij draaide zich om om nog een piraat te vellen en zag toen dat Elizabeth gegrepen was door 2 piraten.
"LIZZIE !" schreeuwde hij. Hij gooide enkele tonnen om en duwde die naar de piraten die op hem afliepen en zag ze erover vallen.
"Graag gedaan jongens !" riep hij en sprintte ondertussen naar Elizabeth to om haar te bevrijden van de twee piraten.
"KLeintje, kom eens helpen !" riep hij naar Lis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onder aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onder aanval   Onder aanval Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onder aanval
Terug naar boven 
Pagina 1 van 16Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Pirates of the Caribbean-
Ga naar: