RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World


 
IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lisette's Perso's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lisette_Moor
Griffoendor
Griffoendor
Lisette_Moor


Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

Lisette's Perso's Empty
BerichtOnderwerp: Lisette's Perso's   Lisette's Perso's Emptydo 6 nov - 20:55

  • Forumnaam: Lisette_Moor
  • Naam: Lisette
  • Geslacht: meisje
  • Leeftijd: 17
    Wil je nog wat over jezelf vertellen: nope


    Inhoudsopgave
    Lisette Moor


  • Laatst aangepast door Lisette_Moor op di 18 nov - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
    Terug naar boven Ga naar beneden
    Lisette_Moor
    Griffoendor
    Griffoendor
    Lisette_Moor


    Aantal berichten : 1532
    Leeftijd : 32

    Character sheet
    Lidnaam:
    Status:
    RPG Status: Gevorderde

    Lisette's Perso's Empty
    BerichtOnderwerp: Re: Lisette's Perso's   Lisette's Perso's Emptydi 18 nov - 22:17

    Algemene informatie
    Naam + achternaam:
    Lisette Moor (gekozen naam, echte naam Lisette Merope Vilijn)
    Roepnamen: Lisette Merope
    Geslacht: meisje
    Leeftijd: 14 jaar
    Verjaardag: 4 juli
    Jaar: 4e
    Afdeling: Griffoendor
    Woonplaats: Londen.
    Soort: heks
    Toverstok: els, veertje van het hoofd van een feniks als kern, 31 cm, geschikt voor Verweer tegen de Zwarte Kunsten

    Uiterlijk
    Lengte:
    1.56 (ik ben 14 hiero!)
    Gewicht: 50 kg
    Oogkleur: blauwgrijs, aan de binnenkant van de iris beginnend met heel licht blauw, naar buiten toe steeds donkerder
    Haarkleur: blond
    Kapsel: los, tot schouders, beetje warrig
    Kleding vrije tijd: spijkerbroek, shirt
    Accessoires: toverstok, een simpele metalen hanger in de vorm van een krab (oorspronkelijk kreeft, maar ik vind krab…!) met een blauwig steentje eraan vast, en een afgebroken schaar-pootje. (Dat vond ik leuk omdat ik een jaar geleden m’n sleutelbeen heb gebroken… Ook de rechter, en dat is het pootje dat mist. Bij dit klopt het 16e-verjaardag-en-gebroken-sleutelbeen natuurlijk niet.) Hangt aan een veter, voor ik het vergeet ^^. In de rpg is de ketting het enige wat ze heeft van haar ouders. Oude veter waaraan ie hangt enzo… (In werkelijkheid heb ik hem van mijn oma gekregen… zij wou het ding niet meer en ik vond hem mooi. Punt ^^.) Verder zitten er een speciale kracht in diezelfde ketting. Er kan energie in opgeslagen worden, die opgenomen kan worden door de drager in noodgevallen. Een soort nood-kracht-voorraad, dus. Op het moment zit er nogal wat energie in de ketting, maar er is een probleem. De drager van het moment heeft geen idee dat het een voorraad is, ze ziet het alleen als het enige dat ze nog van haar moeder heeft.
    Huidskleur: blank

    Overige
    Karakter:
    slim, dapper, sarcastisch, cynisch, loyaal voor vrienden. ‘’Loner’’. Snel boos. Soms maf en zoals de Engelsen zeggen: ‘’random’’.
    Interesses: ze vraagt zich altijd af wie haar ouders waren en waarom enzo…
    Lievelingsdingen: quotes, de kleur groen gecombineerd met rood, tienduizenden films, vooral komedies, boeken, vrienden.
    Biografie: Voor Zweinstein heeft ze in een weeshuis geleefd, dat is alles dat ze weet. Het lot, echter, weet dit: ze is de dochter van Voldemort aka Marten Asmodom Vilijn. Een paar maanden voor de dood van Harry's ouders geboren, moeder bevallen in ziekenhuis, die is na de geboorte van kleine Lisette gestorven, om alleen haar naam nog te kunnen geven: Lisette voor de zeven letters (zeven is cijfer van magie) en Merope naar de moeder van Lisette's vader. Lisette's moeder was 1 van de weinigen die haar naam wisten. Mama stierf op het moment dat ze Lisette's achternaam wou zeggen. Lisette wordt in een weeshuis gedropt, en daar verzint ze een eigen achternaam voor zichzelf, want wie wil nou rondlopen zonder achternaam? Ze gaat op haar elfde naar Zweinstein, wordt opgehaald door Perkamentus (deja vu? Very Happy ), maar, ''unlike'' haar vader, reageert behoorlijk vrolijk op hem en het aanbod om begeleid te worden naar en in de Wegisweg. En ik quote: ''Ja, leuk! Gezellig!''
    Ingedeeld in Griffoendor, al is ze de afstammeling van Zwadderich dankzij haar vader...
    Eerste jaar volgens boek 2, plus vrienden maken met het Gouden Trio (aka Ron, Harry en Hermelien), An, Sharon, Eli en Leen. Tweede ook volgens boek 3, net als derde (4e) en nu haar vierde in boek vijf.
    Droom/wens: zoveel mogelijk herrie schoppen, en toch glimlachend door het leven gaan.
    Vaardigheden: Verweer tegen de Zwarte Kunsten, quoteren, op de meest idiote momenten in een lied uitbarsten. ''Random'' zijn. Sisselspraak (dank je, pappie).
    Zwaktes: Transfiguratie (don't blame the girl, people, blame the subject!)
    Houdt van: haar vrienden, practical jokes, maffe uitspraken, mensen helpen
    Haat: pestkoppen, moordenaars

    Bekenden:
    Familie:
    vader: Marten Asmodom Vilijn aka Voldemort. Moeder: vrouw die erg op haar lijkt, naam onbekend.
    Vrienden: het trio, plus de ''juniors''
    Verkering met: niemand
    Vijand: nog niemand
    Huisdier: nope

    RPG Avatar: Lisette's Perso's Moor_l10

    Geclaimde godmode-perso: prof. Minerva Anderling
    RPG Avatar: Lisette's Perso's 1897779_340_1131459738079-anderling
    Terug naar boven Ga naar beneden
     
    Lisette's Perso's
    Terug naar boven 
    Pagina 1 van 1

    Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
    RPG World :: RPG :: Harry Potter :: Personages-
    Ga naar: