RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Talenten jacht

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende
AuteurBericht
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydi 18 nov - 21:22

Talenten jacht - Pagina 2 Sneepseverussb7

Hij gaf zijn les gewoon verder en liet andere leerlingen antwoorden. De meerderheid van de leerlingen waren Zwadderaars en hij liet sommige Griffoendors ook aan het woord. Na de les liep hij naar Elisa.
"Mejuffrouw Wemel wil u tegen Jack zeggen dat hij niet meer naar mij hoeft te komen?", vroeg hij met een ijzige blik,"Maar waarschuw hem wel dat als ik hem nogmaals betrap op spijbelen dat zijn ouders hiervan zullen horen! Hetzelfde geldt voor jou!"
Wat hij had wist niemand maar hij was al iets aardiger dan in het begin van de les en had voor de les gepraat met professor Anderling.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydi 18 nov - 21:32

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

Ik glimlachde niet. ''Ja is goed professor, ik zal het tegen Jack zeggen dat hij niet naar u toe moet''
Hij zal blij zijn dat hij niet naar u toe hoefd te gaan.
Ik liep weg en ging naar de grote zaal om wat te eten en daarna ging ik naar de hal waar ik met Jack had afgesproken had. Ik ging op een bankje daar zitten terwijl ik op Jack zat te wachten en pakte me liedjes er weer even bij, om te kijken welke ik zou gebruiken als ik mee deed met de talenten jacht.
Als ik mee zou doen dan zou ik deze liedjes niet kunnen gebruiken, ze zijn allemaal niet goed.''
Ik keek rond door de hal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydi 18 nov - 21:37

Talenten jacht - Pagina 2 Pontleen3cw5

Ik stond in de hal mijn huiswerk te overlezen en liep heen en weer. Ik wist van de talenten jacht maar deed zelf niet mee. Ik vond dat ik vals zong en dat ik niet kon dansen zodus. Opeens kreeg ik Elisa in het oog.
"Hoi Elisa!", zei ik,"Alles goed met jou? Heb je al een liedje gekozen voor de talenten jach? Je weet dat ik je zo goed mogelijk zal helpen."
Ik lachtte naar Elisa en ging naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydi 18 nov - 22:00

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

´´Hey Leen hoe is ie, nee ik heb nog geen liedje uitgezocht, ik vind al mijn liedje niet goed, maar ik weet ook nog niet echt zeker of ik wel mee ga doen aan de talenten jacht.´´
Ik keek even weer naar me liedjes maar keek daarna weer Leen aan.
´´Leen heb jij Jack gezien, ik had hier met hem afgesproken maar hij is er nog niet´´
Ik keek nog een keer rond of ik Jack ergens zag en hoopte Sneep niet te zien omdat ik een leuke avond wou hebben zonder vervelende professoren.
´´Ik ga maar eens rondkijken´´
Terug naar boven Ga naar beneden
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel


Aantal berichten : 807
Leeftijd : 33

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydi 18 nov - 22:07

Talenten jacht - Pagina 2 Pontleen3cw5

"Ik heb Jack nog niet gezien", zei ik,"Hij zal hier zometeen wel zijn hoor. Hij daagt altijd wel op als hij met jou heeft afgesproken."
Ik lachtte naar Elisa en dacht eraan dat ik nog ging wandelen met Fred en George en nog een paar anderen. Ik keek Elisa even aan en stond dan recht.
"Ik moet doorgaan.", zei ik,"Ik ging wandelen met Fred, George en nog wat mensen."
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydi 18 nov - 22:26

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij was opgehouden door een eerstejaars van zijn afdeling en was daardoor te laat voor zijn afspraak met Elisabeth. Slechtgezind loopt hij de Grote Zaal uit en blijft zwijgend in de hal staan. Daar kijkt hij om zich heen en kijkt nog even om om te zien of het jongetje hem niet gevolgd was. Hij zuchtte opgelucht, maar vloekte nog een keer op het joch. Dan zocht hij nog een keer naar Elisa en wanneer hij haar uiteindelijk gevonden had, liep hij naar haar toe en gaf haar een zoen.
"Sorry dat ik te laat ben, Elisa ! Eén of ander joch van mijn afdeling bleef maar allemaal van die nutteloze vragen stellen !" zei hij gefrustreerd. "MAar laten we nu maar van ons samenzijn genieten totdat ik naar Sneep moet !"
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydi 18 nov - 22:30

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

´´We kunnen langer van elkaar genieten, ik moest van Sneep tegen je zeggen dat je niet hoefd te komen maar dat je ouders het de volgende keer te weten komen.´´
Ik sprong op en omhelsde hem vrolijk en wou hem niet meer los laten.
´´Ik wil je niet meer los laten, ik wil graag de hele avond bij je zijn.´´ Dan keek ik even verdrietig.
´´Jammer genoeg gaat dat niet, omdat we in andere afdelingen zitten.´´
Ik begon Jack te zoenen en bleef hem een tijdje te zoenen.
´´Ik hou van je´´
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptywo 19 nov - 22:03

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij was erg verbaasd toen hij hoorde dat hij niet naar Sneep hoefde en omhelsde Elisa stevig.
"Dat is geweldig nieuws !" riep hij opgewekt uit.
"Je hoeft me ook niet los te laten ! TOch nog niet meteen !" Hij glimlachte vrolijk en kuste haar ook vol liefde een tijdje. Dan keek hij haar diep in haar ogen aan en antwoordde:
"Ik hou ook heel erg veel van jou !" Even dacht hij na en keek haar dan met een grijnzende blik aan.
"We kunnen vanacht wel bij elkaar zijn, alleen niet samen in de leerlingenkamer... We blijven gewoon samen ergens rond hangen totdat we willen gaan slapen ! Wat vind je daar van?" vroeg hij en had zijn armen nog steeds om haar middel liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptywo 19 nov - 22:08

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

''Ik wil graag de hele avond bij je blijven en niet gaan slapen.''
Ik kusde hem met veel liefde een tijdje en keek hem daarna aan in zijn ogen en vergat alles om me heen.
''Zolang ik bij jou kan zijn, dan vind ik echt alles best, Zolang we Sneep maar niet zien, ik heb hem een beetje voorschut gezet tijdens de toverdrank les die ik had''
Ik legde Jack alles uit wat er in de les toverdranken was gebeurt, en ik moest er weer om lachen.
''Je had zijn gezicht moeten zien toen ik het helemaal goed had, hij wist niet wat hij hoorde''
Zei ik erg trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptywo 19 nov - 22:31

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij grijnsde van oor tot oor.
"We hoeven ook niet tegaan slapen als jij niet wil !" Hij gaf haar opnieuw een kus. Daarna luisterde hij aandachtig naar het idee van Elisa en zijn lach werd steeds groter en uiteindelijk barstte hij in lachen uit.
"Deze dag kan alleen nog maar beter worden !" riep hij vrolijk uit en legde zijn armen weer om Elisa's middel heen en legde zijn armen opnieuw rond haar middel en trok haar tegen zich aan en kust haar opnieuw.
"Waar zullen we nu heengaan?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptywo 19 nov - 22:36

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

''Zullen we naar de zonsondergang kijken bij het meer, dat is altijd zo prachtig om te zien en natuurlijk heel erg romantisch.''
Ik keek Jack aan en hoopte dat hij dat goed vond om te doen, ik had er al zin in om een hele avond alleen met Jack te kunnen zijn.
''Als jij een ander idee had, dan vind ik dat ook wel goed, zolang ik maar bij jou ben dan vind ik alles best.''
Ik gaf Jack een kus en verdronk zowat weer in zijn mooie heldere ogen.
Hopelijk word deze avond door niemand verpest.
''Zullen we gaan, of wil je niet.''
Ik keek Jack onzeker aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydo 20 nov - 18:22

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij keek haar aan en genoot even in stilte om gewoon bij haar te zijn en dan pas antwoordde hij.
"Het lijkt me een heel erg leuk idee om samen naar de zonsondergang te gaan kijken ! Het is inderdaad erg romantisch en ik wil heel erg graag alleen met je zijn..." HIj glimlachte naar haar en gaf haar een zoen.
"We laten deze avond door niemand verpesten, ok ?" zei hij dan en keek haar vrolijk aan en kon zijn blik niet meer van haar afwenden. Alles om zich heen begon langzaam te verdwijnen, maar hij vond het helemaal niet erg omdat het enige dat niet verdwenen was, Elisa was .
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptydo 20 nov - 22:58

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

´´Kom laten we dan maar naar het meer gaan, voordat we de zonsondergang missen.´´
IK kuste jack even en trok Jack mee naar het meer toe waar ik bij het rand ging zitten. Ik keek naar het water en de zon die onder aan het gaan is en terwijl ik zag dat het water net leek of het in brand stond, voelde ik me zielsgelukkig, omdat ik dit samen met de liefde van me leven zag, Jack.
´´Jack, ik hou zielsveel van je, en ik wil je nooit meer kwijt raken, nooit meer.´´
Ik keek Jack aan en begin hem te kussen en alles verdwijnt om me heen, alles behalve Jack, na een tijdje kijk ik hem aan en glimlach vrolijk naar hem.


Laatst aangepast door speedy3322 op ma 1 dec - 0:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyza 22 nov - 0:20

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij knikte.
"Ja dan zouden we voor niks gekomen zijn !" zei hij, maar wist dat het gewoon samenzijn de belangrijkste reden was waarom ze hierheen gekomen waren. Hij kuste haar vurig terug en legde zijn armen om haar middel en bleef haar een tijdje kussen. Dan keek hij haar, in haar ogen aan en glimlachte.
"Ik hou ook zielsveel van jou en wil je nooit meer kwijt !" antwoordde hij en begon hij haar terug te kussen terwijl hij met zijn hand onder Elisa's kleren ging en haar op haar buik liefdevol begon te strelen en genoot van dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyza 22 nov - 0:26

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6
Ik genoot volop van het samenzijn met Jack. Ik bleef hem terug kussen terwijl ik genoot van het strelen over me buik, door Jack.
''Hmm, dat voelt echt lekker.''
Ik ging met mijn handen ook onder zijn s'hirt en begon dan zijn rug te strelen.
''Gelukkig kan niemand ons hier zien, of storen, zoals nu al vaker is gebeurt toen wij samen waren en we bezig met iets waren.''
Ineens kreeg ik een liedje in me hoofd, die ik een hele tijd geleden had geschreven, en vond die liedje misschien wel iets voor de talenten jacht. Ik dacht er niet verder over na en begon dan Jack weer met veel liefde en passie te kussen en zijn rug lekker te strelen en niet meer te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyza 22 nov - 16:57

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij bleef haar strelen en genoot heel erg hard van Elisa die zijn rug begon te strelen.
"Ja, inderdaad ! Hier ziten we gelukkig verborgen zodat niemand ons kan storen... Eindelijk kunnen we nog eens ongestoord samen zijn..." Met een vrolijke glimlach keek hij haar aan. Ondertussen bleef hij haar strelen en begon haar dan ook weer te zoenen en bleef haar vol liefde en passie kussen en voelde zich de gelukkigste jongen op heel de aarde. Hij dacht er dan weer aan dat Sneep bijna zijn ouders had verwittigd omdat hij wilde spijbelen en besefte dat als dat gebeurd was zijn ouders hem waarschijnlijk verboden hadden om nog met Elisabeth om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyza 22 nov - 17:04

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth4kv6

Ik vergat alles om me heen, het was alleen nog, ik en Jack en verder niemand anders meer. Ik kus Jack met veel liefde en passie terug en genoot van de streling op me buik.
''Jij weet wel hoe je me moet verwennen, dit voelt echt lekker aan''
Ik begon Jack weer te kussen en hield hem goed vast en ik wou hem nooit meet los gaan, ik voelde me de gelukkigste vrouw op de hele wereld. Ik ging weer met mijn handen onder jack zijn shirt en begon zijn rug weer lekker te stelen en ik genoot lekker van zijn aanwezigheid en zijn liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyza 22 nov - 17:28

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij grijnsde vrolijk en knikte.
"Ik weet nog veel meer dingen om je te verwennen !" zei hij vrolijk en begon haar vol liefde in haar
hals te kussen. Hij bleef haar strelen en begon daarna haar t-shirt uit te trekken. Wanneer hij haar t-shirt uitgedaan had, begon hij haar broek los te maken en keek Elisa daarna onzeker aan. Hij wist niet heel zeker of Elisabeth het wel wilde en wachtte daarom op haar toestemming terwijl hij haar in haar ogen aankeek en alles om zich heen vergat. Hij glimlachte vrolijk en hield met haar van heel zijn hart en wist dat dat nooit zou veranderen. Niemand zou hem weg kunnen houden van Elisa, zelfs zijn ouders niet !
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyza 22 nov - 18:55

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

''Ga maar door, ik wil het ook''
Ik geniet van het gekus van Jack en wil dat hij niet meer stopte en gewoon door ging. Ik trekte zijn shirt uit en begon dan zijn broek uit te trekken en was heel erg gelukkig en hoopte dat dit gevoel nooit over zou gaan.
''Ik wil dat dit moment nooit meer overgaat.''
Ik ging in het gras liggen en trok Jack naar me toe en begon hem weer met veel liefde en passie te kussen en over zijn lichaam te strelen en genoot volop en was dolgelukkig op dit moment.
''Ik hou van je''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyzo 23 nov - 13:18

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

"Ok, is goed !" zei hij vrolijk en begin Elisa weer te kussen. Hij begon haar broek ook uit te trekken en begon haar over haar hele lichaam liefdevol te strelen.
Ja, ik wou ook dat dit moment nooit meer zou voorbij gaan !" Hij gaf haar weer een kus.
"Ik hou ook van jou ! " zei hij gemeend en keek haar met een grote glimlach aan. Dan begon hij haar weer vol liefde te kussen en begon haar weer te strelen. Daarna begon hij de rest van zijn kleren uit te trekken en hoopte dat er niemand hier toevallig wilde gaan wandelen en ze weer eens gestoord zouden worden zoals toen op het feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyzo 23 nov - 13:23

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6
Ik genoot volop en liet dat ook merken aan Jack en ik was verder alles vergeten, wat er op het feest gebeurt was en met Sneep,
ik dacht nu alleen aan mezelf en aan Jack.
''Hmmm, dit voelt heerlijk.''
Ik kusde Jack met veel passie en begon de rest van mijn eigen kleren uit te trekken. Ik keek even in Jack zijn ogen en verdronk er zowat in. Uiteindelijk viel ik met mijn hoofd op Jack zijn borst in een diepe slaap met een glimlach van geluk op mijn gezicht. Ik droomde over later wanneer Jack en ik altijd nog bij elkaar waren en samen een gezin hadden en nog heel erg veel van elkaar hielden met heel onze hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyzo 23 nov - 13:48

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Hij genoot heel erg en liet Elisa merken hoeveel hij van haar hield.
"Ja, inderdaad !" zei hij met een vrolijke lach op zijn gezicht. Hij omhelsde Elisa en hield haar stevig vast en wilde haar nooit meer loslaten. Hij probeerde zolang mogelijk wakker te blijven om van dit moment te genieten, maar uiteindelijk viel hij ook in slaap terwijl hij Elisa nog altijd goed vast hield. Ook hij droomde over Elisa en hij en hun relatie, maar toen verschenen plots zijn ouders in beeld en zij verboden de relatie. Hij begon steeds onrustiger te worden omdat hij echt heel erg graag bij Elisa wil zijn, maar wil ook niet dat zijn ouders hem haten.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyzo 23 nov - 13:52

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6

Ik werd wakker doordat Jack zo onrustig aan het slapen was.
''Jack wakker worden, wat is er aan de hand''
Ik bleef proberen om Jack wakker te maken, ik maakte me zorgen om hem, omdat ik niet wist waarom hij zo onrustig aan het slapen was en hoopte dat er niet met hem was.
''Jack word alsjeblieft wakker''
Ik begon hem door elkaar te schudden en keek of hij daardoor wakker begon te worden.
''Jack kom op''
Terug naar boven Ga naar beneden
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje


Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyzo 23 nov - 14:14

Talenten jacht - Pagina 2 Feyenjackvo3

Uiteindelijk schoot hij wakker en keek Elisa met verdwaasde, slaperige ogen aan.
"Sorry !" zei hij en ging recht zitten. Hij had niet gedacht dat hij zo bang was voor de reactie van zijn ouders. Hij ging weer liggen en keek naar de lucht terwijl hij even nadacht.
"Ik heb altijd uitgesteld om mijn ouders te vertellen dat ik een relatie met je heb... Ze zijn dan wel geen dooddoeners, maar ze neigen toch wel naar die kant..." HIj draaide zich op zijn zij en keek Elisa aan.
"Weet je, voordat ik jou kende, was ik ook zo... zoals elke Zwadderaar, maar jij ... ik weet niet precies... jij hebt iets in me veranderd en ik ben je er dankbaar voor ! Ik hou echt heel erg veel van je !" Hij gaf haar een kus en keek haar daarna aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322


Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 35

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Emptyzo 23 nov - 14:19

Talenten jacht - Pagina 2 Devrieselisabeth1mh6
Ik luisterde goed naar wat Jack zou zeggen.
''Bedoel je dat je denkt, dat als ze achter ons relatie zouden komen en dat ze dat zouden verbieden.''
Ik zucht en dacht na over een oplossing.
''Ik vind dat je het ze toch moet gaan vertellen, ik vind dat we dit niet geheim kunnen houden voor hun, ookal neigen ze naar de slechte kant, ik vind ouders heel erg belangrijk, vooral omdat ik al zoveel jaar zonder me echte ouders heb geleefd. Ze kunnen ons niet verbieden om van elkaar te houden, dat kan gewoon niet. Ik ben blij dat je veranderd bent, ik hou zielsveel van je hoe je ook bent, jij bent jij''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Talenten jacht - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Talenten jacht   Talenten jacht - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Talenten jacht
Terug naar boven 
Pagina 2 van 27Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Harry Potter-
Ga naar: